Maar wel met linkquote:Op zondag 30 september 2007 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde dit topic als link posten in het vorige maar jij was zo handig om het op slot te gooien
quote:Op zondag 30 september 2007 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - UNA 2-2.
We staan nu al op 3 punten.
quote:Op zondag 30 september 2007 22:05 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nooit jaloers op beschouw. Hoe postief ie ook is
Dat is wat te vroeg, denk ik, ik hoop op de week erna...quote:Op zondag 30 september 2007 16:17 schreef methodmich het volgende:
Doe je zaterdag al mee met 2 Imaginary_Friend, tegen ASWH 2? Die verloren met 3-2 bij LRC en hadden drie rode kaarten.
Welke club / welk team?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:29 schreef Rumille het volgende:
We staan 8e op dit moment, na 5 wedstrijden. 1 gewonnen, 2 gelijk en 2 verloren.
We hebben gespeeld tegen de ploegen die nu 1e, 3e, 4e, 5e en 6e staan.
En wij hebben ex-Borussia Dortmund-speler Harry Decheiver als trainer
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Spakenburg - NIVO Sparta 1-0 bij rust
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:19 schreef methodmich het volgende:
Sandman, op www.hside.nl wordt de competitie van o.a. ASWH 2 en GPC 2 goed gevolgd, inclusief topscorerslijst. Al eens gezien?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb er wel eens over gehoord indd, moest daar nog eens op kijken. Thx!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie daar ook de halve ploeg reageren.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:43 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto moest tegen ZPR'84, de hekkensluiter, dat 2 weken geleden er maar liefst 13 om de oren kreeg. Zulke tegenstanders blijken niet motiverend Een van onze 3 alom gevreesde aanvallers kon er ook niet bij zijn. Het liep uit op een zeer matige wedstrijd. 3-1 gewonnen, maar trots mogen we er zeker niet op zijn.
Edit: Ik lees net dat zelfs 2 van de 3 aanvallers er niet bij waren. Een vanwege vakantie, en de ander vanwege een blessure. Er wordt verwacht dat ze volgende week weer meedoen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haha, ze houden het wel nauwgezet bij. Willen allemaal topscorer van de week zijn en een prijs van "onze" Heertje ontvangen.
en rood vanaf de bank heb ik vernomenquote:Op zondag 7 oktober 2007 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Deurne - OJC 1-1
4 punten uit 6 wedstrijden nu. 4x gelijkgespeeld...
Rood voor spits Meeuwsen hoorde ik.
Klopt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:44 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
en rood vanaf de bank heb ik vernomen![]()
Je bedoelt Wilhelmina'26? Daar heeft Seolto in de voorbereiding heel eenvoudig met 3-0 van gewonnenquote:Op zondag 14 oktober 2007 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Wilhelmina'08 - GPC Vlissingen 2-2.
Jammer, twee keer voorgestaan. Was wel tegen de gedeeld koploper, dus puike prestatie.
Die was vorig jaar ook goed, als aanspeelpunt waar Da Cruz omheen kon spelen. Vond het verbazend dat geen hoofdklasser hem heeft opgepikt na de degradatie van Delft. Weet je of Jerry de Jong nog speelde bij Delft, linksback of linkshalf vermoedelijk?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:47 schreef Beschouw het volgende:
Spijkenisse-Vitesse Delft gezien vanmiddag. Uitslag: 1-3. Vermakelijk duel met terechte winnaar, hoewel Sp. alweer drie 100% kansen miste. Nummer 9 van VD (Rudi Smit): geweldige voetballer!
Ja, die ja... Volgens mij is dat een alleraardigste ploeg. Over twee weken Veen op bezoek. Ben benieuwdquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:33 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Je bedoelt Wilhelmina'26? Daar heeft Seolto in de voorbereiding heel eenvoudig met 3-0 van gewonnen![]()
![]()
Maar ja, dat was de allereerste wedstrijd en zegt niet zo veel dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |