Vrouwelijke docenten en grappen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:14 schreef boskameel het volgende:
Bij ons laatst, een nieuwe docente die keihard lachte om haar eigen grappen. En dan lachte iedereen haar uit, dacht ze dat iedereen met haar meelachte.
daar zal dan ook wel weer overdreven hard gelachen wordenquote:Op zondag 30 september 2007 02:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie gaat er dan ook naar hoorcolleges terwijl je zelf ook gewoon het boek door kunt lezen.Alleen Bouwer en Stevens zijn nog wel chill.
Formeel strafrecht?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:41 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nee, dinsdag tijdens een college formeel strafrecht
quote:
Juristenvolk is dan ook niet het meest fijne type mensen. Spijkers op laag water zoeken en doen alsof ze wat van de maatschappij weten omdat ze goed met wetten om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:50 schreef Flashwin het volgende:
En nogmaals, soms is het wel een glimlach waard, maar meer ook niet.
Zolang het maar een leuk grapje is vind ik het prima om er om te lachen. Niet overdrijven natuurlijk, maar gewoon lachen vind ik vrij normaal.quote:Op zondag 30 september 2007 03:44 schreef TC03 het volgende:
Zo irritant idd. Sowieso, grapjes die met de stof te maken hebben en daar om lachen is zooooooooo pauper.Zo van "whahaha dit is een dikke inside joke en ik snap hem
![]()
![]()
".
...
Gewoon lachen is prima, maar overdreven lachen omdat je blij bent dat je hem snapt...quote:Op zondag 30 september 2007 03:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zolang het maar een leuk grapje is vind ik het prima om er om te lachen. Niet overdrijven natuurlijk, maar gewoon lachen vind ik vrij normaal.
Soms is het ook handig om te laten blijken dat de docent een grap maakt, vaak genoeg hebben ze het zelf niet door.quote:Op zondag 30 september 2007 03:55 schreef TC03 het volgende:
Gewoon lachen is prima, maar overdreven lachen omdat je blij bent dat je hem snapt...![]()
leg uitquote:Op zondag 30 september 2007 03:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Formeel strafrecht?En je doet uni?
LOL
ga jij nou maar eerst je iq wat opschroeven voordat je weer komt praten. met je "college is geen nederlands woord"quote:Op zondag 30 september 2007 03:15 schreef popolon het volgende:
Het wordt tijd dat je wat gaat doen luie donder. In plaats van dat gehang in die peuterzaal bankjes.
College
quote:Op zondag 30 september 2007 09:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ga jij nou maar eerst je iq wat opschroeven voordat je weer komt praten. met je "college is geen nederlands woord"
Wrijf het er inderdaad nog even in. Hij moet door het stof kruipen en zijn misser accepteren.quote:Op zondag 30 september 2007 09:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ga jij nou maar eerst je iq wat opschroeven voordat je weer komt praten. met je "college is geen nederlands woord"
quote:Op zondag 30 september 2007 09:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
triest mannetje ben je, dus omdat iemand niet op de uni zit gaat hij het vuilnis ophalen, wat is er sowiso mis met vuilnis ophalen,ik walg van jequote:Op zaterdag 29 september 2007 21:00 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Daarom ben ik over een aantal jaar RAIO en zal jij elke dinsdag mijn vuilnis ophalen
eensquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik studeer Psychologie, dus hou dat vrouwenargument maar voor je
!!!quote:Op zondag 30 september 2007 09:56 schreef SolidasRock het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAA!!!!
Nijmegen heeft dan ook de beste rechten faculteit van Nederlandquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:57 schreef Eamon het volgende:
Ik weet niet wat het bij julile is hoor, maar hier in Nijmegen zit bij sommige colleges echt bijna iedereen met een big-smile op zijn/haar gezicht vanwege een opmerking van de professor. De grappige opmerkingen hebben meestal betrekking op de actualiteit of de stof en zijn daarom niet eens overbodig. Klinkt een beetje als een saaie bedoeling dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |