Van die lapjes die je dan aan elkaar moet plakken om een boxer te krijgenquote:Op zondag 30 september 2007 13:38 schreef Lubbert het volgende:
Wat zijn losse boxershorts?
Hey, je hebt geen knie'n meer!quote:Op zondag 30 september 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
alle vrouwtjes gek maken met mn rode slurfje![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 september 2007 14:01 schreef LadiesMan217 het volgende:
Ik heb dees, van Bjorn Borg, zit Ganz lekker jeweets!!!!
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 september 2007 14:04 schreef boyv het volgende:
onderbroeken van bjorn borg zijn sowieso voor nichten
quote:Op zondag 30 september 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[afbeelding]
Thanks for sharing.quote:Op zondag 30 september 2007 13:33 schreef Stefke_wevelgem het volgende:
Wat voor ondergoed dragen jullie?
Ik ben man, 39 en draag graag losse boxershorts. Ik heb ze in alle kleuren.
Mijn schaamhaar scheer ik af met een scheermesje.
Wat doen jullie?
Groetjes
Stefke
quote:Op zondag 30 september 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[afbeelding]
Jij opent bij mij weer een openstaand punt waar ik dan weer benieuwd naar ben, waarom wil jij weten of hij zijn anus reinigt en hoe?quote:Op zondag 30 september 2007 14:40 schreef JeOma het volgende:
[..]
Thanks for sharing.
Enige openstaande puntje waar ik nog benieuwd naar ben, reinig jij je anus ook? En zo ja, hoe?
Wie is niet op zoek? Misschien kun je iets specifieker zijn, want elk mens is op zijn of haar manier wel bezig met een zoektocht. Mijn posting was min of meer ironisch bedoeld omdat de TS ongevraagde informatie rondspreidt die het overgrote deel van Nederland ongetwijfeld werkelijk geen reet zal roesten.quote:Op zondag 30 september 2007 16:19 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jij opent bij mij weer een openstaand punt waar ik dan weer benieuwd naar ben, waarom wil jij weten of hij zijn anus reinigt en hoe?
Ben je op zoek?
quote:Op zondag 30 september 2007 17:10 schreef JeOma het volgende:
[..]
Wie is niet op zoek? Misschien kun je iets specifieker zijn, want elk mens is op zijn of haar manier wel bezig met een zoektocht. Mijn posting was min of meer ironisch bedoeld omdat de TS ongevraagde informatie rondspreidt die het overgrote deel van Nederland ongetwijfeld werkelijk geen reet zal roesten.
Hé pssssst, dit is een baggertopic.quote:Op zondag 30 september 2007 23:07 schreef gnimmel het volgende:
Strakke boxers (of ballenknijpers met pijpjes, whatever you call it)
K kan er vrij slecht tegen als het zaakje op en neer stuiterd, behalve in het zwembad dan. Anders valt meteen de aandacht op de boel he?![]()
"Oh"quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hé pssssst, dit is een baggertopic.
Hij heeft geen benenquote:Op zondag 30 september 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[afbeelding]
met een scheermesje....quote:Op zondag 30 september 2007 13:33 schreef Stefke_wevelgem het volgende:
Mijn schaamhaar scheer ik af met een scheermesje.
Oplossing: Ik heb altijd zo'n ballenknijper onder mijn gewone zwembroek.quote:Op zondag 30 september 2007 23:07 schreef gnimmel het volgende:
Strakke boxers (of ballenknijpers met pijpjes, whatever you call it)
K kan er vrij slecht tegen als het zaakje op en neer stuiterd, behalve in het zwembad dan. Anders valt meteen de aandacht op de boel he?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee man, hier moet ik nou zomaar in mn uppie achter mn buro, keihard om laggen.
Wat heb je toch een zieligerts op de wereld![]()
![]()
Ik vind het alleen al geweldig dat je reageert.quote:Op zondag 30 september 2007 17:10 schreef JeOma het volgende:
[..]
Wie is niet op zoek? Misschien kun je iets specifieker zijn, want elk mens is op zijn of haar manier wel bezig met een zoektocht. Mijn posting was min of meer ironisch bedoeld omdat de TS ongevraagde informatie rondspreidt die het overgrote deel van Nederland ongetwijfeld werkelijk geen reet zal roesten.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:44 schreef -moppie- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee man, hier moet ik nou zomaar in mn uppie achter mn buro, keihard om laggen.![]()
en zoiets kun je serieus kopenquote:Op zondag 30 september 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[afbeelding]
wat leuk die heb ik ook, maar dan blauw.quote:Op zondag 30 september 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |