Nu heb je geen quickquote en je kan geen topicreports zien in de active topic lijstquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
heb het maar weer teruggezet op het oude
Goeie vraagquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom staat er bij het aantal posts een '0' voor?
quickquote... geen idee wat het isquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Nu heb je geen quickquote en je kan geen topicreports zien in de active topic lijst
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen van wel ja. Maar probeer dit stil te houden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:44 schreef eer-ik het volgende:
bijna vol zeker?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh, smileys gevonden, is onder instellingen dus.
mis mijn eigen smileys wel!![]()
Dan wordt de quote in het quickreply venster geplaatst en hoef je niet een heel nieuwe pagina te laden 14.gifquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quickquote... geen idee wat het is
topicreports... mjah, das mindermaar ja...
Nieuwe usericonquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ben teruggegaan naar FokSilver. Ik zie m'n berichtjes niet als ik post.
Moet ik eerst CTRL+F5 doen.
ok, sorry.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen van wel ja. Maar probeer dit stil te houden.
dat zal ik dan maar eens testen vanavond ofzo of me dat stoortquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan wordt de quote in het quickreply venster geplaatst en hoef je niet een heel nieuwe pagina te laden 14.gif
geen FQR gebruiker?quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zal ik dan maar eens testen vanavond ofzo of me dat stoort![]()
Ben nie anders gewend
Tis me eens half uitgelegd,quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis me eens half uitgelegd,
heb me d'r eens half in verdiept
er ging iets fout toen ofzo en heb het maar ff weggelegd
en toen niet meer opgelet![]()
degene die 'm sluit, as usual.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:55 schreef crossover het volgende:
Wie maakt de nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |