Mooi gezegd.quote:Op zondag 30 september 2007 14:18 schreef Erasmusch het volgende:
Feyenoord staat bovenaan, dus ik ben blij.
Je bent niet de enige..quote:Op zondag 30 september 2007 17:30 schreef Malibu-06 het volgende:
Die nummer 1 doet me pijn aan de ogen
quote:Op zondag 30 september 2007 17:30 schreef Malibu-06 het volgende:
omg je bent echt te triestquote:Op zondag 30 september 2007 17:30 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2007 21:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ach, jullie hebben nog geen topper gehad
tyf toch op joh.Feyenoorders haten joden,this just in.Ga nou niet zeiken over dat iets triest is,that's the way the cookie crumbles.Ken ik ook wel gaan zeiken over elke van enig niveau ontbrekende kakkerlak post die jij maakt.Alle ellende die die grafclub van jou overkomt is mij een pleziertje.En andersom verwacht ik niets anders.Mooi toch? Circle of live ofzo.quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef Seress het volgende:
[..]
tyf toch op joh.Feyenoorders haten joden,this just in.Ga nou niet zeiken over dat iets triest is,that's the way the cookie crumbles.Ken ik ook wel gaan zeiken over elke van enig niveau ontbrekende kakkerlak post die jij maakt.Alle ellende die die grafclub van jou overkomt is mij een pleziertje.En andersom verwacht ik niets anders.Mooi toch? Circle of live ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |