Zonder al die buitenlanders was het westland allang failliet, maar goed ze verpesten het iddquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:13 schreef bvdkruk het volgende:
Ik ben Westlander maar ga helaas verhuizen naar kijkduin... Is een goede reden voor, dat mijn vader moet valideren.
Maar al die buitenlanders die het verpesten in het Westland, we zijn ze zat!...
Lekker ter hoogte van het politiebureau ookquote:Gewonden bij aanrijding Naaldwijk
Bij een aanrijding in Naaldwijk zijn aan het einde van de middag twee gewonden gevallen.
Het ongeval gebeurde ter hoogte van het politiebureau aan de Galgeweg. Twee personenauto's kwamen met elkaar in botsing.
Beide slachtoffers zijn met nekklachten naar een ziekenhuis vervoerd. De weg was enige tijd afgesloten in verband met technisch onderzoek.
en dan ga je naar Kijkduin/Den Haag verhuizen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:13 schreef bvdkruk het volgende:
Ik ben Westlander maar ga helaas verhuizen naar kijkduin... Is een goede reden voor, dat mijn vader moet valideren.
Maar al die buitenlanders die het verpesten in het Westland, we zijn ze zat!...
Svensson?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan ga je naar Kijkduin/Den Haag verhuizen..Sorry hoor, maar ik moest hem gewoon even maken
Oh wacht ik mag ook geen buitenlander grappen maken.. ik ben er nu zelf ook een...
Overigens vandaag een (bedrijfs-)presentatie in Zweden van een textielmaatschappij gehad... Komt er dus een plaatje van een kas te voorschijn en ging het 30 minuten lang over schermdoeken..
Begon de Zweedse die de presentatie gaf opeens over het Westland te praten en of ik ooit in een kas was geweest... Maar ze was een aantal keren in het Westland geweest.. maar keek een beetje raar aan toen ik 's-Gravenzande op zijn Nederlands uitsprak..
Yepquote:
Volgens mij is Svensson echt een wereldleider in schermdoek. Ziet bijna niet anders, wij hebben het ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep
Zou wel grappig zijn.. eerst een project doen bij een fabrikant van schermdoeken en daarna misschien afstuderen bij een kasdekconstructiebedrijf.. (maar dat is nog niet zeker..)
Helaas trokken wij het net verkeerde lootje.. dus ik zit nu bij een verzekeraar een project te doen..![]()
![]()
.
Niemand wou dat bedrijf hebben, omdat het zo lomp en statisch onderneming is en wij een veranderplan moet gaan schrijven.
de docent vroeg.. of het Westland het Mekka is voor de schermdoek industrie.. Ik wou bijna zeggen.. noem het nou niet het Mekka want dat ligt in het Westland nogal gevoelig..quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:49 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij is Svensson echt een wereldleider in schermdoek. Ziet bijna niet anders, wij hebben het ook![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de docent vroeg.. of het Westland het Mekka is voor de schermdoek industrie.. Ik wou bijna zeggen.. noem het nou niet het Mekka want dat ligt in het Westland nogal gevoelig..
Ik zei wel, dat ze wel milieuvriendelijk moeten zijn, als straks het klimaat gaat veranderen en de zeespiegel stijgt zijn ze een van hun core businesses kwijt
Winterslaap dan zeker? Ben trouwens vanmiddag na de 3e keer geslaagd voor mijn rijbewijsquote:
Gefeliciteerd ouwe, daar moet op gedronke worden!quote:Op maandag 12 november 2007 22:05 schreef Toempf het volgende:
[..]
Winterslaap dan zeker? Ben trouwens vanmiddag na de 3e keer geslaagd voor mijn rijbewijs![]()
Donderdag dan maar? Als het erg hard regent ga ik lekker met de autoquote:Op maandag 12 november 2007 22:07 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe, daar moet op gedronke worden!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 november 2007 22:05 schreef Toempf het volgende:
[..]
Winterslaap dan zeker? Ben trouwens vanmiddag na de 3e keer geslaagd voor mijn rijbewijs![]()
Rijden met drank op moet je ook lerenquote:Op maandag 12 november 2007 22:37 schreef Toempf het volgende:
[..]
Donderdag dan maar? Als het erg hard regent ga ik lekker met de auto![]()
Mooi dat ik nu niet in het Westland benquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:58 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Rijden met drank op moet je ook leren
Zo is het, ik neem aan dat jij dat zaterdagnacht geoefend heb? Hoe ging het trouwens zondag met hændbal?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:58 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Rijden met drank op moet je ook leren
Ik was best fit voor die 3 uurtjes slaapquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zo is het, ik neem aan dat jij dat zaterdagnacht geoefend heb? Hoe ging het trouwens zondag met hændbal?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:32 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik was best fit voor die 3 uurtjes slaapWel verloren helaas, daarna nog met t 1e meedoen, weer verloren
Tussen die twee wedstrijden nog ff uurtje op bed gelegen
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:02 schreef Strychnine het volgende:
http://www.deroo-autoverhuur.nl/
Edit:
Vervelend trouwens van je vriendin, sterkte (voor haar vooral)
Mijn ouders hebben een partycentrum gehad in N'wijk heel lang, dus vandaar dat ik taxi de Roo best goed ken. Goede service, leuke chauffeurs, mooie auto's, en niet achterlijk duur. Helemaal
Kenne we tenminste patiencen!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:40 schreef dubidub het volgende:
Ik ben me toch een partij ziek, koppijn, koorts, buikpijn en een keel die als schuurpapier aanvoelt. Dat wordt dus geen herkansing maken vandaag, dus voor niets 2 dagen niet gewerkt
Ik moet zo naar honserlersdijkquote:Op donderdag 15 november 2007 18:17 schreef Strychnine het volgende:
Mogelijk explosieven in Honselersdijk?
Foto'squote:Op donderdag 15 november 2007 18:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik moet zo naar honserlersdijkff ramptoerist spelen onderweg
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:17 schreef Strychnine het volgende:
Ik kom er net vandaan, alles is afgezet met drankhekken, politie en vrijwillegers. Je mag nergens door. Als je vanaf naaldwijk kwam moet je perse de bloemenveiling op. Ook de training van mij in de sosefhal ging niet door, die hal dient als opvang voor de mensen die hun huis uit moeten.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:17 schreef Strychnine het volgende:
HET ZIJN HEUL GEEN DRANKHEKKEN, EN OOK GEEN LEGERS VRIJWILLIGERSquote:Op donderdag 15 november 2007 19:15 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, alles is afgezet met drankhekken, politie en vrijwillegers. Je mag nergens door. Als je vanaf naaldwijk kwam moet je perse de bloemenveiling op. Ook de training van mij in de sosefhal ging niet door, die hal dient als opvang voor de mensen die hun huis uit moeten.
goedzo 14.gifquote:Op donderdag 15 november 2007 19:31 schreef dubidub het volgende:
[..]
HET ZIJN HEUL GEEN DRANKHEKKEN, EN OOK GEEN LEGERS VRIJWILLIGERS![]()
quote:
Veel plezierquote:
Eigenlijk met Midden Delflandquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij Vlaardingers delen toch een deel van de Broekpolder met het Westland?
O ja, dat is waar ook. In dat geval kom ik nooit in het Westlandquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigenlijk met Midden DelflandMaar Midden Delfland valt nog wel onder de streek het Westland, niet onder de Gemeente Westland
Dat wist ik ook jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:44 schreef dubidub het volgende:
Dat weet ik allemala niet, maar één ding weet ik zeker, is dat vlaardingen níet bij het Westland hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |