Al meerdere keren gedaan. We krijgen voicemail eraan.. Eerste nummer is niet in gebruik tweede wel lol ff afwachten dus straks nog eens ff proberenquote:
Waarom denk ik bij dit soort antwoorden altijd:"Uhu.quote:Op maandag 5 november 2007 07:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Via MSN van een vriend die klaarblijkelijk dagen lang op zoek is naar dit soort dingen.
fapfapfapfapquote:
dat je er serieus een studie van hebt gemaakt...quote:Op maandag 5 november 2007 23:55 schreef hmmmz het volgende:
Ligt die watermeloen op tafel ofzo? want ze houden 'm niet vast
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:15 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
Die zit dus de hele dag achter de computer, zo blijkt na het intikken van z'n username op Google.
die blik in zijn ogenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:24 schreef zagevent het volgende:
Tijd om in dit schitterende topic nog eens wat leven te brengen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ATARI petje.
Goeie kickquote:Op donderdag 13 december 2007 20:24 schreef zagevent het volgende:
Tijd om in dit schitterende topic nog eens wat leven te brengen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ATARI petje.
Bedoel je zulke kapsels gedrochten? Stonden op de 3e pagina.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:13 schreef Stansfield het volgende:
Dat hele vage, met alles in je nek omhoog en bovenop ook omhoog en dan ook haar over je voorhoofd gekamt zeg maar.
H4TuH is VeRl4TuHHHHHHHquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef Sapstengel het volgende:
Nee die Poster-Boy. Met die traan tattoo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop