quote:Op zondag 30 september 2007 17:16 schreef ChopperMick het volgende:
arabica en die andere
Deze antwoorden gaan de goede kant op, maar doordat de vraagsteller afwezig is horen we niets. Daarna kom je ineens met het juiste antwoord, keurt het zélf goed, wat al helemaal niet mag en ga je een nieuwe vraag stellen. Vreemd.quote:Op zondag 30 september 2007 17:25 schreef ChopperMick het volgende:
rustica of zo?
waarom wachten op goedkeuring als ik weet dat het goed is.quote:Op zondag 30 september 2007 18:33 schreef ChopperMick het volgende:
ga er zo mee stoppen, tweede gedeelte van m'n antwoord zal wel fout zijn dus iemand anders mag hem afmaken. Tot morgen!![]()
Eens,quote:Op zondag 30 september 2007 20:26 schreef StallionJack het volgende:
[..]
waarom wachten op goedkeuring als ik weet dat het goed is.
Voor mij is die vraag hetzelfde als wat is 1+1?
dankje,quote:Op zondag 30 september 2007 20:26 schreef qonmann het volgende:
wees blij dat iemand het topic weer op gang helpt.....
Ik bergrijp de reactie van RB ook nietquote:Op zondag 30 september 2007 20:30 schreef ChrisJX het volgende:
Maar goed. Als het goed is, is het goed. En als VS weg is, mag je jezelf prima het punt toekennen als je overtuigd bent. Anders is het topic helemaal dood.
ik denk dat het spel te serieus wordt genomenquote:Op zondag 30 september 2007 20:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik bergrijp de reactie van RB ook niet
Nee is niet goedquote:Op zondag 30 september 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Koffie met melk is toch gewoonj goed ? Of ben ik nu gek ?
In dit geval komt het door die rare Fransenquote:Op zondag 30 september 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Koffie met melk is toch gewoonj goed ? Of ben ik nu gek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |