quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal ze zo even maken. Tijdens de backstage.
Bedankt alvast, direct even Jerney terugkijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:13 schreef Riparius het volgende:
De uitzending van vanavond:
Liveshow 8 - 2 februari 2008 - Medium en High
Backstageshow - 2 februari 2008 - Medium en High
Uitslag Liveshow 8 - 2 februari 2008 - Medium en High
(High doet het weer eens niet, en de backstage show en de uitslag volgen later natuurlijk)
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:02 schreef Together het volgende:
Het finalistentopic op de Wiki is weer geüpdate.
Erg tof, maar die linkjes post Together eigenlijk al in het finalistentopicquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:36 schreef Riparius het volgende:
De optredens van vanavond:
De opening - Medium of High
Charlene 1 - Medium of High
Charlene 2 - Medium of High
Nikki 1 - Medium of High
Nikki 2 - Medium of High
Nigel 1 - Medium of High
Nigel 2 - Medium of High
Nathalie 1 - Medium of High
Nathalie 2 - Medium of High
Thanxquote:
dank je... er zijn pilletjes voor OCDquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:32 schreef Marble het volgende:
Re, de Mussolini van IDO.
Het is niet mijn forumpje, en dat ze in de finale staat betekent niet dat iedereen het daar mee eens is en dat er dus alleen maar positief over gedaan mag worden. En wat is er in godschristus met je aan de hand dat je zo irritant bent vandaag, je bent ook al zo aan het bitchen met Marble de hele tijd.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:02 schreef Re het volgende:
[..]
wat nou?
Nathalie staat in de finale dus een beetje toffere titel zou toch wel dat beetje waardeing uitstralen van je forumpje
Ja, want posts met 1 2 3 4 5 6 7 erin verdienen het idd om te blijven staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef Re het volgende:
[..]
jeuh, modjes posts weghalen.... tof van je
nou ik heb ook een mening hoor en ik verwacht gewoon een beetje toffere TTs feit dat ze in de finale staat lijkt me dat ze wel talent heeft dus dat is geen mening maar een suffe poging grappig te zijn... en jij bent mod hier dus het is wel jouw forumpje...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is niet mijn forumpje, en dat ze in de finale staat betekent niet dat iedereen het daar mee eens is en dat er dus alleen maar positief over gedaan mag worden. En wat is er in godschristus met je aan de hand dat je zo irritant bent vandaag, je bent ook al zo aan het bitchen met Marble de hele tijd.
Nou, zoals BVO al terecht opmerkte, volgende keer zelf het topic openen. En gewoon het huidige topic niet meer zo lopen te verkloten.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:11 schreef Re het volgende:
[..]
nou ik heb ook een mening hoor en ik verwacht gewoon een beetje toffere TTs feit dat ze in de finale staat lijkt me dat ze wel talent heeft dus dat is geen mening maar een suffe poging grappig te zijn... en jij bent mod hier dus het is wel jouw forumpje...
verder no love lost met marble hoor hij kan lekker happen en ik hap terug...
joh ik ben niet de enige hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, zoals BVO al terecht opmerkte, volgende keer zelf het topic openen. En gewoon het huidige topic niet meer zo lopen te verkloten.
Maar ff serieus, wtf maakt een TT nou zoveel uit dat je er niet normaal kunt posten. Even er in het begin over zeiken kan ik nog mee leven, maar het begint nou een beetje sneu te worden.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:22 schreef Re het volgende:
[..]
joh ik ben niet de enige hoor![]()
en duh topic zelf openen.... ik was niet de laatste poster en zo een LP jager ben ik nou ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop