abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53670840
Woon in een vrijstaand huis uit 1900 en niks geisoleerd... dus dat is nu al best koud!

's-Morgens even de verwarming aan (hoeft van mij niet maar anders komt de man des huizes zn bed niet uit) en 's-avonds gaat ie even aan (tot max 19 graden).
pi_53675033
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:35 schreef deom het volgende:

[..]

Als ze dit gaanschrijven gaan bij mij alle haren die ik heb recht overeind staan:

De EMS handstraler heeft geen invloed op de valse gen die in het product aanwezig is. Er is zijn wel een EMS staaf ontwikkeld dat met negatieve stralingsenergie de nadelen van de disharmonische energie veroorzaakt door manipulatie ongedaan kan maken. De EMS MG chip

Gaat over gemoficeerde sojabonen

Als dit de enige rbon is zou ik me niet zo druk maken.
Haha, had ik helemaal nog niet gezien, maar ik maak me geen al te grote zorgen.

Ben 46 en mijn lichaam heeft al zoveel rotzooi te verstouwen gekregen dat een paar waxinelichtjes er nog wel bij kunnen.

Zou wel lachen zijn als Monsanto de EMS handstraler of staaf ontwikkeld heeft.

De kachel is nog steeds uit overigens, en de temp is 19 graden, zonder kaarsjes.
pi_53675384
bij mij is het inmiddels 23 graden is huis maar dat komt dan weer door een defect in mn ketel.... voorlopig wel weer opgelost maar het blijft kutten...
  woensdag 3 oktober 2007 @ 20:07:30 #54
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_53675776
mag ik even.
tot halverwege dit jaar een raam van 8m2, enkel glas, niet kewl,
Huis was eerst een groente winkel. Woonde er net 3 maanden rekening van essent op de vloer, of ik bovenop mijn maandelijkse rekening van 200 euro even 1200 euro wou lappen.. voor 3 maanden ja...
Vloerverwarming helpt dan ook niet echt.
Deze week had de cv keuren, ding laten maken.
Afgelopen zomer kunstof kozijnen, hr+++ glas ofzo.
En helaas.. de vloerverwarming sinds dit wknd weer ingesteld.
Vrouwlief is een koukleum, doe j nix aan, zelfs met dekentje op de bank heeft ze het nog koud, het lieve kind.

MAaaaaarrr!!!... in de winter hangen de ijsspegels in de slaapkamer, das dan wel weer lekker:)
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_53682313
Hmm, ik dacht toch altijd dat ik vrij normaal was, maar nu blijkt toch echt van niet.
Als ik het koud heb doe ik de kachel aan. Dus als ik het lekker vind om in een t-shirt in huis te zitten (altijd) met 22 graden en ik vind het koud, kan ie gewoon op 23. Hij staat meestal ergens tussen de 21 en 22, dus staat inmiddels af en toe weer aan (gelukkig erg licht en geisoleerd huis)
pi_53683254
ik vind je normaal tiro
hou zelf ook van een lekker warm huis en loop ook graag in t-shirt thuis, heerlijk.
Gezeul met dekens, vesten en 3 lagen kleding over elkaar heb ik een hekel aan.
pi_53683272
Ik heb al enkele weken 's avonds de verwarming aan. Maar ik ben wel een beetje een koukleum.
pi_53683424
Al is het bij wijze van spreken hartje zomer, als ik het koud heb klap ik de verwarming aan.

Ga geen kou zitten lijden om een paar euro's te besparen.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:01:46 #59
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_53721619
De verwarming staat hier al weken aan....
M'n huis is dan ook uit 1950, en behalve dubbel glas verder geen noemenswaardige isolatie.

Maar de belangrijkste reden dat de verwarming al lang aan staat is dat m'n vriendin Braziliaans is
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_53724800
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:01 schreef Automatic_Rock het volgende:

Maar de belangrijkste reden dat de verwarming al lang aan staat is dat m'n vriendin Braziliaans is
Kijk dat is nu nog eens een mooi excuus, hoef je niet te vertellen dat je een koukleum bent, gewoon op haar afwentelen.

Ik zet hem aan wanneer ik dat zelf wilt ( als de weersafhankelijke regeling iets anders wilt dan mij dan, maar meestal zitten we op dezelfde lijn), en of ik dan half naakt door het huis loopt of niet, de temperatuur is sneller ingesteld dan een deken pakken.
pi_53731473
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 08:24 schreef deom het volgende:
Met 17/18 graden gaat bij ons de kachel nog niet aan. Mijn vrouw had zaterdag even de neiging maar bedacht zich toen dat ze wel eerst sloffen en een trui aan kon doen. Hij staat wel helemaal startklaar, maar ik probeer hem nog wel een week of wat uit te houden. Daarna overdag op 15 en van 18.00 tot 19.30 op 19. Daarna weer uit. Gewoon lekker vroeg onder de wol.

Mijn hemel!! Wat een feest bij jullie thuis!! Ik lees; sloffen en trui en lekker vroeg onder de wol???
geniet nooit met mate
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:03:50 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53731650
Hier staat het raam open, is t koud in de kamer, en ik lig lekker onder de deken, eventueel nog als ik me helemaal niet warm krijg een kruikje aan de voeten erbij.
Dan word er wel eens geopperd om dan maar het raam dicht te doen, maar dat vind ik niet prettig, te benauwend.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_53738588
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:58 schreef gimme.shelter het volgende:

[..]

Mijn hemel!! Wat een feest bij jullie thuis!! Ik lees; sloffen en trui en lekker vroeg onder de wol???

Yep, gisterenavond filmpje gekeken. Lekker met zijn tweetjes onder een dekentje op de bank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')