Omdat ik dat mag. Kan deze gast niet verbannen worden ofzo?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:22 schreef Dj-Flash het volgende:
ik vraag het aan hem en niet aan jou wat geef jij antwoord dan
Lees even de Signature van Peterseliemanquote:
* omdat je doorgaat met zeuren en zuigen, zelfs nadat je meerdere PMs van zowel mijals een FA daarover hebt gekregenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:50 schreef Dj-Flash het volgende:
en waarom zou ik verbannen moeten worden terwijl ik geen problemen maakt op het topic ik zeg toch ook niet dat je een ban moet
:> tis al goed hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
dweilen met de kraan open is nooit grappig![]()
sorry Ou-Tannu en echte fles, er zijn van jullie ook berichten verdwenen, maar dat waren reacties op onze geestelijk minder bedeelde medeposter
Ik heb ook alles nageplozen gisteren ( ging zelfs zover dat ik rollercoaster tycoon opstartte om met monorailtjes te kunnen spelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:06 schreef sander89 het volgende:
Ik kijk af en toe in dit topic, gister nog zelfs nu zie ik dat we opeens 2 pagina's verder zijn, maar ik zie al wat de oorzaak is.![]()
Ontopic: Ik weet niet of dit ook onder bus topic valt denk het wel![]()
De Parkshuttle zou weer in de herfst gaan rijden tijd geleden heb ik dat gelezen, maar ik heb er verder niks meer over gehoord en op internet valt ook niks te vinden er over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |