Kenne we tenminste patiencen!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:40 schreef dubidub het volgende:
Ik ben me toch een partij ziek, koppijn, koorts, buikpijn en een keel die als schuurpapier aanvoelt. Dat wordt dus geen herkansing maken vandaag, dus voor niets 2 dagen niet gewerkt
Ik moet zo naar honserlersdijkquote:Op donderdag 15 november 2007 18:17 schreef Strychnine het volgende:
Mogelijk explosieven in Honselersdijk?
Foto'squote:Op donderdag 15 november 2007 18:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik moet zo naar honserlersdijkff ramptoerist spelen onderweg
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:17 schreef Strychnine het volgende:
Ik kom er net vandaan, alles is afgezet met drankhekken, politie en vrijwillegers. Je mag nergens door. Als je vanaf naaldwijk kwam moet je perse de bloemenveiling op. Ook de training van mij in de sosefhal ging niet door, die hal dient als opvang voor de mensen die hun huis uit moeten.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:17 schreef Strychnine het volgende:
HET ZIJN HEUL GEEN DRANKHEKKEN, EN OOK GEEN LEGERS VRIJWILLIGERSquote:Op donderdag 15 november 2007 19:15 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, alles is afgezet met drankhekken, politie en vrijwillegers. Je mag nergens door. Als je vanaf naaldwijk kwam moet je perse de bloemenveiling op. Ook de training van mij in de sosefhal ging niet door, die hal dient als opvang voor de mensen die hun huis uit moeten.
goedzo 14.gifquote:Op donderdag 15 november 2007 19:31 schreef dubidub het volgende:
[..]
HET ZIJN HEUL GEEN DRANKHEKKEN, EN OOK GEEN LEGERS VRIJWILLIGERS![]()
quote:
Veel plezierquote:
Eigenlijk met Midden Delflandquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij Vlaardingers delen toch een deel van de Broekpolder met het Westland?
O ja, dat is waar ook. In dat geval kom ik nooit in het Westlandquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigenlijk met Midden DelflandMaar Midden Delfland valt nog wel onder de streek het Westland, niet onder de Gemeente Westland
Dat wist ik ook jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:44 schreef dubidub het volgende:
Dat weet ik allemala niet, maar één ding weet ik zeker, is dat vlaardingen níet bij het Westland hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |