Dat was voordat de Haagsche Courant en de Westlandsche Courant opgeslokt werden door het AD ook al zo.. (In de AD dan )quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:57 schreef dubidub het volgende:
Ik vind de regionale editie van het AD zwaar kansloos. Op de middelste pagina's staat soms gewoon haags nieuwsEn dan over de achterpagina nog maar te zwijgen, een zooitje zichzelf elitair benoemde bobo's die met elkaar op de foto gaan bij een socialize-event
AD
Kortom:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was voordat de Haagsche Courant en de Westlandsche Courant opgeslokt werden door het AD ook al zo.. (In de AD dan )
Als ik straks weer terug ben in Nederland ga ik daar ook meer eens een abonnement op nemen.quote:
Waarom niet? Het is niet alsof er in Schipluiden bijvoorbeeld een Westland-gevoel is... Maasland dan misschien nog een beetje... Is al jaren zo, kan ik ook niet helpen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:30 schreef keijz het volgende:
[..]
Ze horen gewoon bij de streek het Westland, of je het nou wil of niet
Waarom doe je er zo moeilijk over?
Het heeft ook verder niks met gevoel te maken, het is gewoon zo dat de historisch streek "Het Westland" het gebied is tussen Den Haag, Delft, Maassluis...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:08 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is niet alsof er in Schipluiden bijvoorbeeld een Westland-gevoel is... Maasland dan misschien nog een beetje... Is al jaren zo, kan ik ook niet helpen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:27 schreef Thrackan het volgende:
Juist... Maar ze mogen wat mij betreft die stukjes als afgestoten beschouwen
Fokblack!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:09 schreef Thrackan het volgende:
Discriminatie!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:54 schreef dubidub het volgende:
Voor de mannen, om de tijd te doden
Voor de vrouwen heb ik niets
Je hebt tijd over?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:46 schreef KnorrV het volgende:
Hahaaaaaaaa, KnorrV is back ;.;
*Fok! is faaacking traag nu![]()
Op mijn stage hadden ze het echt niet erg gevondenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:36 schreef Thrackan het volgende:
Mwah, op werk is het redelijk normaal
Thuis werken vandaag! En vanmiddag even niet buiten komen, ik ga de weg weer op...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op mijn stage hadden ze het echt niet erg gevonden
Ik vind het knap als je straks hier de straat onveilig maaktquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:08 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Thuis werken vandaag! En vanmiddag even niet buiten komen, ik ga de weg weer op...
Ten eerste val ik dan onder die 5%quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het knap als je straks hier de straat onveilig maaktZweden houden namelijk van hun regeltje.. 95% van alle automobilisten houden ze netjes aan de snelheid.. en de overige 5% zijn meestal buitenlanders
.
Daarom staat er ook zo'n grote blauw vierkant met een witte letter L boven op de autoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:18 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ten eerste val ik dan onder die 5%
Ten tweede kén ik de regeltjes nog niet zo goed
Bij mij is het andersom. Op school zit ik in een omgeving waar ik neit anders kan, thuis kan je ff tv kijken, radio d'rbij.... op school ben ik veel productiever. Vandaar dat ik als enige de autocadopdrachten van vandaag af hebquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef Thrackan het volgende:
Das wel tof!
...ik werk thuis harder als op mn werk men, das vaag
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:02 schreef Heinekenner het volgende:
heeuj! 19 jaar![]()
![]()
![]()
Maar helaas niks te bereiken met deze leeftijd...
Alles is leuker als je 18 bent...![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:02 schreef Heinekenner het volgende:
heeuj! 19 jaar![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:02 schreef Heinekenner het volgende:
heeuj! 19 jaar![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |