En nu weten ze ineens wél dat ik een vrouw benquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 19:17 schreef MouzurX het volgende:
mensen die zelf dood gaan en dan het op iemand anders steken dat de vlag gejat wordt![]()
![]()
Oh ja, ook zoiets: er lijkt wel een enorm anti-Duitse stemming te heersen daarzo, want terwijl ik altijd 'auto assign' doe, kiest iedereen voor 'allies' en pas als er 1 bij axis zit en 7 bij allies gaan er een paar verhuizenquote:Op zondag 30 september 2007 19:21 schreef MouzurX het volgende:
sowieso je moet niet op andere spelers vertrouwen .. het ene moment staan er nog 3 naast je en het andere moment zijn ze allemaal dood en staat er een mof achter je
dat heb je bij Wolfenstein ET ook...quote:Op zondag 30 september 2007 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, ook zoiets: er lijkt wel een enorm anti-Duitse stemming te heersen daarzo, want terwijl ik altijd 'auto assign' doe, kiest iedereen voor 'allies' en pas als er 1 bij axis zit en 7 bij allies gaan er een paar verhuizen. Zó irritant hè. Wat voor lol heb je er nou aan als je met z'n zevenen op één persoon jaagt?
.
Jij bent duidelijk ook zo één die per se niet bij axis wil.
Logisch, wie wilt er nou dienen voor Hitler. Toendertijd had je nog geen keus, of een kogel door je kop of het Duitse leger joinen. Spelers die nu als Duitser spelen zijn krank im kopfquote:Op zondag 30 september 2007 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, ook zoiets: er lijkt wel een enorm anti-Duitse stemming te heersen daarzo, want terwijl ik altijd 'auto assign' doe, kiest iedereen voor 'allies' en pas als er 1 bij axis zit en 7 bij allies gaan er een paar verhuizen. Zó irritant hè. Wat voor lol heb je er nou aan als je met z'n zevenen op één persoon jaagt?
.
Griezelig gewoon, hoeveel informatie men tegenwoordig kan achterhalen via het webquote:Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef De_Ananas het volgende:
Je naam is zeker Luitenant Lesbo of niet?
Idd goede wapens maar garand is echt mijn favoriet daarom speel ik meestal allied als het kan maar mp44 speelt ook lekker.quote:
Dat is in Couterstrike (Source) en Day of Defeat (source) gelukkig beter geregeld. Daar kun je niet joinen in een team als het aantal personen in een team meer dan een bepaald aantal is dan in het andere team. Dus zo zijn er altijd bijv. max. 2 personen in het ene team méér dan in het andere teamquote:Op zondag 30 september 2007 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Is bij cod/coduo/cod2 ook hoor in bijna elke server waar ik speel volgens mij kan je dat aan/uit zetten.quote:Op zondag 30 september 2007 20:24 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat is in Couterstrike (Source) en Day of Defeat (source) gelukkig beter geregeld. Daar kun je niet joinen in een team als het aantal personen in een team meer dan een bepaald aantal is dan in het andere team. Dus zo zijn er altijd bijv. max. 2 personen in het ene team méér dan in het andere team.
Kut, nu moest ik ook lachenquote:Op zondag 30 september 2007 20:09 schreef MetalSonic het volgende:
Euh ja das vrij kut, maar ik moest er stiekem even om lachen. Sta je bij de vlag en dan gebeurd er niks en dan besluit je maar om even wat in te dutten , ik herken mezelf erin
Kutcamperquote:Op zondag 30 september 2007 20:09 schreef MetalSonic het volgende:
Euh ja das vrij kut, maar ik moest er stiekem even om lachen. Sta je bij de vlag en dan gebeurd er niks en dan besluit je maar om even wat in te dutten , ik herken mezelf erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |