Dat gebeurt denkik toch wel, door de Westlanders, als het uit de klauwen gaat lopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:59 schreef vipergts het volgende:
Tijd om hard in te grijpen voordat ze Amsterdamse neigingen krijgen
Mn wiskunde gefaald, de eerste 7.5 ECTS liggen in de prullenmand, (of op het Gele Kasteel, zo je wilt)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:38 schreef PieterBas het volgende:
Woohoo, net mijn Zweedse examens gehaald.. De eerste 7,5 ECTS van dit jaar zijn binnen
Wat gaf de examinator als reden dan? Ik benz elf in 1 keer geslaagd maar heb van vrienden echt de meest idiote redenen gehoord.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:59 schreef Toempf het volgende:
Gvd voor de 2e keer gezakt vanochtend, alles ging gewoon goed, de instructeur begreep er ook al niks van.![]()
Idd, ik ben dan niet geslaagd, maar als je wel 'es hoort waarvoor iemand zaktquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat gaf de examinator als reden dan? Ik benz elf in 1 keer geslaagd maar heb van vrienden echt de meest idiote redenen gehoord.
Ik zat op een 3-baans snelweg (bij een afrit) , en ik wou naar de middelste baan toe, dus ik kijk ( het was 's ochtends 9 uur, dus er waren in een straal van 50 meter geen auto's) Ik rij naar de middelste baan, toen ik daar reed, keek ik nog een keer in de achteruitkijkspiegel, zie ik ineens een opel corso die bijna in de achterkant duikt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat gaf de examinator als reden dan? Ik benz elf in 1 keer geslaagd maar heb van vrienden echt de meest idiote redenen gehoord.
Nope. Heb vroeger trouwens ooit nog een blauwe maandag op touwtrekken gezetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is er iemand vandaag nog naar touwtrekken in de kas geweest toevallig?
Toevallig wel, met mijn werk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is er iemand vandaag nog naar touwtrekken in de kas geweest toevallig?
Dat kan, wij stonden namelijk op baan 3. Pluischrysanten 1. we wonnen de aanmoedigingsprijs hahaquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh misschien heb ik je wel gezienHeb eigenlijk de hele middag aan de baan gestaan, in de hoek bij het springkussen
Pianobar en de Mirell zijn allebei leuke tentjes, je kunt er lekker eten en op een vrijdagavond/nacht kan het er akelig gezellig zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:23 schreef Ash het volgende:
Nou, de laatste dozen zijn uitgepakt en ben nu dus officieel woonachtig in Naaldwijk!
Mensen die nog leuke uitgaanstips hebben? waar kan je lekker uit eten? kan ik op een regenachtige dag hangend voor de buis nog lekker eten (spareribs) laten bezorgen? Of is het allemaal een dooie boel?
![]()
![]()
Pizza Prima 2 kon het sportpark in Naaldwijk niet vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Pianobar en de Mirell zijn allebei leuke tentjes, je kunt er lekker eten en op een vrijdagavond/nacht kan het er akelig gezellig zijn. Zitten allebei aan het Wilhelminaplein. Al wil je goeie pizza, bel dan 0174-648100, Pizza Prima 2, nummertje 19, Pizza Shoarma Speciaal, die is zeer goed te doen.
Welkom in Naaldwijk trouwens, waar heb je je stulpje gekocht?
Mijn huis welquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pizza Prima 2 kon het sportpark in Naaldwijk niet vinden.![]()
Bij http://www.eetcafewestgaag.nl/ hebben echt goede spareibs, probeer ook eens een keer de Westgaag-burger en een broodje bal. Die burger is zo groot dat Amerikanen er bang van worden, en die bal is ook gigantisch. En het is nog niet eens zo duur.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:23 schreef Ash het volgende:
Nou, de laatste dozen zijn uitgepakt en ben nu dus officieel woonachtig in Naaldwijk!
Mensen die nog leuke uitgaanstips hebben? waar kan je lekker uit eten? kan ik op een regenachtige dag hangend voor de buis nog lekker eten (spareribs) laten bezorgen? Of is het allemaal een dooie boel?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |