Ja, Jus D'orange is dus lekker maar als ik ermee klaar ben kan ik als figurant spelen in een ghostbusters film, de mensen "slimen"quote:
Ik deze klacht zit een waarschuwing verwerkt; een informatief topic! om de medeFok!ker ervan bewust te maken dat JusD'orange helemaal niet zo onschuldig isquote:Op zondag 30 september 2007 11:24 schreef SuperwormJim het volgende:
En toen vond je dat je dat maar met ons moest delen ....
Bedoel je saliva, of heb je echt zo'n volgepiste plant opgezogen?quote:Op zondag 30 september 2007 11:09 schreef Piaf het volgende:
klacht is dus: ik geloof dat ik met mijn salvia mijn urine geraakt heb en per ongeluk terug opgezogen heb
Ik vond het ook al zo raar staanquote:Op zondag 30 september 2007 11:36 schreef Samcali het volgende:
[..]
Bedoel je saliva, of heb je echt zo'n volgepiste plant opgezogen?![]()
[afbeelding]
Moslims gaan naar Meccaquote:Op zondag 30 september 2007 16:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit was het topic waar je in gepost moest hebben toch?
Ja precies.quote:Op zondag 30 september 2007 16:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moslims gaan naar Mecca
Fokkers posten in Jus D'orange, speeksel en urineren
Soms bij zure verse jus.quote:Op zondag 30 september 2007 18:39 schreef Piaf het volgende:
Heeft verder niemand dan dat zelfde gedoe met overmatig sliertspeeksel na een glas sinaasappelsap??
Niet ineens van onderwerp veranderen he..quote:Op zondag 30 september 2007 18:39 schreef Piaf het volgende:
Heeft verder niemand dan dat zelfde gedoe met overmatig sliertspeeksel na een glas sinaasappelsap??
salviaquote:Op zondag 30 september 2007 11:09 schreef Piaf het volgende:
Ik word dus wakker
Ik eet mijn ontbijtje , lekker eitje op brood en erna een flink glas Jus D\'orange![]()
![]()
Die zooi heeft maar 1 neveneffect en dat is dus dat ik overmatig speeksel krijg, plakkerige sliertspeeksel
Ik dus naar de wc, en sta daar lekker te kletteren en wil dus eventjes mijn speeksel tezamen met mijn ochtenurine dumpen in de pot
Nu is dus het geval dat ik een hele lange sliert speeksel fabriceerde en toen deze dus bijna(kon het niet 100% goed zien, misschien wat het wel raak) mijn pielemoos-regenboog raakte slurpte ik deze uit reflex weer op
klacht is dus: ik geloof dat ik met mijn salvia mijn urine geraakt heb en per ongeluk terug opgezogen heb
Nee, heb het wel als ik wakker word. Mn hele muil vol (dik) slijm. Daar heb ik gaan sinaasappelsap voor nodig...quote:Op zondag 30 september 2007 18:39 schreef Piaf het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |