Dit is toch nep?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:26 schreef afcajos het volgende:
Fantastische kick![]()
Enkele klassiekers:
[ afbeelding ]
Mooi, mooi, mooi!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:26 schreef afcajos het volgende:
Fantastische kick![]()
Enkele klassiekers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:37 schreef NoralyZ het volgende:
[ afbeelding ]
En dan staat er dat ze snowboarder is, 170cm en 60 kg.Met een Atomic snowboard en lekkere rolletjes
![]()
Eindelijk kan ik mijn Pokemon verzameling compleet maken, waar kan ik deze Snorlax vangen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:37 schreef NoralyZ het volgende:
[ afbeelding ]
En dan staat er dat ze snowboarder is, 170cm en 60 kg.Met een Atomic snowboard en lekkere rolletjes
![]()
[ afbeelding ]
de intelligentie straalt er ook van afquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:25 schreef DonJames het volgende:
Sula?![]()
[ afbeelding ]
Jarenlang eten van suikervrije snoepjes reduceert penislengte tot nihil
Ibrahim (l): Ik zweer jou, eerst was 'ie nog zo groot
Murat (r): KKsnoepjes, nu is 'ie nog maar zo
[ afbeelding ]
In Wassenaar. Ik heb dr volgens mij wel eens gezien, niet goed voor je ogenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:07 schreef Pritt het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik mijn Pokemon verzameling compleet maken, waar kan ik deze Snorlax vangen?
quote:Op zondag 16 december 2007 12:27 schreef Timooon het volgende:
[ afbeelding ]
Haydar? Gaydar bedoelt ie zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop