Nah ik vond Vanessa Ferlito in Death Proof beterquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:54 schreef dubidub het volgende:
Voor de mannen, om de tijd te doden
Voor de vrouwen heb ik niets
http://www.youtube.com/watch?v=OvJwSSPZm30quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:03 schreef dubidub het volgende:
Pics or it didn't happen.
Barre film is dat ook, en wat is die cheerleader toch een lekker ding zegquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:15 schreef keijz het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=OvJwSSPZm30
Death Proof
Nooit opgevallen. Vandaag maar effe een proefabbo op nrc.next aanvragen, 4 weken, 5 eu, met op zaterdag een 'normale' nrc. Toffe krant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:27 schreef Thrackan het volgende:
Vinden jullie het ook zo irritant dat zoveel kranten, zoals bijvoorbeeld het AD, standaard "Westland" zeggen ipv "Het Westland"?
Dat is bloedirritant inderdaad, maar dat komt omdat het de gemeente Westland is en niet de gemeente Het Westland...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:27 schreef Thrackan het volgende:
Vinden jullie het ook zo irritant dat zoveel kranten, zoals bijvoorbeeld het AD, standaard "Westland" zeggen ipv "Het Westland"?
Als ik het over Het Westland heb, heb ik het óók niet over Schiplap, Maasland of de Hoek... Het is gewoon nutteloos en bloedirritantquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Dat is bloedirritant inderdaad, maar dat komt omdat het de gemeente Westland is en niet de gemeente Het Westland...
Dus als het gaat over "In Westland dit en dit en dat" bedoelen ze de gemeente en niet eventueel Hoek van Holland, Maasland of Schipluiden erbij volgens mij.
Ik zou zeggen: stuur een ingezonden briefquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:10 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Als ik het over Het Westland heb, heb ik het óók niet over Schiplap, Maasland of de Hoek... Het is gewoon nutteloos en bloedirritant
Neeee, de regiobijlage is liev, altijd "dronken mensen aangehouden" in de maandag-editie, en dan komen de flashbacks weer, goudquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:30 schreef Thrackan het volgende:
Of verbrand elke ochtend ritueel de regiobijlage van het AD
Schipluiden en Maasland zijn toch echt het Westland hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:10 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Als ik het over Het Westland heb, heb ik het óók niet over Schiplap, Maasland of de Hoek... Het is gewoon nutteloos en bloedirritant
Zoveel gebeurd er niet in het Westland.. dus ja.. dan maar dronken mensen aangehouden als krantenkopquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:29 schreef Slurfminder het volgende:
[..]
Neeee, de regiobijlage is liev, altijd "dronken mensen aangehouden" in de maandag-editie, en dan komen de flashbacks weer, goud![]()
Da's Midden-Delfland man!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:28 schreef keijz het volgende:
[..]
Schipluiden en Maasland zijn toch echt het Westland hoor
Dat wil nog niet zeggen dat ik als Westlander die dorpen als Westland zie!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:37 schreef keijz het volgende:
[..]
Het Westland bestaat al iets langer dan de gemeente hoor
Ze horen gewoon bij de streek het Westland, of je het nou wil of nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:38 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik als Westlander die dorpen als Westland zie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |