Drukt ie dat zelf zo uit? "een uur opofferen"?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef b.a.s. het volgende:
Brian offert een deel van z'n 8 uur op voor de fans... hoeveel minuten zou ie nodig hebben...
[afbeelding]
Huub zal Jaap wel weer onder zijn hoede nemen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat jaap het zometeen een stuk minder leuk vind
Over zichzelf?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:29 schreef 2live het volgende:
nadia maakt zich zorgen over wat Brian te horen krijgt.
Ik denk dat hij de volle 8 uur aan zijn fans besteed.Netty en zijn broerquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Drukt ie dat zelf zo uit? "een uur opofferen"?Wat ontzettend sneu en misplaatst arrogant.
In 2 minuten is hij klaarquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef b.a.s. het volgende:
Brian offert een deel van z'n 8 uur op voor de fans... hoeveel minuten zou ie nodig hebben...
[afbeelding]
quote:
Zou dit een poging van de Febo zijn Jaap te dumpen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:19 schreef riri het volgende:
ze horen het die 4....amanda's eerste reaktie...om ze te bonden
Dat is waar. Heeft Jaap eigenlijk ooit eerder een uitje gehad? (En nee, ik bedoel niet die ene keer dat hij een tentamen moest doen, in het begin van zijn aanwezigheid in dat hok, of die keer dat hij naar de tandarts moest).quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat Jaap mee mag, hij staat nou niet bepaald op de eerste plaats als het om uitjes gaat.
Deze kan ik ook niet echt waarderen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:33 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreemde humor heeft Lieke toch
Als Brian nog iets lomper richting Amanda doet, zodat zij zich realiseert dat-ie toch niet zo heel lief is, dan misschien wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:25 schreef HuubLiekeFan het volgende:
[..]
iemand die denkt dat dit 'plan' zou kunnen werken?
Twee keer Jensen, 'n keer naar Brielle (paspoort)quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is waar. Heeft Jaap eigenlijk ooit eerder een uitje gehad? (En nee, ik bedoel niet die ene keer dat hij een tentamen moest doen, in het begin van zijn aanwezigheid in dat hok, of die keer dat hij naar de tandarts moest).
Volgens mij, is dit het eerste uitje van Jaap?
Brian... Wake up and smell the coffee: Jij hébt helemaal geen fans!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:27 schreef Prospera het volgende:
Nadia: ik wil zo graag naar huis, naar de pc
Brian: ik wil wel een uur opgeven van mijn 8 uur voor mijn fans. Dat kan niet met de beveiliging.
Zij gaan hun fandag krijgen,
Brian is wel pissed dat hij zijn fans kan niet toezwaaien![]()
Nadia: het is wel leuk schatje; iedereen kan je zien, echt iedereen![]()
ze kan nu in ieder geval tegen Jaap vertellen dat Dennis amper reageerde toen ze zei dat Jaap niet lekker geworden was....quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze kan ik ook niet echt waarderen.![]()
Yep, slapen in een hotel met Amanda, 3 x Jensen, met Amanda en ik dacht Dennix naar een disco in Rotterdam.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is waar. Heeft Jaap eigenlijk ooit eerder een uitje gehad? (En nee, ik bedoel niet die ene keer dat hij een tentamen moest doen, in het begin van zijn aanwezigheid in dat hok, of die keer dat hij naar de tandarts moest).
Volgens mij, is dit het eerste uitje van Jaap?
Misschien heeft ie het woord 'opgeven' gebruikt. Het kwam op mij in ieder geval arrogant over.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Drukt ie dat zelf zo uit? "een uur opofferen"?Wat ontzettend sneu en misplaatst arrogant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |