Iets met brandveiligheid, vermoedelijk.quote:Op zondag 30 september 2007 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Welke verassing?
Dawg zegt in andere topic:quote:Op zondag 30 september 2007 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ook niet. Als we nou gewoon ergens in November doen. Of eind Oktober.
En dan kunnen we welquote:Op zondag 30 september 2007 14:17 schreef dawg het volgende:
Ok dan, here goes:
Wanneer? Zaterdag 6 of 27 oktober.
Waar? Tilburg of Den Bosch. (haal door wat niet van toepassing is)
Wie?
dawg
Kuukske
JDude
Litpho
MNR
Anthraxx
...
Wij kunnen er ook niets aan doen dat je op jouw leeftijd niet meer zo snel bent als jonge blonde deernes.quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 14:19 schreef dawg het volgende:
Ok dan, here goes:
Wanneer? 27 oktober.
Waar? Tilburg (haal door wat niet van toepassing is)
Wie?
Kuukske
JDude
Drama queenquote:Op zondag 30 september 2007 14:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ow wacht ik word ook helemaal niet genoemdik weet weer genoeg
Mij dus PM'en als je meewilt.quote:Op zondag 30 september 2007 14:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ow wacht ik word ook helemaal niet genoemdik weet weer genoeg
ik zei ook helemaal niet voor MNR dat ik ook wilde komen ofzo en die staat wel in t lijstjequote:Op zondag 30 september 2007 14:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Mij dus PM'en als je meewilt.
Ook diegenen die al aangegeven hebben mee te willen. Dan kan ik het beter bijhouden.
Je komt gewoon. Punt.quote:Op zondag 30 september 2007 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zei ook helemaal niet voor MNR dat ik ook wilde komen ofzo en die staat wel in t lijstje
Vorig topic. En nu niet meer moeilijk doen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zei ook helemaal niet voor MNR dat ik ook wilde komen ofzo en die staat wel in t lijstje
Stuur een PM en zeik er verder niet over.quote:Op zondag 30 september 2007 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh kut. Ik bedoelde Den Bosch.quote:
laat me evenquote:Op zondag 30 september 2007 14:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Stuur een PM en zeik er verder niet over.
Ohja. Je hebt het nog zwaar na gisteravond.quote:
Wat hij zegtquote:Op zondag 30 september 2007 14:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Stuur een PM en zeik er verder niet over.
dat dusquote:Op zondag 30 september 2007 14:19 schreef dawg het volgende:
Ok dan, here goes:
Wanneer? Zaterdag 6 of 27 oktober.
Waar? Tilburg of Den Bosch. (haal door wat niet van toepassing is)
Wie?
dawg
Kuukske
JDude
Litpho
MNR
Anthraxx
sararaats (heb korting op de trein)
Quoten en aanvullen aub.
nee wilde alleen jullie opjuttenquote:Op zondag 30 september 2007 14:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja. Je hebt het nog zwaar na gisteravond.
Wat is er zwaar aan veel drank?quote:Op zondag 30 september 2007 14:24 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2007 14:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 30 september 2007 14:26 schreef liefie_ het volgende:
ja jeetje tilburg is veel beter
ik heb met niemand t bed gedeelt wel gingen nietzman en vork me optillen en ik heb hoogtevreesquote:Op zondag 30 september 2007 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is er zwaar aan veel drank?
Of er moet uiteraard meer gebeurd zijn dan drank; bijvoorbeeld in het hostel met twee baggeraars het bed hebben gedeeld. Maar die roddels hoor ik vanavond of morgen wel
.
Zeg, Miep-Miep, is daar geen dagboek voor?quote:
Vork lijkt me een interessante user.quote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef KrAstrid het volgende:
ik heb met niemand t bed gedeelt wel gingen nietzman en vork me optillen en ik heb hoogtevrees
Daarom; plaats maakt mij echt niet uit.quote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
Den Bosch hebben ze vast ook wel fatsoenlijke kroegen en vreetschuren.
Vork is immer tof.quote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vork lijkt me een interessante user.
doe es liefquote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, Miep-Miep, is daar geen dagboek voor?
Zeiq niet.quote:Op zondag 30 september 2007 14:29 schreef Q. het volgende:
B:rabant.
de 27e moet er ook al gezopen worden in U hequote:Op zondag 30 september 2007 14:29 schreef Q. het volgende:
Jij komt ook wel naar Den Bosch, das bijna Utrecht, toch?quote:Op zondag 30 september 2007 14:29 schreef Q. het volgende:
Ik was ooit eens een paar uur (quote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
Den Bosch hebben ze vast ook wel fatsoenlijke kroegen en vreetschuren. En Tilburg is een keer teveel overstappen.
Mits ik kan enzo uiteraard wel.quote:Op zondag 30 september 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij komt ook wel naar Den Bosch, das bijna Utrecht, toch?
Ja, daarom. Das ook belangrijk. Met echte mensen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de 27e moet er ook al gezopen worden in U he
Jij hebt de 6e aangegeven bij dawg?quote:Op zondag 30 september 2007 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
de 27e moet er ook al gezopen worden in U he
Het is die Maas, he.quote:Op zondag 30 september 2007 14:30 schreef JDude het volgende:
frikandellekes
Hij burgert hier steeds meer in. Ik heb zo'n goede invloed op 'm.quote:Op zondag 30 september 2007 14:31 schreef Litpho het volgende:
Het is die Maas, he.
ik heb niks aangegeven nog. de 6e wordt m sowieso niet, de 27e kan ik welquote:Op zondag 30 september 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij hebt de 6e aangegeven bij dawg? [afbeelding]. Ik wil de 6e ook wel maar we krijgen visite.
That's the spirit.quote:
Tof.quote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb niks aangegeven nog. de 6e wordt m sowieso niet, de 27e kan ik wel
quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 13:24 schreef Litpho het volgende:
Tot dinsdag.
Forum update zondag 30 september
quote:Op zondag 30 september 2007 13:25 schreef Anthraxx het volgende:
Tot dinsdag?
Tot volgende week zul je bedoelen.
quote:Op zondag 30 september 2007 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik morgen weinig achter mijn bureau.
quote:
quote:
Vork is een goede vriend van me. Toffe gozerquote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vork lijkt me een interessante user.
Ik wacht de gastenlijst even afquote:Op zondag 30 september 2007 14:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Waar blijft jouw PM?
En die van Q, twist, Plato, CL, M-M, en al wie ik nog vergeten ben?
Nah, gewoon niet aan een plaats willen binden. Als 't maar niet in Maastricht gehouden wordt, 3 uur fucking rijden ofzoquote:
Ik sta erop. Wie wil je nog meer?quote:
dat ging vork ook vertellenquote:Op zondag 30 september 2007 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vork is een goede vriend van me. Toffe gozer.
Je legt hier exact de vinger op de zere plek.quote:Op zondag 30 september 2007 14:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik sta erop. Wie wil je nog meer?
Oeh ja!quote:Op zondag 30 september 2007 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
dat ging vork ook vertellenhij is tof
arme hij en moblo die met remlof mee terug moet
komt ie op je housewarming? kan kuuk m ook meeten
quote:Op zondag 30 september 2007 14:35 schreef liefie_ het volgende:
ja maar ik komniet
dus als jullie in tilburg afspreken kan ik jullie begluren en zien wie jullie zijn zonder dat jullie weten wie ik ben
tilburg dus
Wat heb je nah weer gedaanquote:Op zondag 30 september 2007 14:35 schreef CherryLips het volgende:
sorry, ik zat even de secondelijm van m'n vingers te boenen. Nu m'n bureau, m'n schaar, m'n riem, twee wasknijpers en de prullenbak nog.
Vork is immer betrouwbaarquote:Op zondag 30 september 2007 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
en mijn bier heeft helpen opdrinken.
Je haat me?quote:Op zondag 30 september 2007 14:35 schreef Litpho het volgende:
Je legt hier exact de vinger op de zere plek.
Tskquote:Op zondag 30 september 2007 14:35 schreef liefie_ het volgende:
ja maar ik komniet
Hoeveel liefie_ lookalikes lopen er rond in Tilburg? Zo onherkenbaar was je niet tenslotte (en PhaE heeft vast nog wel meer fotomateriaal ter vergelijking).quote:dus als jullie in tilburg afspreken kan ik jullie begluren en zien wie jullie zijn zonder dat jullie weten wie ik ben
plakken de vingers?quote:Op zondag 30 september 2007 14:35 schreef CherryLips het volgende:
sorry, ik zat even de secondelijm van m'n vingers te boenen. Nu m'n bureau, m'n schaar, m'n riem, twee wasknijpers en de prullenbak nog.
ik wilde m'n riem lijmen, maar het dopje van de tube zat verstopt en toen kwam er ineens een enorme klodder uitquote:
Au contraire. Meer is overbodigquote:
nee m'n vingers plakken niet meer, zat maar een heel klein beetje op aangezien ik alles heb afgeveegd met m'n schaar en twee wasknijpersquote:Op zondag 30 september 2007 14:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
plakken de vingers?
heb je het potje omgestoten?
Slimquote:Op zondag 30 september 2007 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wilde m'n riem lijmen, maar het dopje van de tube zat verstopt en toen kwam er ineens een enorme klodder uit.
Oh maar Lit. Wat zeg je me nu.quote:
Ieuw, bier!quote:Op zondag 30 september 2007 14:38 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Bij die pijl is het bier. Ongeveer.
alleen maar bier?quote:Op zondag 30 september 2007 14:38 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Oh dan kun jij me misschien iets tofs aansmeren.quote:
Zou het misschien handig zijn om voor de noordelijke barbaren erbij te zetten van welke stad dit een plattegrond is?quote:Op zondag 30 september 2007 14:38 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Das toch Zwolle? Daar hebben ze ook van die wegen enzo.quote:Op zondag 30 september 2007 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou het misschien handig zijn om voor de noordelijke barbaren erbij te zetten van welke stad dit een plattegrond is?.
073 ftw.quote:Op zondag 30 september 2007 14:39 schreef Litpho het volgende:
Zou het misschien handig zijn om voor de noordelijke barbaren erbij te zetten van welke stad dit een plattegrond is?.
vast wel, is me bij M-M laatst ook gelukt.quote:Op zondag 30 september 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dan kun jij me misschien iets tofs aansmeren.
Je grootse inspanningen worden gewaardeerd.quote:
die hebben ze in a´dam ook, maar ik had hem en vond hem vies.quote:Op zondag 30 september 2007 14:42 schreef sararaats het volgende:
@CL: in Duitsland hebben ze de Skin Sin nog
maar m'n flesje is nog niet leeg hoor
Heeft Lush geen ambassadrices nodig?quote:Op zondag 30 september 2007 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vast wel, is me bij M-M laatst ook gelukt.
ik lijk wel zo´n lush huis aan huis-verkoopster.quote:Op zondag 30 september 2007 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heeft Lush geen ambassadrices nodig?
lushquote:Op zondag 30 september 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dan kun jij me misschien iets tofs aansmeren.
Nee, eenofandere smiley met een ei waarvan ik dacht dat Air 'm probeerde te posten, maar die vervolgens hier ook mis gingquote:Op zondag 30 september 2007 14:45 schreef CherryLips het volgende:
opgerekte bumhole?
Kijk hem dan! hahaha Echt......quote:
Je had er geen zin in maar is toch goed bevallen? Nou, dat is weer een meevallertjequote:Op zondag 30 september 2007 14:15 schreef liefie_ het volgende:
jeetje wat gaan jullie snel
ja het was eigenlijk heel leuk!
ik had er eigenlijk geen zin in
we hebben een of ander wazig drank spelletje gespeelt
Echt?!quote:Op zondag 30 september 2007 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
Zou Hime zwanger zijn?
Kleine AirwiNnetjes!quote:Op zondag 30 september 2007 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
Zou Hime zwanger zijn?
Goed bezig!quote:Op zondag 30 september 2007 14:49 schreef liefie_ het volgende:
mensen ben trots op me!
ik ben al 2,5 kilo kwijt
en ik dacht nog wel dat ik enorm aangekomen zou zijn met die 8583 shotjes gister (en taart en chips)
hij ruikt best lekker en is al veel gebruikt. niet alleen door mij.quote:Op zondag 30 september 2007 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die hebben ze in a´dam ook, maar ik had hem en vond hem vies.
We willen dat jullie ook komen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:50 schreef AirwiN het volgende:
35 PM's met één en 't zelfde bericht...![]()
@Hime: Zin in een meeting?quote:Op zondag 30 september 2007 14:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We willen dat jullie ook komen..
Altijd een plezier om je zo van dienst te zijn.quote:
Hime en meetings met 35 man. Hmquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 14:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We willen dat jullie jij ook koment..
Mensen die belangrijke details onthouden!quote:Op zondag 30 september 2007 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hime en meetings met 35 man. Hm.
nee phae heeft geen fotosquote:Op zondag 30 september 2007 14:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tsk.
[..]
Hoeveel liefie_ lookalikes lopen er rond in Tilburg? Zo onherkenbaar was je niet tenslotte (en PhaE heeft vast nog wel meer fotomateriaal ter vergelijking).
Ik mag thuisblijven zo te zien.quote:Op zondag 30 september 2007 14:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We willen dat jullie ook komen..
Dit, even als bijvoorbeeld voedselallergiëen, zijn uitstekende details om te onthouden en toekomstige sociale faux-pas voor te zijn. Ik verzin wel nieuwequote:Op zondag 30 september 2007 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die belangrijke details onthouden!![]()
Bijna, tapasmeet!quote:Op zondag 30 september 2007 14:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga wel met Hime meeten. 1 op 1.
Neen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik mag thuisblijven zo te zien.
nee hoorquote:Op zondag 30 september 2007 14:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2007 14:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Waar blijft jouw PM?
En die van Q, twist, Plato, CL, M-M, en al wie ik nog vergeten ben?
Ja, gaan wij ons wel heerlijk vermaken in het waterbedquote:Op zondag 30 september 2007 14:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga wel met Hime meeten. 1 op 1.
VVquote:Op zondag 30 september 2007 14:55 schreef Q. het volgende:
Ach, Hime vond de grote 1-jaar-VV-meeting ook tof.
Neen!quote:Op zondag 30 september 2007 14:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Waarvoor nog een datum en locatie moet komen.quote:
Niet! Jij staat ook vernoemd, geloof 2 pagina's terug. dawg wilde heel graag dat je hem een PM stuurdequote:Op zondag 30 september 2007 14:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Oké!quote:Op zondag 30 september 2007 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
en kuuks ik wete wel ene goede lushshampoo voor je
Toen was ik nog niet eens geborenquote:Op zondag 30 september 2007 14:55 schreef Q. het volgende:
Ach, Hime vond de grote 1-jaar-VV-meeting ook tof.
Dat is trouwens niet noodzakelijk meetgerelateerdquote:Op zondag 30 september 2007 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
dawg wilde heel graag dat je hem een PM stuurde![]()
27 oktober al wat te doen?quote:Op zondag 30 september 2007 14:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waarvoor nog een datum en locatie moet komen.
Die is dan nog in het Verre Oosten. Of niet?quote:Op zondag 30 september 2007 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
Zou Pheno komen?
Het is maar goed dat ik niet meer mag slapen overdag. Genoeg tijd om andere beddingen te doen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:56 schreef Hime het volgende:
[..]
Ja, gaan wij ons wel heerlijk vermaken in het waterbed
Nog niet echt geloof ik.quote:
Hij verwart je waarschijnlijk met dat MSXMokkel.quote:
Dawg moet mij nog mailen, dus hij moet niet zeiken.quote:Op zondag 30 september 2007 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet! Jij staat ook vernoemd, geloof 2 pagina's terug. dawg wilde heel graag dat je hem een PM stuurde![]()
YES!quote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet meer mag slapen overdag. Genoeg tijd om andere beddingen te doen.!
Moeten we alleen nog bij de andere oppas informeren...quote:
Wie weet...quote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij verwart je waarschijnlijk met dat MSXMokkel.
Die katten kunnen toch wel alleen blijven?quote:Op zondag 30 september 2007 14:59 schreef AirwiN het volgende:
Moeten we alleen nog bij de andere oppas informeren...
quote:Op zondag 30 september 2007 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeten we alleen nog bij de andere oppas informeren...
Absoluut...quote:Op zondag 30 september 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die katten kunnen toch wel alleen blijven?
quote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is trouwens niet noodzakelijk meetgerelateerd.
Okay, okayquote:Op zondag 30 september 2007 14:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Dawg moet mij nog mailen, dus hij moet niet zeiken.
Jullie zijn morgen uitgerekend en hebben 27 oktober een oppas nodig voor baby Airwin of baby Hime?quote:
Bijna...quote:Op zondag 30 september 2007 15:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jullie zijn morgen uitgerekend en hebben 27 oktober een oppas nodig voor baby Airwin of baby Hime?
Hè?quote:Op zondag 30 september 2007 15:03 schreef AirwiN het volgende:
Bijna...
We zijn nog niet getrouwd. Wat denk je wel niet van ons?quote:Op zondag 30 september 2007 15:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jullie zijn morgen uitgerekend en hebben 27 oktober een oppas nodig voor baby Airwin of baby Hime?
quote:Op zondag 30 september 2007 14:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dawg moet mij nog mailen, dus hij moet niet zeiken.
Mijn zus ook niet. En ze heeft een superzoontje. Dus waarom zou het niet kunnen?quote:Op zondag 30 september 2007 15:05 schreef Hime het volgende:
We zijn nog niet getrouwd. Wat denk je wel niet van ons?
Cognac? In shampoo?quote:Op zondag 30 september 2007 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
met bier, citrus en cognacolieen erin![]()
Ghe. Tof.quote:Op zondag 30 september 2007 15:09 schreef Anthraxx het volgende:
Twee vliegen in 1 klap. Je kunt zuipen tijdens het douchen.
Daarom bestaat biershampoo ook!quote:Op zondag 30 september 2007 15:09 schreef Anthraxx het volgende:
Twee vliegen in 1 klap. Je kunt zuipen tijdens het douchen.
quote:
quote:Cynthia Sylvia Stout shampoo ruikt naar bier, cognac en citroenen, daar is het ook van gemaakt natuurlijk. Waarom stoppen we deze, ietwat rare ingrediënten, eigenlijk in een shampoo? Bier geeft glans, citroen geeft glans en Mark is gewoon dol op cognacolie. Cynthia geeft je glans en maakt je pluizige haar glad. (het zorgt er ook voor dat je vriendje de hele avond aan je haar ruikt en niet meer naar de kroeg hoeft.)
Goh, dat is gaafquote:
Haarlak en/of gel.quote:Op zondag 30 september 2007 15:13 schreef Anthraxx het volgende:
Weet iemand iets tegen heel erg pluizend haar eigenlijk? Mijn haar pluist als het wat langer is. Dat deed het al, maar nu nog erger. Tips?.
Omdat het verwerpelijk isquote:Op zondag 30 september 2007 15:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn zus ook niet. En ze heeft een superzoontje. Dus waarom zou het niet kunnen?
En sperma is goed voor je eiwitgehalte.quote:Op zondag 30 september 2007 15:14 schreef dawg het volgende:
Bier is goed voor je haar zei mijn oma vroeger altijd.
Mousse is beter/fijner. Vind ik dan.quote:
Sinds wanneer is er internet in de Bible Belt?quote:
Is goed meis.quote:Op zondag 30 september 2007 15:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Over dat meetgedoe:
Whatever, ik zie wel. Houd iig geen rekening met me, want ik kan toch niet ver van te voren plannen.
Den Bosch is een mooie, leuke stad trouwens. Een echte aanrader.
Foei Kuukskquote:Op zondag 30 september 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En sperma is goed voor je eiwitgehalte.
Niet fohnen, wax en beetje mousse aanbrengen als je je haar gewassen hebt. Maar weet niet of dat ook voor mannelijk haar opgaatquote:Op zondag 30 september 2007 15:13 schreef Anthraxx het volgende:
Weet iemand iets tegen heel erg pluizend haar eigenlijk? Mijn haar pluist als het wat langer is. Dat deed het al, maar nu nog erger. Tips?.
Sinds wanneer is er wat mis met jezelf bewaren?quote:Op zondag 30 september 2007 15:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er internet in de Bible Belt?
quote:
Dat moet je zelf weten. Andermans geluk 'verwerpelijk' noemen vind ik matig.quote:Op zondag 30 september 2007 15:17 schreef Hime het volgende:
Sinds wanneer is er wat mis met jezelf bewaren?
LOL!!!!!quote:Op zondag 30 september 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Wist je dat niet? Een theelepeltje per dag is echt goed voor je.quote:
Hahahaha, jij liever als ikquote:Op zondag 30 september 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
Wist je dat niet? Een theelepeltje per dag is echt goed voor je.
Bij mij blijft het ook slechts bij theoretische kennis hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nu Anna nog overtuigen.
Work hard, very hardquote:Op zondag 30 september 2007 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nu Anna nog overtuigen.
Zit ik goed vandaagquote:Op zondag 30 september 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waar had ik het over een ander? Live and let live...quote:Op zondag 30 september 2007 15:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Andermans geluk 'verwerpelijk' noemen vind ik matig.
Niet bewust denk ik.quote:Op zondag 30 september 2007 15:24 schreef sararaats het volgende:
hallo????
ik krijg de indruk dat ik genegeerd word
Waarom niet?quote:Op zondag 30 september 2007 15:26 schreef dawg het volgende:
Mag die Bible Belt Baby discussie ergens anders? Lijkt me niet zo geschikt voor een SC, als ik eerlijk ben.
Nou, zal ik eens heel eerlijk zijn?quote:Op zondag 30 september 2007 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ze vind het net als jou gewoon echt smerig.
quote:Op zondag 30 september 2007 15:26 schreef dawg het volgende:
Mag die Bible Belt Baby discussie ergens anders? Lijkt me niet zo geschikt voor een SC, als ik eerlijk ben.
Het wordt smakelijker zodra de man een hele zak haribo beertjes eet. Zeggen ze.quote:Op zondag 30 september 2007 15:27 schreef MNR het volgende:
Nou, zal ik eens heel eerlijk zijn?....
(Te) Zwaar beladen, en ik vermoed dat 1 partij niet geheel objectief in deze staat, waar niks mis mee is, maar er wel voor kan zorgen dat dat de sfeer niet ten goede komt. Daarbij is het niet echt een discussie, want het is iets fundamenteels voor iemand, iets persoonlijks.quote:
Dan loop je alleen het risico dat je misschien ook wordt ondergekotst...quote:Op zondag 30 september 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het wordt smakelijker zodra de man een hele zak haribo beertjes eet. Zeggen ze.
ROTFLMAO!!!! Ow jij, jij bent echt grappig! Schitterend... met jou kan ik wel pratenquote:Op zondag 30 september 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
Het wordt smakelijker zodra de man een hele zak haribo beertjes eet. Zeggen ze.
Een beetje zoals bang zijn voor de tandarts...quote:Op zondag 30 september 2007 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
(Te) Zwaar beladen, en ik vermoed dat 1 partij niet geheel objectief in deze staat, waar niks mis mee is, maar er wel voor kan zorgen dat dat de sfeer niet ten goede komt. Daarbij is het niet echt een discussie, want het is iets fundamenteels voor iemand, iets persoonlijks.
Dat vinden sommigen absoluut geen probleem.quote:Op zondag 30 september 2007 15:29 schreef AirwiN het volgende:
Dan loop je alleen het risico dat je misschien ook wordt ondergekotst...
Voor sommige mensen maakt dat het alleen maar aantrekkelijker...quote:Op zondag 30 september 2007 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan loop je alleen het risico dat je misschien ook wordt ondergekotst...
Oh. Nou, dank je.quote:Op zondag 30 september 2007 15:29 schreef MNR het volgende:
ROTFLMAO!!!! Ow jij, jij bent echt grappig! Schitterend... met jou kan ik wel praten![]()
Precies... Weertje he?quote:Op zondag 30 september 2007 15:30 schreef TwistedDarling het volgende:
En in sc's mogen alleen luchtige dingen besproken worden?
Gek, het regent niet eens.quote:
Ja, en seks is verre van luchtig. Is een hele serieuze aangelegenheid.quote:Op zondag 30 september 2007 15:30 schreef TwistedDarling het volgende:
En in sc's mogen alleen luchtige dingen besproken worden?
Nou, gister wel en behoorlijk ook... en ik denk dat het nog wel een keer gaat regenen... 't Is wat...quote:Op zondag 30 september 2007 15:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gek, het regent niet eens.
Dat is offtopic hier...quote:Op zondag 30 september 2007 15:32 schreef Hime het volgende:
[..]
Ja, en seks is verre van luchtig. Is een hele serieuze aangelegenheid.
Vertelquote:Op zondag 30 september 2007 15:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, zal ik eens heel eerlijk zijn?....
Nou, nu je het zegt... mooie wolken hier in Eindhoven. Daar kan ik echt uren naar staren... jij ook? Zou Peter Thimofeef dat nu ook hebben?quote:
Niet voor iedereen.quote:Op zondag 30 september 2007 15:32 schreef Hime het volgende:
[..]
Ja, en seks is verre van luchtig. Is een hele serieuze aangelegenheid.
Leeft die ueberhaupt nog dan? :-oquote:Op zondag 30 september 2007 15:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nu je het zegt... mooie wolken hier in Eindhoven. Daar kan ik echt uren naar staren... jij ook? Zou Peter Thimofeef dat nu ook hebben?
Little fluffy clouds...quote:Op zondag 30 september 2007 15:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nu je het zegt... mooie wolken hier in Eindhoven. Daar kan ik echt uren naar staren... jij ook? Zou Peter Thimofeef dat nu ook hebben?
Jij kon 'm al horen...quote:
Ik moet nu denken aan dat ene gummbah plaatje weet je wel, met die buurmannen, ken je die?quote:Op zondag 30 september 2007 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, gister wel en behoorlijk ook... en ik denk dat het nog wel een keer gaat regenen... 't Is wat...
Ehm... nee... Heb je een linkje?quote:Op zondag 30 september 2007 15:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan dat ene gummbah plaatje weet je wel, met die buurmannen, ken je die?
Ach, ik kan het wel voor me houden, maar dan zet ik er nu als disclaimer bij dat iedereen er een mening over heeft en dat ik nu gewoon eerlijk ben en verder nietsquote:
Ja, zonder snor!!quote:Op zondag 30 september 2007 15:36 schreef Hime het volgende:
Leeft die ueberhaupt nog dan? :-o
quote:Op zondag 30 september 2007 15:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan dat ene gummbah plaatje weet je wel, met die buurmannen, ken je die?
[afbeelding]
Gevonden.
quote:Op zondag 30 september 2007 15:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gevonden.
Niets in de handen, niets in de mouwen, ...quote:Op zondag 30 september 2007 15:40 schreef MNR het volgende:
Dus gewoon een beetje gegoocheld
Als je sperma vies vindt kun je hem beter tegen je huig aan laten klaarkomen en meteen doorslikken dan dat hij minder ver in je mond klaarkomt en je die bende op je tong krijgt.quote:Op zondag 30 september 2007 15:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach, ik kan het wel voor me houden, maar dan zet ik er nu als disclaimer bij dat iedereen er een mening over heeft en dat ik nu gewoon eerlijk ben en verder niets(vrouwen worden zo vaak als geil of hitsig gezien als ze open over seks gaan praten is mijn ervaring).
Maar goed, dat sperma vind ik dus echt helemaal niets. Bah, jakkie, iew!!! Slikken is dus ook echt not done bij mij.. mag ik hem nog zo lief vinden, daar gaat er gewoon niet in (letterlijk en figuurlijk), maarre.. als je nu gewoon aan het pijpen bent (bij mannen bij wie het gewoon echt goed voelt, dat je niet als 'neukertje' wordt gebruikt) en hij komt dan klaar, vind ik het geen enkel probleem. Dat is toch heel anders en omdat je weet dat hij dat leuk vindt, heb je dat gewoon voor hem over. Maar niet slikken, even voor de goede orde
![]()
Dus gewoon een beetje gegoocheld en geexperimenteerd en dit is de guldenmiddenweg gevonden</verkapte tip>
En dan flink over zijn buik heen kotsen.quote:Op zondag 30 september 2007 15:46 schreef Hime het volgende:
Als je sperma vies vindt kun je hem beter tegen je huig aan laten klaarkomen en meteen doorslikken dan dat hij minder ver in je mond klaarkomt en je die bende op je tong krijgt.
</verkapte just my 2 cents>
Als je dan toch een statement wil maken, combineer die actie met snowballen.quote:Op zondag 30 september 2007 15:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dan flink over zijn buik heen kotsen.
If that does the trick for him...quote:Op zondag 30 september 2007 15:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dan flink over zijn buik heen kotsen.
Nou nee, dank jequote:Op zondag 30 september 2007 15:47 schreef Hime het volgende:
If that does the trick for him...
M'n point is juist dat als hij het tegen je huig aan kwakt je er niets van proeft... moet je niet gaan snowballen natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2007 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dan toch een statement wil maken, combineer die actie met snowballen.
Mooie preventieve actie, JD.quote:
Dat zó noem je in elkaars bek kotsen. Weer wat geleerd. Bedankt voor de wijsheid.quote:Op zondag 30 september 2007 15:47 schreef Litpho het volgende:
Als je dan toch een statement wil maken, combineer die actie met snowballen.
Dan heeft'ie toch wel degelijk wat steekjes loszitten.quote:Op zondag 30 september 2007 15:47 schreef Hime het volgende:
If that does the trick for him...
Orb!quote:
Dit was gebaseerd op Kuuks vervolgoprisping, als je die fase eenmaal hebt bereikt is het meer een kwestie van gedeelde smart dan wat anders.quote:Op zondag 30 september 2007 15:48 schreef Hime het volgende:
[..]
M'n point is juist dat als hij het tegen je huig aan kwakt je er niets van proeft... moet je niet gaan snowballen natuurlijk
quote:Op zondag 30 september 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zó noem je in elkaars bek kotsen. Weer wat geleerd. Bedankt voor de wijsheid.
[..]
Dan heeft'ie toch wel degelijk wat steekjes loszitten.
quote:Op zondag 30 september 2007 15:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Andermans geluk 'verwerpelijk' noemen vind ik matig.
De TT is wel profetisch gebleken, ja.quote:
OK, dan neem ik m'n woorden terugquote:Op zondag 30 september 2007 15:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit was gebaseerd op Kuuks vervolgoprisping, als je die fase eenmaal hebt bereikt is het meer een kwestie van gedeelde smart dan wat anders.
Dat steekje los ging over 'het over iemand heen kotsen'quote:
Meer dan genoeg. Ik ben al weer bijna maagd ondertussen.quote:
Dat weet ik...quote:Op zondag 30 september 2007 15:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat steekje los ging over 'het over iemand heen kotsen'.
quote:
Het niveau daar is dan ook ongeveer "ik heb sperma op m'n grote teennagel gekregen, ben ik nu zwanger?quote:Op zondag 30 september 2007 15:52 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is gewoon meer informatief dan het seks forum.
"Dat hangt er van af hoe lenig je bent en wat je met die teennagel uitspookt."quote:Op zondag 30 september 2007 15:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Het niveau daar is dan ook ongeveer "ik heb sperma op m'n grote teennagel gekregen, ben ik nu zwanger?"
Break-out ftw.quote:Op zondag 30 september 2007 15:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Het niveau daar is dan ook ongeveer "ik heb sperma op m'n grote teennagel gekregen, ben ik nu zwanger?"
Ja, 't is al goed met jequote:Op zondag 30 september 2007 15:53 schreef Hime het volgende:
Dat weet ik...
Lijkt me ook iets heel persoonlijks. Mensen daarop veroordelen lijkt me hetzelfde...
Ja.quote:Op zondag 30 september 2007 15:55 schreef Hime het volgende:
Is het normaal als een kat een plasticfetish heeft?
briljant!quote:Op zondag 30 september 2007 15:57 schreef AirwiN het volgende:
Moskau, Moskau
Wirf die Gläser an die Wand
Russland ist ein schönes Land
Ho ho ho ho ho, hey
Moskau, Moskau
Deine Seele ist so groß
Nachts da ist der Teufel los
Ha ha ha ha ha, hey
Moskau, Moskau
Liebe schmeckt wie Kaviar
Mädchen sind zum küssen da
Ho ho ho ho ho, hey
Moskau, Moskau
Komm wir tanzen auf dem Tisch
Bis der Tisch zusammenbricht
Ha ha ha ha ha
![]()
Je mist hier nog een mooie Huzaarse sabeldans bij eigenlijk.quote:Op zondag 30 september 2007 15:57 schreef AirwiN het volgende:
Moskau, Moskau
Wirf die Gläser an die Wand
Russland ist ein schönes Land
Ho ho ho ho ho, hey
Moskau, Moskau
Deine Seele ist so groß
Nachts da ist der Teufel los
Ha ha ha ha ha, hey
Moskau, Moskau
Liebe schmeckt wie Kaviar
Mädchen sind zum küssen da
Ho ho ho ho ho, hey