Theorie, zo simpelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:42 schreef dubidub het volgende:
projectdeadlinestress![]()
Ik zei gisteren nog tegen me ma dat ik vroeg van de scouting terug zou komen. Voor je het weet is het half 2 's nachtsBeetje verrot nu, maar door project gaat het nog wel
Trouwens, gister lekker me theoriebewijs gezakt2 ft te veel. Helemaal kut dat het aan het einde van me project. D'r moet superveel gedaan worden, en tussendoor nog even oersaaie autotheorie stampen.
Volgende week 'vakantie'. Werken op de tuin en werken aan eindrapport.
Overloperquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
oefenexamen ftw.
Weet nog wel dat ik theorie haalde enkele dagen voor praktijk![]()
Tevens: ik woon vanaf volgende week officieel in utrecht![]()
Ik heb 3 tentamens, maar het is standaard dat je een week vrij krijgt voor de tentamenweek, ook als je maar 1 tentamen hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:44 schreef Heinekenner het volgende:
Een week vrij zou ik ook wel is kunnen gebruiken.
De enige vrijde dagen die ik krijg dit jaar is de kerstvakantie + de standaard vrije dagen.
Heb jij veel tentamens dan die week? dat je een week ervoor vrij krijgt?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:29 schreef Thrackan het volgende:
Vakantie zou fijn zijn, school was veel makkelijker
Kut werk
Ja bladquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:33 schreef JortK het volgende:
Leuk ik zit met een hoop Westlanders op me werk
Ik ken ook een woordje Westlands: Pluk ie alllll??
Doen! Doen! Doen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het eerst volgende groepje scholieren/jongeren dat met ze 4-en naast elkaar fietst in het westland druk ik de zijkant in
Zo en tevens een tvp
Ik wist wel dat daar het een en ander aan de hand was, bij AH Honselersdijk, maar dat het zo erg wasquote:De gemeenteraad van Westland eist dat burgemeester Sjaak van der Tak onmiddellijk maatregelen neemt om de ongeregeldheden met Marokkanen in Honselersdijk in te dammen. De coalitiefracties van LPF en Gemeentebelangen hebben dat gisteren laten weten.
De welbekende druppel voor de fracties is het tumult na een inbraak in de Albert Heijn-winkel op de Koorndreef in Honselersdijk. Daar werd anderhalve week geleden ingebroken en in verband daarmee arresteerde de politie twee Marokkaanse jongens. Die werden evenwel weer vrijgelaten omdat de camerabeelden van de daders niet overeenkwamen met die van de arrestanten.
Schijnbaar uit woede over de arrestaties toog een dag later een groep Marokkaanse vrouwen naar de supermarkt om de schappen met winkelwagentjes aan gort te rijden. Ze werden door het personeel naar buiten gezet, waarna vijftig Marokkaanse jongeren met knuppels naar de winkel gingen en zich daar zo dreigend ophielden dat het personeel niet naar huis kon.
Omwonenden van de supermarkt zijn er van overtuigd dat de CDA-burgemeester een persstop heeft afgekondigd. De LPF-fractie heeft het college gevraagd of dit zo is en zo ja, waarom. Ook een CDA-raadslid eist dat burgemeester Van der Tak ervoor zorgt dat de relschoppers hun verdiende straf krijgen.
WIE WIE?? POK !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:10 schreef dubidub het volgende:
Raad Westland is rel-Marokkanen beu
[..]
Ik wist wel dat daar het een en ander aan de hand was, bij AH Honselersdijk, maar dat het zo erg was!
Tijd voor de honselersdwijkse teringmongole om in te grijpen, is wat ik je brom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |