Snuifje hier, inteeltje daar?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:26 schreef kassenbouwer het volgende:
http://www.nu.nl/news/129(...)tpartij_Monster.html
Wat is er nu weer aan de hand in Monster?
Polen die elkaar zat zijn geworden?quote:
Is dat een straat ofzo?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:01 schreef Strychnine het volgende:
Ruysdael?
wooquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
Twee mensen doodgeschoten
Bij een schietpartij aan de Ruysdael in Monster zijn vrijdagmiddag twee mensen doodgeschoten. Het gaat om een echtpaar van 68 jaar oud dat is doodgeschoten door vermoedelijk hun ex-schoonzoon. Een familieruzie zou hiervan de oorzaak zijn.
Kort daarna meldde een 40-jarige man zich bij de politie. Hij vertelde de dader te zijn.
Na de melding rukte politie, 3 ambulances en een traumahelicopter uit.
Bizar lijkt me datquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:20 schreef Heinekenner het volgende:
Heel die straat is gelijk afgezet..
Volgens mij kwam ik die vrouw met haar hondje nog eergister tegen tijdens mijn loopje naar het bushokje.
Dat kan best, aangezien de dader een 40-jarige man uit Naaldwijk was.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:58 schreef ThaRooP het volgende:
Er zit er nou ook een op msn die in ze naam heb: "Blijkt je overbuurman een moordenaar te zijn".
Alleen die woont in Naaldwijk... dus ik weet niet of dat er mee te maken heb![]()
In het Westland los je meestal een familieruzie op met veel bier en dan ben je de volgende dag vergeten waarover de ruzie eigenlijk ging.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:12 schreef kassenbouwer het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam voor een familieruzie hebben om tot moorden over te gaan!?
Maar goed, rare mensen hou je altijd natuurlijk.
Ja, dat verbaast me niks. Alhoewel je dan zou zeggen dat dat vermoorde echtpaar dan meer reden had om hem wat aan te doen, dan andersom...quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hij schijnt z`n ex al tijdenlang mishandeld te hebben, twas dus sowieso al een gewelddadig mannetje
een van die kinderen woont nu tegenover mijn ouders..het litteken aan zijn keel is nog goed te zien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:25 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast me niks. Alhoewel je dan zou zeggen dat dat vermoorde echtpaar dan meer reden had om hem wat aan te doen, dan andersom...
Toch is het altijd weer anders als je dit soort dingen hoort, en het gebeurt in je buurt. Net als toen met die moord in een flat in Naaldwijk...
Heb je al opgeschoren zijkanten?quote:Op zondag 4 november 2007 17:22 schreef GotC het volgende:
Ik ben lekker wezen stampen gister in Zaandam! Damn, wat een geweldig feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |