quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:45 schreef M42 het volgende:
[..]
Zuigerveer weet ik niet... hoe lang gaat die mee? heb er al 25000 KM mee gereden![]()
Demperwol op... ja dat zal wel, maar het geluid komt van links, waar de vario e.d. zit.
De pakking tussen de uitlaat en cilinder is volgens mij nog luchtdicht.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:52 schreef Hijacking het volgende:
25.000 kilometer zou die in principe op de helft moeten zijn ( dacht na 50.000 vervangen )
maarja kijk eens of de bougie nog mooi is en lekker vonkt . Miss dat die bougie gewoon verrot is
daarna kun je nog altijd kijken naar je zuigerveren en dergelijke
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:52 schreef mustisuc het volgende:
[..]
het geluid? misschien de vertanding?
heb ik bij mijn aerox wel, hoe harder ik rijd hoe meer ik de vertanding hoor (weet natuurlijk niet hoe het bij jou klinkt maar tochquote:
Koop een Puch.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dus? Alleen maar beter
Brommers
Misschien neem ik wel es een citta, maar daar hou ik het dan bij
Ik reed een keer met een Fox over de stoep bij ons voor (bedrijf).quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:59 schreef Bas91 het volgende:
[..]
Koop een Puch.
Die van mij rijd nu 60-65 en remmen zijn gefixt![]()
Ik trek m'n pa's Kreidler eruitmet een std (brom)cilinder,
Snorpuchjes![]()
Dus ik zo een beetje toeren met m'n vader vanmiddag, rijd er opeens een motorjood, tegen het verkeer in op het (brom)fietspad. Ik schrok me de tering, dacht dikke boete maar hij reed doorzal wel haast gehad hebben of zo, mongool.
haha wtf doet hij dan, waarschijnlijk was ie gewoon niet aan t werk of zoquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:52 schreef mustisuc het volgende:
Waar ik woon doen de juten helemaal weinig de laatste tijd, er is ook al bijna een jaar geen rollerbank meer geweest (ja 1 keer maar meer niet)
ik ben vrijdag aangehouden door een undercover polo die zeiden dat ik 40km te hard reed omdat ik maar 30 mocht volgens hun en dat op een 50km weg + dat ik me startslichtjes nog aanhad ipv me dimlicht
ik ben eraf gekomen met een waarschuwing![]()
nou er zaten 2 agenten in met allemaal apparatuur dus ik denk dat die toch wel aan het werk waren maargoed ik was iig blij dat ik een waarschuwing kreegquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:59 schreef Bas91 het volgende:
[..]
haha wtf doet hij dan, waarschijnlijk was ie gewoon niet aan t werk of zodaarom gaf ie je waarschijnlijk ook geen boete
maar wtf, wat doe je als motorjood tegen het verkeer in op een fietspad, serieus. idioot.
Zouden ze vaker moeten doen, scooters door bushokjes tyfenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:49 schreef Geqxon het volgende:
Reed ik ietsjes door, bleek er een scooter dwars door een bushokje te zijn getyft. Dus ik zo van "Top!"
Mooi, weten we gelijk bij welke auto's we vooral niet moeten plankenquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:05 schreef mustisuc het volgende:
ja er rijden hier best veel undercover agenten, vooral veel volkswagen polo's en opel zafira's
ja ik had m nooit gezien, ze reden zomaar achter me bij een flitspaal waar ik dus wel keurig 50 reedquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Mooi, weten we gelijk bij welke auto's we vooral niet moeten planken
En mijn scootert leeft, blaast en keihard met 50snel![]()
Alleen nog goed afstellen, en onze Ludix'jes (brommerts met vario) maken wheelies![]()
Kleine autowheelies
ja met nog dunnere bandjes van puchquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:24 schreef Geqxon het volgende:
Die Ludixjes zijn toch die scooter met een halogeen spot op de voorkant?
Ik begrijp best dat je wilt dat wij op een Aerox moeten gaan bezorgenquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:16 schreef Bas91 het volgende:
Vergeet er niet aan toe te voegen dat die Ludixjes verdomd lelijk zijnkut bezorg scooters
Piepjestest?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:32 schreef Sjibble het volgende:
Je zal maar morgenochtend gym hebben, dan nog wel de coopertest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |