Ja, Jus D'orange is dus lekker maar als ik ermee klaar ben kan ik als figurant spelen in een ghostbusters film, de mensen "slimen"quote:
Ik deze klacht zit een waarschuwing verwerkt; een informatief topic! om de medeFok!ker ervan bewust te maken dat JusD'orange helemaal niet zo onschuldig isquote:Op zondag 30 september 2007 11:24 schreef SuperwormJim het volgende:
En toen vond je dat je dat maar met ons moest delen ....
Bedoel je saliva, of heb je echt zo'n volgepiste plant opgezogen?quote:Op zondag 30 september 2007 11:09 schreef Piaf het volgende:
klacht is dus: ik geloof dat ik met mijn salvia mijn urine geraakt heb en per ongeluk terug opgezogen heb
Ik vond het ook al zo raar staanquote:Op zondag 30 september 2007 11:36 schreef Samcali het volgende:
[..]
Bedoel je saliva, of heb je echt zo'n volgepiste plant opgezogen?![]()
[afbeelding]
Moslims gaan naar Meccaquote:Op zondag 30 september 2007 16:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit was het topic waar je in gepost moest hebben toch?
Ja precies.quote:Op zondag 30 september 2007 16:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moslims gaan naar Mecca
Fokkers posten in Jus D'orange, speeksel en urineren
Soms bij zure verse jus.quote:Op zondag 30 september 2007 18:39 schreef Piaf het volgende:
Heeft verder niemand dan dat zelfde gedoe met overmatig sliertspeeksel na een glas sinaasappelsap??
Niet ineens van onderwerp veranderen he..quote:Op zondag 30 september 2007 18:39 schreef Piaf het volgende:
Heeft verder niemand dan dat zelfde gedoe met overmatig sliertspeeksel na een glas sinaasappelsap??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |