Rotterdamquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:38 schreef TNA het volgende:
Overigens, TS studeert Rechten in Rotterdam. Die twee dingen vind ik afzonderlijk al geen pretje, maar de combinatie laat helemaal weinig te lachen over
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:36 schreef DaantjeF het volgende:
Been there...
Moet je gewoon een keer als je achter zo'n figuur zit keihard gaan lachen op het moment dat hij net klaar is... en als hij dan omkijkt plotseling abrupt stoppen en hem dom aankijken.
![]()
Nee, dinsdag tijdens een college formeel strafrechtquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heeft dit maandag plaatsgevonden?
Ik studeer Psychologie, dus hou dat vrouwenargument maar voor jequote:Op zaterdag 29 september 2007 20:41 schreef Flashwin het volgende:
[..]
RotterdamRechten
aan lekkere wijven hier geen gebrek. Ik weet niet wat jij studeert, maar als het aan de TU oid is, kun je liever stil blijven
![]()
Psychologie.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik studeer Psychologie, dus hou dat vrouwenargument maar voor je
In Rotterdam misschienquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Psychologie.![]()
Waar de meeste wijven borderliner zijn![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Waar de meeste wijven borderliner zijn![]()
Als een docent daar droog genoeg op ingaat is het wel weer prachtigquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:51 schreef Maidenfan het volgende:
En een paar vlotte mokkeltjes die constant gaan van 'ja professor maar ik meen mij te herinneren dat blablabla zus en zo en blabla' antwoord van de prof: 'nee'.
De eerste keren was dat schitterend natuurlijk maar na een paar keer treden er habituatie-effecten opquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Als een docent daar droog genoeg op ingaat is het wel weer prachtig
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:36 schreef DaantjeF het volgende:
Been there...
Moet je gewoon een keer als je achter zo'n figuur zit keihard gaan lachen op het moment dat hij net klaar is... en als hij dan omkijkt plotseling abrupt stoppen en hem dom aankijken.
![]()
Daarom ben ik over een aantal jaar RAIO en zal jij elke dinsdag mijn vuilnis ophalenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:58 schreef fathank het volgende:
Gast, het is zaterdagavond en jij gaat een topic openen over school.
Op zijn minst Universiteit, dan wel Academiequote:Op zaterdag 29 september 2007 20:58 schreef fathank het volgende:
Gast, het is zaterdagavond en jij gaat een topic openen over school.
Zelfs in mijn visualisatie is dit zo grappig dat ik proestte van het lachen!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:36 schreef DaantjeF het volgende:
Been there...
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:01 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Zelfs in mijn visualisatie is dit zo grappig dat ik proestte van het lachen!![]()
![]()
verkapt-kijk-mij-eens-stoer-zijn-met-mijn-nog-niet-behaalde-ambtelijke-functiequote:Op zaterdag 29 september 2007 21:00 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Daarom ben ik over een aantal jaar RAIO en zal jij elke dinsdag mijn vuilnis ophalen
hij is jurist, jij niet. Dus shut upquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-eens-stoer-zijn-met-mijn-nog-niet-behaalde-ambtelijke-functie
Ik doe m'n best...quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:01 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Zelfs in mijn visualisatie is dit zo grappig dat ik proestte van het lachen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:12 schreef Eamon het volgende:
[..]
hij is jurist, jij niet. Dus shut up![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:12 schreef Eamon het volgende:
[..]
hij is jurist, jij nietbijna wel. Dus shut up
![]()
bijna wel jurist?. Je gaat in de toekomst rechten studeren?. Of ben je op dit moment al jurist maar weet je het nog niet van jezelfquote:
Ik zit in een identiteitscrisisquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:16 schreef Eamon het volgende:
[..]
bijna wel jurist?. Je gaat in de toekomst rechten studeren?. Of ben je op dit moment al jurist maar weet je het nog niet van jezelf![]()
o boyquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zit in een identiteitscrisis
of het ligt aan het niveau van de docent dat een grap niet grappig is. Bij ons is er vaak reden genoeg tot lachen tijdens een collegequote:Op zaterdag 29 september 2007 21:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Docent-grappen zijn amper tot nooit grappig, je hebt gewoon een kut klas met kut mensen.
als je met +/- 500 mensen in een zaal college volgt zullen er altijd wel een paar josti's tussen zitten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Docent-grappen zijn amper tot nooit grappig, je hebt gewoon een kut klas met kut mensen.
verschilt hier een beetje, moet zeggen dat sommige actes best brillant zijn, maar dat komt dan misschien wel omdat de docent/prof. tot 3 keer toe bij verschillende colleges geen geluid bij z'n filmpjes kom krijgen. Ook best triest.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja hier ook wel, alleen vaak door de studenten zelf.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:14 schreef boskameel het volgende:
Bij ons laatst, een nieuwe docente die keihard lachte om haar eigen grappen. En dan lachte iedereen haar uit, dacht ze dat iedereen met haar meelachte.
Nee.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:48 schreef Devion het volgende:
Of misschien ben je zelf wel de saaie zak?
Te mooi is dat johquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:14 schreef boskameel het volgende:
Bij ons laatst, een nieuwe docente die keihard lachte om haar eigen grappen. En dan lachte iedereen haar uit, dacht ze dat iedereen met haar meelachte.
De meeste van deze figuren zijn om uit te kotsen. Zit nu in jaar 3 en dan heb je vakken die door schakelstudenten moeten worden gevolgd. Een of andere grijsharige mafkees erbij die werkelijk elke 2 min zijn hand in de lucht gooit om een debiele vraag/opmerking/"kijk mij eens feiten weten" richting docent(e) te gooien.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:34 schreef Flashwin het volgende:
Maar altijd zijn er van die (meestal wat oudere, 30+) studenten d
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:01 schreef MacKniver het volgende:
[..]
![]()
Les noem ik het gewoon altijd.quote:Op zondag 30 september 2007 02:23 schreef popolon het volgende:
College.
Hebben ze daar gen Nederlands woord voor?
Gast dat is een Latijns woord. En je spreekt het anders uit dan in het Engels.quote:Op zondag 30 september 2007 02:23 schreef popolon het volgende:
College.
Hebben ze daar gen Nederlands woord voor?
maar wel op zijn fransquote:Op zondag 30 september 2007 02:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gast dat is een Latijns woord. En je spreekt het anders uit dan in het Engels.![]()
Vrouwelijke docenten en grappen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:14 schreef boskameel het volgende:
daar zal dan ook wel weer overdreven hard gelachen wordenquote:Op zondag 30 september 2007 02:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie gaat er dan ook naar hoorcolleges terwijl je zelf ook gewoon het boek door kunt lezen.Alleen Bouwer en Stevens zijn nog wel chill.
Formeel strafrecht?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:41 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nee, dinsdag tijdens een college formeel strafrecht
quote:
Juristenvolk is dan ook niet het meest fijne type mensen. Spijkers op laag water zoeken en doen alsof ze wat van de maatschappij weten omdat ze goed met wetten om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:50 schreef Flashwin het volgende:
En nogmaals, soms is het wel een glimlach waard, maar meer ook niet.
Zolang het maar een leuk grapje is vind ik het prima om er om te lachen. Niet overdrijven natuurlijk, maar gewoon lachen vind ik vrij normaal.quote:Op zondag 30 september 2007 03:44 schreef TC03 het volgende:
Zo irritant idd. Sowieso, grapjes die met de stof te maken hebben en daar om lachen is zooooooooo pauper.Zo van "whahaha dit is een dikke inside joke en ik snap hem
![]()
![]()
".
...
Gewoon lachen is prima, maar overdreven lachen omdat je blij bent dat je hem snapt...quote:Op zondag 30 september 2007 03:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zolang het maar een leuk grapje is vind ik het prima om er om te lachen. Niet overdrijven natuurlijk, maar gewoon lachen vind ik vrij normaal.
Soms is het ook handig om te laten blijken dat de docent een grap maakt, vaak genoeg hebben ze het zelf niet door.quote:Op zondag 30 september 2007 03:55 schreef TC03 het volgende:
Gewoon lachen is prima, maar overdreven lachen omdat je blij bent dat je hem snapt...![]()
leg uitquote:Op zondag 30 september 2007 03:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Formeel strafrecht?En je doet uni?
LOL
ga jij nou maar eerst je iq wat opschroeven voordat je weer komt praten. met je "college is geen nederlands woord"quote:Op zondag 30 september 2007 03:15 schreef popolon het volgende:
Het wordt tijd dat je wat gaat doen luie donder. In plaats van dat gehang in die peuterzaal bankjes.
College
quote:Op zondag 30 september 2007 09:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ga jij nou maar eerst je iq wat opschroeven voordat je weer komt praten. met je "college is geen nederlands woord"
Wrijf het er inderdaad nog even in. Hij moet door het stof kruipen en zijn misser accepteren.quote:Op zondag 30 september 2007 09:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ga jij nou maar eerst je iq wat opschroeven voordat je weer komt praten. met je "college is geen nederlands woord"
quote:Op zondag 30 september 2007 09:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
triest mannetje ben je, dus omdat iemand niet op de uni zit gaat hij het vuilnis ophalen, wat is er sowiso mis met vuilnis ophalen,ik walg van jequote:Op zaterdag 29 september 2007 21:00 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Daarom ben ik over een aantal jaar RAIO en zal jij elke dinsdag mijn vuilnis ophalen
eensquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik studeer Psychologie, dus hou dat vrouwenargument maar voor je
!!!quote:Op zondag 30 september 2007 09:56 schreef SolidasRock het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAA!!!!
Nijmegen heeft dan ook de beste rechten faculteit van Nederlandquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:57 schreef Eamon het volgende:
Ik weet niet wat het bij julile is hoor, maar hier in Nijmegen zit bij sommige colleges echt bijna iedereen met een big-smile op zijn/haar gezicht vanwege een opmerking van de professor. De grappige opmerkingen hebben meestal betrekking op de actualiteit of de stof en zijn daarom niet eens overbodig. Klinkt een beetje als een saaie bedoeling dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |