Waarom nou weer cola light? Ga eens ergens anders calorie-oorlogje spelen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Buschetta het volgende:
Koop je toch gewoon cola light en flikker er een zakje vanilla suiker in ?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 04:14 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Waarom nou weer cola light? Ga eens ergens anders calorie-oorlogje spelen.
Ik krijg bijna de neiging het te inporteren zo lekker vind ik hetquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:45 schreef P.deZeeuw het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vanilla_Coke#Reintroduction
Zal ook wel naar Europa komen dan...
Hierzoquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:41 schreef Nega het volgende:
Eeuwige Coca Cola Vanilla roem voor degene die het vindt!
neem wat flessen mee dan naar nl dan gaan wij ze wel tegen dubbele prijs van je kopenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:42 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Hierzo![]()
Zit nu alleen wel in Oldenburg, Duitsland. Nog gewoon naast de gewone Coca![]()
In Nederland kon ik het ook nergens meer vinden
HIERquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:41 schreef Nega het volgende:
Eeuwige Coca Cola Vanilla roem voor degene die het vindt!
quote:Coca-Cola Blāk
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Coca-Cola Blāk, is een frisdrank met koffie-extract die door Coca-Cola in 2006 is geïntroduceerd. De drank werd eerst geïntroduceerd in Frankrijk, waarna de Verenigde Staten en Canada volgde. Met Blāk hoopte Coca-Cola een meer volwassen markt aan te spreken.
Blāk werd in de Verenigde States gelanceerd in april 2006, en in Canada op 29 Augustus 2006. Het product is met een premium prijspositionering in de markt gezet, vergelijkbaar met dat van energiedranken.
De Amerikaanse versie van Coca-Cola Blāk wordt gezoet met hoge fructoseglucosestroop, aspartaam en acesulfaam-K. De Franse en Canadese versies van Coca-cola Blak vervangen de hoge fructoseglucosestroop met suiker.
Een smaak test van Consumer Reports gaf aan dat de Franse versie minder zoet is en meer koffiesmaak bevatte dan de Amerikaanse versie.
De Amerikaanse en Canadese versies worden verkocht in kleine van een plastic resealable GLB voorziene glasfles die op de klassieke fles lijkt waar Coca-Cola om bekend geworden is. De Franse versie heeft daarentegen een verpakking die van aluminium wordt gemaakt en qua vorm lijkt op een wijnfles.
De productie van Coca-Cola Blāk zal in de Verenigde Staten en Canada begin 2007 worden beëindigd.
*jaloers*quote:Op maandag 28 juli 2008 19:04 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik vond nog een paar blikjes Coca Cola vanilla ergens achter eenschot, Ze zijn al over de houdbaarheids datum heen, maar ze smaken nog goedNu heb ik er nog 6
Koffie!quote:Op maandag 28 juli 2008 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
Vanilla coke
Ja die cola blak zag ik ook in frankrijk
Waar smaakt dat naar ?
Echt Coca Cola vanille liefhebbers mogen erwel 1 halenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:11 schreef Viking84 het volgende:
pietklaaso gaat blikjes uitdelen!.
Nog 1 blikje te besteden nu!.
Ach welnee, dat is gewoon de productiedatum (moet je maar denken)quote:Op maandag 28 juli 2008 19:31 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Echt Coca Cola vanille liefhebbers mogen erwel 1 halen
Maar houdbaarsheiddatum is 23 feb 2007maar ze smaken nog goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |