abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54510057
Seolto lijdt haar eerste puntverlies. Na 9 overwinningen op rij was Klundert vandaag in eigen huis te sterk: 1-3. Wat een dramawedstrijd was het. Het ging zo goed, hoorde ik, vandaag was het voor ons afgelast en dan krijg je zo'n wedstrijd te zien... De scheidsrechter was de beste man van het veld, en dat met zn 19 jaar ofzo... Een geheel terechte overwinning voor Klundert dus. Fredo's Tholense Boys speelt gelijk tegen TSVV Merlijn, en nummer 3 The Gunners gunt ZPR'84 haar eerste puntje, dus de schade is beperkt gebleven.
pi_54516270
Alle leuke wedstrijden hier in de regio afgelast. Hopelijk gaat er morgen wel wat door.

pi_54530862
Geldrop - OJC dus ook afgelast.
  zondag 11 november 2007 @ 21:11:07 #129
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54535988
Nemelaer - Theole 2-4
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54555986
Jullie zijn gesloopt door held Wally van Ommeren, die de 1-2 en de 2-3 maakte!

Wally
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 november 2007 @ 20:22:28 #131
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54557681
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:12 schreef methodmich het volgende:
Jullie zijn gesloopt door held Wally van Ommeren, die de 1-2 en de 2-3 maakte!

Wally
Goede spits die gast. Maarja de ploeg wie het meest betaald staat bovenaan he, zo gaat het jammer genoeg. Theole kon Haaksman ( oud-fc utrecht) zelfs op de bank laten starten..

We stonden 3e, te hoog voor onze selectie eigenlijk. Nu zijn we door de nederlaag afgezakt naar plaats 7 ofzo, wat meer in de luwte, dat is maar beter ook.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54583373
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:22 schreef Sethje het volgende:

[..]

Goede spits die gast. Maarja de ploeg wie het meest betaald staat bovenaan he, zo gaat het jammer genoeg. Theole kon Haaksman ( oud-fc utrecht) zelfs op de bank laten starten..
Walter is een absolute held hier, door zijn gouden goals in 2005!!

Theole wel een aardig ploegje. Wel lachen, Wally is daar aan het afbouwen, maar had er in de eerste periode al zo'n 10 in liggen... Ze wonnen de eerste periodetitel. Was wel lekker, direct doelstelling bereikt.
www.thuisuiteten.nl
pi_54613472
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:04 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hmm, da's wel erg waardeloos zeg... Telkens als je denkt terug te komen. Sterkte!
Thanks!
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Pff, ik ken het gevoel. Zit ook aan stoppen te denken, steeds maar weer geblesseerd raken frustreert.
Zeker waar. Heb nu een paar weekjes er tussenuit genomen, de boel eens goed te overdenken. Ik neig er naar om toch weer een poging te wagen, maar moet daarvoor eerst weer het medische circus in... Bleugh.

Een kleine stap naar de deprimerende situatie bij Groote Lindt: zowel 1 als 2 staan elfde, en da's treurig. Het eerste heeft nu twee keer achter elkaar met 3-0 verloren, toch pijnlijk afgetekend. Hoe die lijn omhoog te pakken is de grote vraag, de concurrentie sprokkelt wel hier en daar. Zaterdag Oranje Wit is al behoorlijk cruciaal.
Het 2e heeft vorige week 2 punten laten liggen tegen een matig Arnemuiden, daarna 1-0 verloren bij koploper Hoek. Niet onverdiend, maar wel jammer: uit bij Hoek hadden we nog nooit verloren en worden er doorgaans prima prestaties neergezet. Nu naar LRC, punten zijn zeer gewenst en hard nodig...
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_54621456
GPC Vlissingen 1 leed een zware nederlaag zaterdag, 2-6 tegen Rijsoord... Het gaat toch echt nog moeilijk worden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54632987
Ze hadden ook een rode kaart toch? 2-6 tegen Rijsoord is wel heel erg ja, maar goed, kan een incident zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_54675823
Vanmiddag naar Bernisse-Rockanje geweest, twee middenmoters uit de vijfde klasse D.
Afgrijselijk voetbal, maar die onbeholpenheid had toch zijn charme. Tien minuten voor tijd weggegaan bij de stand 3-1 omdat ik het steenkoud had.
Hoorde zopas dat wedstrijd vanwege een ernstige blessure van een Rockanjespeler later nog gestaakt werd. Stond toen 5-2 . Is nog veel gebeurd dus in de laatste tien minuten. Zal voortaan maar langer blijven kijken.
pi_54678167
Schelluinen - GPC Vlissingen 2-2.

Nog niets van gehoord, die zijn bier aan het drinken in de Raaijberg...

Tweede thuis met 1-3 onderuit tegen VVGZ 2. Ik vond het niet terecht. Die kale spits van VVGZ... Ach, ik houd mijn mond...

[ Bericht 3% gewijzigd door Da_Sandman op 18-11-2007 13:13:22 ]
In Southern Sun
pi_54678202
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:

Tweede thuis met 1-3 onderuit tegen Kozakken Boys 2. Ik vond het niet terecht. Die kale spits van Kozakken Boys... Ach, ik houd mijn mond...
De Raaijberg. Hebben ze ook goeie frites.
pi_54678243
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:09 schreef Beschouw het volgende:

[..]

De Raaijberg. Hebben ze ook goeie frites.
Dat naast het goede bier natuurlijk .
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 zondag 18 november 2007 @ 08:13:44 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_54688750
Ajax - NIVO Sparta 0 - 0

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54691990
Het verval is begonnen. Seolto verliest met 2-0 van middenmoter Beek Vooruit. De concurrentie laat ook punten liggen, dat is dan weer gunstig.
pi_54692173
5-1 gewonnen van de nummer 3 (terwijl ze 10e ofzo stonden)

We kunnen weer naar boven kijken.
pi_54697009
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:

Tweede thuis met 1-3 onderuit tegen VVGZ 2. Ik vond het niet terecht. Die kale spits van VVGZ... Ach, ik houd mijn mond...
Meino Boon?

Zie ook http://www.hside.nl/forum/forum_posts.asp?TID=305&PN=0&TPN=9
www.thuisuiteten.nl
pi_54697115
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:29 schreef Rumille het volgende:
5-1 gewonnen van de nummer 3 (terwijl ze 10e ofzo stonden)

We kunnen weer naar boven kijken.
Welke club?
pi_54697123
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:10 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Welke club?
Vroomshoopse Boys
pi_54697161
OJC - Meerssen 0-1 .

Gelijkspel was een terechte uitslag geweest. Vijf minuten voor tijd echter een tegendoelpunt...
pi_54701886
Argon - ADO'20 0-0
Wèèr niet gewonnen in Mijdrecht, maar goed, het is tenminste nog een gelijkspel... Met name dankzij onze jonge vriend Terry Bosma, die nu al weken als een ervaren rot staat te keepen, terwijl dit z'n eerste wedstrijden in het 1e zijn. Mocht de trainer hem vervangen voor de keeper die er "normaal" in staat (Kenny Heemskerk, was geblesseerd), dan heeft ie heeeeeeeeeel wat uit te leggen... We wachten af!

KHFC 2 - ADO'20 2 1-3
Prima, niks meer aan doen. Volgende week voor de beker tegen de grote vrienden van DEM 2, de klassieker herleeft!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_54709051
quote:
Die ja. Nadat ie scoort rent ie met al zn teammaten richting GPC-bank met de woorden "ff zieken jongens, ff zieken". Vervolgens gaat ie rare gebaren staan maken, wat een held. Als het mijn tegenstander was geweest had ie het einde van de wedstrijd niet gehaald.... Beetje onsportief...
In Southern Sun
pi_54741474
quote:
(20/11) André Maas stopt bij Tholense Boys
In goed overleg hebben trainer André Maas en het bestuur van de voetbalvereniging Tholense Boys te Tholen besloten om aan het eind van het seizoen hun overeenkomst niet te verlengen. Trainer André Maas is thans aan zijn 3e seizoen bij de zaterdag 3e klasser bezig.
Life is Music
pi_54742295
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:09 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Dan kunnen jullie maar beter niet promoveren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')