Iets met brandveiligheid, vermoedelijk.quote:Op zondag 30 september 2007 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Welke verassing?
Dawg zegt in andere topic:quote:Op zondag 30 september 2007 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ook niet. Als we nou gewoon ergens in November doen. Of eind Oktober.
En dan kunnen we welquote:Op zondag 30 september 2007 14:17 schreef dawg het volgende:
Ok dan, here goes:
Wanneer? Zaterdag 6 of 27 oktober.
Waar? Tilburg of Den Bosch. (haal door wat niet van toepassing is)
Wie?
dawg
Kuukske
JDude
Litpho
MNR
Anthraxx
...
Wij kunnen er ook niets aan doen dat je op jouw leeftijd niet meer zo snel bent als jonge blonde deernes.quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 14:19 schreef dawg het volgende:
Ok dan, here goes:
Wanneer? 27 oktober.
Waar? Tilburg (haal door wat niet van toepassing is)
Wie?
Kuukske
JDude
Drama queenquote:Op zondag 30 september 2007 14:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ow wacht ik word ook helemaal niet genoemdik weet weer genoeg
Mij dus PM'en als je meewilt.quote:Op zondag 30 september 2007 14:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ow wacht ik word ook helemaal niet genoemdik weet weer genoeg
ik zei ook helemaal niet voor MNR dat ik ook wilde komen ofzo en die staat wel in t lijstjequote:Op zondag 30 september 2007 14:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Mij dus PM'en als je meewilt.
Ook diegenen die al aangegeven hebben mee te willen. Dan kan ik het beter bijhouden.
Je komt gewoon. Punt.quote:Op zondag 30 september 2007 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zei ook helemaal niet voor MNR dat ik ook wilde komen ofzo en die staat wel in t lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |