Goede spits die gast. Maarja de ploeg wie het meest betaald staat bovenaan he, zo gaat het jammer genoeg. Theole kon Haaksman ( oud-fc utrecht) zelfs op de bank laten starten..quote:Op maandag 12 november 2007 19:12 schreef methodmich het volgende:
Jullie zijn gesloopt door held Wally van Ommeren, die de 1-2 en de 2-3 maakte!
Wally
Walter is een absolute held hier, door zijn gouden goals in 2005!!quote:Op maandag 12 november 2007 20:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goede spits die gast. Maarja de ploeg wie het meest betaald staat bovenaan he, zo gaat het jammer genoeg. Theole kon Haaksman ( oud-fc utrecht) zelfs op de bank laten starten..
Thanks!quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hmm, da's wel erg waardeloos zeg... Telkens als je denkt terug te komen. Sterkte!
Zeker waar. Heb nu een paar weekjes er tussenuit genomen, de boel eens goed te overdenken. Ik neig er naar om toch weer een poging te wagen, maar moet daarvoor eerst weer het medische circus in... Bleugh.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Pff, ik ken het gevoel. Zit ook aan stoppen te denken, steeds maar weer geblesseerd raken frustreert.
De Raaijberg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Schelluinen - GPC Vlissingen 2-2.
Nog niets van gehoord, die zijn bier aan het drinken in de Raaijberg...
Tweede thuis met 1-3 onderuit tegen Kozakken Boys 2. Ik vond het niet terecht. Die kale spits van Kozakken Boys... Ach, ik houd mijn mond...
Dat naast het goede bier natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
De Raaijberg.Hebben ze ook goeie frites.
Meino Boon?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Schelluinen - GPC Vlissingen 2-2.
Nog niets van gehoord, die zijn bier aan het drinken in de Raaijberg...
Tweede thuis met 1-3 onderuit tegen VVGZ 2. Ik vond het niet terecht. Die kale spits van VVGZ... Ach, ik houd mijn mond...
Welke club?quote:Op zondag 18 november 2007 13:29 schreef Rumille het volgende:
5-1 gewonnen van de nummer 3 (terwijl ze 10e ofzo stonden)
We kunnen weer naar boven kijken.
Die ja. Nadat ie scoort rent ie met al zn teammaten richting GPC-bank met de woorden "ff zieken jongens, ff zieken". Vervolgens gaat ie rare gebaren staan maken, wat een held. Als het mijn tegenstander was geweest had ie het einde van de wedstrijd niet gehaald.... Beetje onsportief...quote:Op zondag 18 november 2007 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Meino Boon?
Zie ook http://www.hside.nl/forum/forum_posts.asp?TID=305&PN=0&TPN=9
quote:(20/11) André Maas stopt bij Tholense Boys
In goed overleg hebben trainer André Maas en het bestuur van de voetbalvereniging Tholense Boys te Tholen besloten om aan het eind van het seizoen hun overeenkomst niet te verlengen. Trainer André Maas is thans aan zijn 3e seizoen bij de zaterdag 3e klasser bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |