Het is fysiek en geestelijk onmogelijk om langer dan 2 uur effectief te werken zonder koffie. conclusie: jij voert geen flikker uit of je hebt adhd (of je bent een regelmatige speed ./ coke gebruiker)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:52 schreef tequi3 het volgende:
19 jaar. Drink het nooit, nooit de behoefte gehad om het lekker te gaan vinden. En ik vind het wel prima zo. (Er zit in die koffiemachines ook altijd warme chocomelk namelijk![]()
)
Dit meen je toch niet serieus hè, hoop ik ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Het is fysiek en geestelijk onmogelijk om langer dan 2 uur effectief te werken zonder koffie. conclusie: jij voert geen flikker uit of je hebt adhd (of je bent een regelmatige speed ./ coke gebruiker)
Ik heb eens een dag onwetend caffeine vrij gedronken en ik stortte tegen half twaalf 's ochtends compleet in. Kwam er pas in de middag achter dat de echte koffie op wasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus hè, hoop ik ?
Oftewel, jij bent verslaafdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb eens een dag onwetend caffeine vrij gedronken en ik stortte tegen half twaalf 's ochtends compleet in. Kwam er pas in de middag achter dat de echte koffie op was
Misschien lag dat aan andere dingenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb eens een dag onwetend caffeine vrij gedronken en ik stortte tegen half twaalf 's ochtends compleet in. Kwam er pas in de middag achter dat de echte koffie op was
bruyn homoswaterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:43 schreef dylanos het volgende:
@ Sylvana..thee nog erger... *Blegh*
Brak van de drank bedoel je?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:37 schreef Catch22- het volgende:
18
2-3, bij brakheid meer
's ochtends (tot 10 uur), 's middags (tussen half 4 en 5) en 's avonds (tot 8 uur)
Jaar of 10quote:Op zondag 30 september 2007 11:25 schreef F04 het volgende:
Ik heb even een paar vraagjes voor jullie over koffie, drinken jullie het of vinden jullie het vies, of doe je het puur om wakker te blijven?
Sinds wanneer ben je begonnen met het regelmatig drinken van koffie?
Minimaal 13quote:Hoeveel kopjes per dag?
Rond 0500 begin ik met minimaal 2 maximaal 4 mokken.quote:Op welke tijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |