Toffe websitequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:44 schreef Toempf het volgende:
[..]
Bij http://www.eetcafewestgaag.nl/ hebben echt goede spareibs, probeer ook eens een keer de Westgaag-burger en een broodje bal. Die burger is zo groot dat Amerikanen er bang van worden, en die bal is ook gigantisch. En het is nog niet eens zo duur.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik zou maar veel gezelschapsspellen in gaan slaan als ik jou was
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Pianobar en de Mirell zijn allebei leuke tentjes, je kunt er lekker eten en op een vrijdagavond/nacht kan het er akelig gezellig zijn. Zitten allebei aan het Wilhelminaplein. Al wil je goeie pizza, bel dan 0174-648100, Pizza Prima 2, nummertje 19, Pizza Shoarma Speciaal, die is zeer goed te doen.
Welkom in Naaldwijk trouwens, waar heb je je stulpje gekocht?
Mooie site! Is het naast een eetrestaurant, dat je er ook kan bestellen voor bezorging? of is het puur dan alleen een catering voor bedrijven?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:44 schreef Toempf het volgende:
[..]
Bij http://www.eetcafewestgaag.nl/ hebben echt goede spareibs, probeer ook eens een keer de Westgaag-burger en een broodje bal. Die burger is zo groot dat Amerikanen er bang van worden, en die bal is ook gigantisch. En het is nog niet eens zo duur.
Je kan gewoon eten van die bestellijst die ook op de site staat bestellen, maar ik weet niet of ze alleen bijj bedrijven bezorgen of ook gewoon thuis. Het is wel de moeite om even te bellen om te vragen of dat kan. denk ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:49 schreef Ash het volgende:
Mooie site! Is het naast een eetrestaurant, dat je er ook kan bestellen voor bezorging? of is het puur dan alleen een catering voor bedrijven?
Opstal... al een keer verdwaald?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:49 schreef Ash het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Bedankt!
M'n stulpje is trouwens gehuurd, een 5 kamer maissonette woning in de wijk Opstal. Volgens m'n buurvrouw zit ik aan de goede kant(je had haar gezicht moeten zien, toen ze dat zei
)
[..]
Mooie site! Is het naast een eetrestaurant, dat je er ook kan bestellen voor bezorging? of is het puur dan alleen een catering voor bedrijven?
wat een doolhof is datquote:
quote:
Geen schande, áls ik er moet zijn, rij ik er omheen en ga ik er aan de achterzijde in, daar moet ik nog wel 'es wezen.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
Geen schande, áls ik er moet zijn, rij ik er omheen en ga ik er aan de achterzijde in, daar moet ik nog wel 'es wezen.
maar echt, de stedelijk planoloog die dat heeft verzonnen, een nekschot zou nog te veel zijn
Ik ben er opgegroeid dus ken het als mijn broekzakquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
Geen schande, áls ik er moet zijn, rij ik er omheen en ga ik er aan de achterzijde in, daar moet ik nog wel 'es wezen.
maar echt, de stedelijk planoloog die dat heeft verzonnen, een nekschot zou nog te veel zijn
Woon je vlakbij de 's-gravenzandse weg? Ik namelijk ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:36 schreef Ash het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
EDIT:
Ik werk nog steeds in Den Haag en ik reis met het openbaar vervoer, en het wordt tegenwoordig al lekker vroeg donker in de avond.![]()
Dus dat werd een leuk reisje, als je net pas in Naaldwijk woont
Ik wist welke halte ik moest uitstappen ('s gravenzandse weg)
Dus ik dacht 's avonds laat dat ik de halte net had gemist, Ik naar de buschauffeur toe gestapt om te vragen of dat de halte net was, hij zei ja. Dus ik stap de volgend halte uit. Blijk ik in Gravenzande te zitten! (7 haltes te vroeg uitgestapt!)
Eenmaal weer de bus kunnen pakken (na een half uur wachten!) en eindelijk bij de juiste halte uitgestapt, En toen kon ik inderdaad niet zo snel m'n huisje vinden.![]()
Afijn +/- 2 uur later sinds mijn vertrek van werk, was ik eindelijk thuis.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:04 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik had ook wel weer een mooie busrit met de 86 vanmiddag naar Rotterdam. Ik zat rustig naar mijn iPod te luisteren, toen ik ineens een keiharde knal hoorde en daarna het geluid van "scheurend" glas. Tussen Maassluis en Vlaardingen vloog er dus ineens een zwaan tegen de voorruit van de bus. De hele voorruit was verbrijzeld. De glasscherven zaten in de haren van een jongetje wat voorin de bus zat. De buschauffeur dacht, laat ik de bus maar even op de vluchtstrook zetten, maar ja dat schoot ook niet op. Toen heeft ie ons maar verder gebracht naar Vlaardingen en konden we daar op de 126...
Lekker is dat...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:04 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik had ook wel weer een mooie busrit met de 86 vanmiddag naar Rotterdam. Ik zat rustig naar mijn iPod te luisteren, toen ik ineens een keiharde knal hoorde en daarna het geluid van "scheurend" glas. Tussen Maassluis en Vlaardingen vloog er dus ineens een zwaan tegen de voorruit van de bus. De hele voorruit was verbrijzeld. De glasscherven zaten in de haren van een jongetje wat voorin de bus zat. De buschauffeur dacht, laat ik de bus maar even op de vluchtstrook zetten, maar ja dat schoot ook niet op. Toen heeft ie ons maar verder gebracht naar Vlaardingen en konden we daar op de 126...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:28 schreef ThaRooP het volgende:
Woon je vlakbij de 's-gravenzandse weg? Ik namelijk ook
Esdoornquote:
Ons boertjes noemen, maar goed ik doe altijd lief tegen de gele busjes.. Maar nu even niet.. want ik zit in Sverigequote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eeey westlandse boertjesdoen jullie eens lief tegen het gele busje voortaan
![]()
Wij telen oleanders op m'n werkquote:
Hey (wijk)buurvrouw!quote:
Ik kom uit Den Haag, en dit huisje kwam gewoon op m'n pad.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:34 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hey Ash, waar kom je vandaan trouwens? En waarom het Westland? bevalt het een beetje hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |