Van mij mag je je favoriet zoveel verdedigen als je wil, maar dat kan ook wel zonder dergelijke opmerkingen.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:40 schreef BVO het volgende:
OMG, wat zink jij diep. Wie de bal kaatst..........
Er wordt non-stop gezeikt in het Nigel-topic. Ik geef een positieve comment en wordt direct afgezeken. Ik was het zat. Dan geef ik een reply die iets tegen de grens aanzit en je gaat het hier verklikken, bah, wat een vies miezerig mannetje ben jij zeg. Ik zeg het in geen enkel topic, alleen dat van Nigel, dat jullie droogkloten zo nodig moeten verpesten, en dan vind je het nodig dat hier te melden? Krijg toch de rambam, man.
Trek je tenen eens in, ze zijn zo lang.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:46 schreef Together het volgende:
[..]
Van mij mag je je favoriet zoveel verdedigen als je wil, maar dat kan ook wel zonder dergelijke opmerkingen.
Kun je niet gewoon eens normaal doenquote:Op zondag 27 januari 2008 01:40 schreef BVO het volgende:
OMG, wat zink jij diep. Wie de bal kaatst..........
Er wordt non-stop gezeikt in het Nigel-topic. Ik geef een positieve comment en wordt direct afgezeken. Ik was het zat. Dan geef ik een reply die iets tegen de grens aanzit en je gaat het hier verklikken, bah, wat een vies miezerig mannetje ben jij zeg. Ik zeg het in geen enkel topic, alleen dat van Nigel, dat jullie droogkloten zo nodig moeten verpesten, en dan vind je het nodig dat hier te melden? Krijg toch de rambam, man.
He verdomme, nu was ik het vergeten te meldenquote:Op zondag 27 januari 2008 02:41 schreef Together het volgende:
Ik heb het finalistentopic op de Wiki weer van een update voorzien (en ben zo vrij geweest een "Topic #4"-button voor Nathalie te maken).
Zeiksnor, het was minder erg dan 80% van de andere dingen die ik op FOK! lees.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon eens normaal doenOpmerking is weg iig.
Aangepast.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
He verdomme, nu was ik het vergeten te melden. http://images.fok.nl/upload/080120_54859_topic4.jpg t/m 6
Joh, wees blij dat ik de rest van je opmerkingen in dat topic niet verwijderd heb.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeiksnor, het was minder erg dan 80% van de andere dingen die ik op FOK! lees.
Hoezo weer?quote:Maar chapeau, weer een mod-uitrichting, goed hoor. Zoek het toch uit.
Welk?quote:Op zondag 27 januari 2008 03:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Joh, wees blij dat ik de rest van je opmerkingen in dat topic niet verwijderd heb.
Je stelt je aan en reageert overdreven. Dat je Nigel tof vindt is oké, en dat mag je ook best uiten, maar iets minder breezer mag soms toch best wel. En dat is mijn basis voor het verwijderen: ik kan niet tegen breezer.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Welk?
Dat je het er niet mee eens bent of denkt "doe normaal, overdreven lul" is totaal geen fundament om iets te verwijderen. Waar zie jij daar ENIGE basis voor?
Het zal mij een worst wezen waar jij niet tegenkan. Als ik iemand overdreven bejubel is dat totaal geen reden om berichten te editten of te verwijderen. Je modt om onregelmatigheden tegen te gaan, niet om dingen die jou niet bevallen te deleten.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je stelt je aan en reageert overdreven. Dat je Nigel tof vindt is oké, en dat mag je ook best uiten, maar iets minder breezer mag soms toch best wel. En dat is mijn basis voor het verwijderen: ik kan niet tegen breezer.
Het was een verkapte doodsverwensing, en hoewel je dat natuurlijk niet meent, ging je gewoon te ver. En overdreven bejubelen kan ook zonder hoofdletters. En nu ga ik slapen. Hopelijk droom ik niet over Nigel.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Het zal mij een worst wezen waar jij niet tegenkan. Als ik iemand overdreven bejubel is dat totaal geen reden om berichten te editten of te verwijderen. Je modt om onregelmatigheden tegen te gaan, niet om dingen die jou niet bevallen te deleten.
Nee, sorry Sven. Je hebt volkomen gelijk dat mijn posts in dat topic vreselijk irritant zijn. Klopt. Was in the heat of the moment. Dan heb je vaker dat je dan even gekke dingen doet. Maar dat is geen reden, op geen enkele manier, om zoiets te editten. Ik houd me namelijk aan de regels.
Maar verder heb je gelijk hoor, ik erger me ook aan mezelf..
Whehe, doodverwensing. Neem dingen eens niet zo letterlijk zeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was een verkapte doodsverwensing, en hoewel je dat natuurlijk niet meent, ging je gewoon te ver. En overdreven bejubelen kan ook zonder hoofdletters. En nu ga ik slapen. Hopelijk droom ik niet over Nigel.
Thanks.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:17 schreef BVO het volgende:
Gatverdamme, de anti-commercie!!!!!!!!!!
Anti trouwens.
Topic heeft bestaansrecht toch, of niet? Vind het een aardig discussieonderwerp.
Thanx, topic weer bijgewerktquote:
Ik zal ze zo even maken. Tijdens de backstage.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:08 schreef Together het volgende:
Sven, zijn er al buttons met "Liveshow 8 - 1" en "Liveshow 8 - 2" voor in het finalistentopic?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal ze zo even maken. Tijdens de backstage.
Bedankt alvast, direct even Jerney terugkijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:13 schreef Riparius het volgende:
De uitzending van vanavond:
Liveshow 8 - 2 februari 2008 - Medium en High
Backstageshow - 2 februari 2008 - Medium en High
Uitslag Liveshow 8 - 2 februari 2008 - Medium en High
(High doet het weer eens niet, en de backstage show en de uitslag volgen later natuurlijk)
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:02 schreef Together het volgende:
Het finalistentopic op de Wiki is weer geüpdate.
Erg tof, maar die linkjes post Together eigenlijk al in het finalistentopicquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:36 schreef Riparius het volgende:
De optredens van vanavond:
De opening - Medium of High
Charlene 1 - Medium of High
Charlene 2 - Medium of High
Nikki 1 - Medium of High
Nikki 2 - Medium of High
Nigel 1 - Medium of High
Nigel 2 - Medium of High
Nathalie 1 - Medium of High
Nathalie 2 - Medium of High
Thanxquote:
dank je... er zijn pilletjes voor OCDquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:32 schreef Marble het volgende:
Re, de Mussolini van IDO.
Het is niet mijn forumpje, en dat ze in de finale staat betekent niet dat iedereen het daar mee eens is en dat er dus alleen maar positief over gedaan mag worden. En wat is er in godschristus met je aan de hand dat je zo irritant bent vandaag, je bent ook al zo aan het bitchen met Marble de hele tijd.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:02 schreef Re het volgende:
[..]
wat nou?
Nathalie staat in de finale dus een beetje toffere titel zou toch wel dat beetje waardeing uitstralen van je forumpje
Ja, want posts met 1 2 3 4 5 6 7 erin verdienen het idd om te blijven staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef Re het volgende:
[..]
jeuh, modjes posts weghalen.... tof van je
nou ik heb ook een mening hoor en ik verwacht gewoon een beetje toffere TTs feit dat ze in de finale staat lijkt me dat ze wel talent heeft dus dat is geen mening maar een suffe poging grappig te zijn... en jij bent mod hier dus het is wel jouw forumpje...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is niet mijn forumpje, en dat ze in de finale staat betekent niet dat iedereen het daar mee eens is en dat er dus alleen maar positief over gedaan mag worden. En wat is er in godschristus met je aan de hand dat je zo irritant bent vandaag, je bent ook al zo aan het bitchen met Marble de hele tijd.
Nou, zoals BVO al terecht opmerkte, volgende keer zelf het topic openen. En gewoon het huidige topic niet meer zo lopen te verkloten.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:11 schreef Re het volgende:
[..]
nou ik heb ook een mening hoor en ik verwacht gewoon een beetje toffere TTs feit dat ze in de finale staat lijkt me dat ze wel talent heeft dus dat is geen mening maar een suffe poging grappig te zijn... en jij bent mod hier dus het is wel jouw forumpje...
verder no love lost met marble hoor hij kan lekker happen en ik hap terug...
joh ik ben niet de enige hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, zoals BVO al terecht opmerkte, volgende keer zelf het topic openen. En gewoon het huidige topic niet meer zo lopen te verkloten.
Maar ff serieus, wtf maakt een TT nou zoveel uit dat je er niet normaal kunt posten. Even er in het begin over zeiken kan ik nog mee leven, maar het begint nou een beetje sneu te worden.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:22 schreef Re het volgende:
[..]
joh ik ben niet de enige hoor![]()
en duh topic zelf openen.... ik was niet de laatste poster en zo een LP jager ben ik nou ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |