Haha, had ik helemaal nog niet gezien, maar ik maak me geen al te grote zorgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:35 schreef deom het volgende:
[..]
Als ze dit gaanschrijven gaan bij mij alle haren die ik heb recht overeind staan:
De EMS handstraler heeft geen invloed op de valse gen die in het product aanwezig is. Er is zijn wel een EMS staaf ontwikkeld dat met negatieve stralingsenergie de nadelen van de disharmonische energie veroorzaakt door manipulatie ongedaan kan maken. De EMS MG chip
Gaat over gemoficeerde sojabonen![]()
Als dit de enige rbon is zou ik me niet zo druk maken.
Kijk dat is nu nog eens een mooi excuus, hoef je niet te vertellen dat je een koukleum bent, gewoon op haar afwentelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar de belangrijkste reden dat de verwarming al lang aan staat is dat m'n vriendin Braziliaans is
quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:24 schreef deom het volgende:
Met 17/18 graden gaat bij ons de kachel nog niet aan. Mijn vrouw had zaterdag even de neiging maar bedacht zich toen dat ze wel eerst sloffen en een trui aan kon doen. Hij staat wel helemaal startklaar, maar ik probeer hem nog wel een week of wat uit te houden. Daarna overdag op 15 en van 18.00 tot 19.30 op 19. Daarna weer uit. Gewoon lekker vroeg onder de wol.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:58 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Mijn hemel!! Wat een feest bij jullie thuis!!Ik lees; sloffen en trui en lekker vroeg onder de wol???
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |