quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:37 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Bereid je maar voor 19, 20 en 21 zijn ook verschrikkelijk
Maar gefeliciteerd.
En Amsterdam bij nacht was echt weer geweldig. Maar waarom rijden er $#@%^# toch geen bussen 's nachts het Westland in in het weekend. Helemaal gestoord word ik er van.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:57 schreef GotC het volgende:
20 vind ik wel weer een redelijke leeftijd, aangezien je dan EINDELIJK een tig-er bent
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dat blijf je nog wel een tijdje.. mits je 100 wordt
Gefeliciteerd kieft!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:29 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik moet nog 3 dagen wachten
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef ThaRooP het volgende:
En ik had lekker rustig weekend en genoeg uitgerust![]()
en ik ben jarig vandaag![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef ThaRooP het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef ThaRooP het volgende:
Veel succesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:04 schreef Toempf het volgende:
Morgen afrijden, ben benieuwd. Ik ben in ieder geval niet zenuwachtig, misschien dat dat nog komt. Maar we zien wel hoe het loopt.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Fokblack!
[..]
Discriminatie!![]()
[..]
Je hebt tijd over?Ga werken ofzo!
![]()
Ik zit trouwens nog steeds geduldig te wachten tot die fokker moet solliciteren
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:27 schreef KnorrV het volgende:
[..]
![]()
NEE![]()
Gefeliciteerd trouwens, had ik je nog niet eens gefeliciteerd![]()
Wie is die fokker dan?![]()
Is het al binnen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:04 schreef Toempf het volgende:
Morgen afrijden, ben benieuwd. Ik ben in ieder geval niet zenuwachtig, misschien dat dat nog komt. Maar we zien wel hoe het loopt.![]()
Nee. gezakt. Het ging 2x een beetje fout met invoegen, en ik sneed een keer een bocht afquote:
Jammer, maar zaterdagochtend vroeg is een rare tijdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:46 schreef Toempf het volgende:
[..]
Nee. gezakt. Het ging 2x een beetje fout met invoegen, en ik sneed een keer een bocht afMaarja, 16.00 afrijden in Rotterdam vind ik een kuttijd, herkansing is in ieder geval zaterdag 27 oktober om negen uur 's ochtends
Dus er is geen hond op de weg.
Zo heet ik ook, maar ik ben het niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja! Nja, ik over 2 uurtjes wel alweerMaar ik hoef niks te vullen tot 6 uur
!
En ik ben zondag pas jarig, maar toch bedankt
En die fokker..ik weet z'n foknaam effe niet meer, maar hij gaat op de groente en heet Jeffrey!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |