?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:23 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OwjX_b3ZCWw
Huh?quote:
?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
YES! HEBBES!!!
Ik bewaar ze allemaal en stuur ze op aan de rechtmatige winnaar(s)quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
moet je winnende coupons wel opsturen, dus wel bewaren he
tx btw
quote:
Mooiquote:Gefeliciteerd Beelz!
U bent de gelukkige winnaar van één minuut gratis hamsteren in uw dichtsbjizijnde Albert Heijn filiaal. Dit gegeven zal een aantal vragen bij u oproepen, welke wij met onderstaande tekst proberen te beantwoorden.
Ten eerste dient u één minuut voor uw één minuut hamsteren aanwezig te zijn bij het AH filiaal van uw keuze, en dient u zich te melden bij de Marokkaan uit de commercials. De AH-Marokkaan (hierna te noemen: AH-li) Neemt u vervolgens mee naar de kleedkamers alwaar u zich in een op maat gemaakt hamsterpak kunt heisen. AH-li staat op de loer, en wanneer u klaar bent zal hij u vergezellen naar de AH-Stallen alwaar een aantal kooien met hamsters staan. U maakt een keuze uit de hamsters welke u zullen helpen tijdens uw één minuut durende missie. Vervolgens starten wij de minuut, na ongeveer 60 seconden zult u een fluisignaal horen dat AH-li ten gehore brengt. Dit signaal kondigt het einde van de minuut hamsteren aan.
Vervolgens dient u langs de kassa te rennen waar onze immer goedlachse Commercial Bedrijfsleider annex Paashaas u de gelegenheid biedt met hem (in verscheidene outfits) op de foto te gaan.
Hierna zal er een einde gemaakt worden aan deze spektaculaire dag.
Met vriendelijke groet,
Albert
quote:
Over 10 minuten komt de Hamstermobiel me al ophalen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens mij krijg je dat niet meteen te horen hoor
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Over 10 minuten komt de Hamstermobiel me al ophalen.![]()
Geweldigquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dag Beelzebub85, was een plezier je hier even te hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Daarna gaan we met een banaan door het water.... Ik spreek jullie later!
Moet je wel even zeggen of je iets hebt gewonnen en zo ja, met welke codequote:Op zaterdag 29 september 2007 18:54 schreef MrManiak het volgende:
Niet? Bah... Nouja, ik hou de kaartjes hier wel effe apart voor jullie allen
jajaquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:02 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Moet je wel even zeggen of je iets hebt gewonnen en zo ja, met welke code.
heb je nou serieus wat gewonnen, of niet?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
MrManiak... Bedankt... alleen de eerste deed hetMaar dat was vast de winnende code
Alleen de eerste? Zijn sommige kaartjes dubbel gedrukt ofzo?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
MrManiak... Bedankt... alleen de eerste deed hetMaar dat was vast de winnende code
Nog niet....quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heb je nou serieus wat gewonnen, of niet?
ik had er ook 1 of 2 die 'al gebruikt waren'quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:30 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Alleen de eerste? Zijn sommige kaartjes dubbel gedrukt ofzo?
Ik kreeg een stapeltje in mn klauwen van een andere medewerker, omdat ze anders toch weggesmeten zouden worden...quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar eigenlijk heb je die kaartjes dus gewoon meegejat?
quote:Let op: bewaar de actiecoupon na deelname goed.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:54 schreef MrManiak het volgende:
(...)Nouja, ik hou de kaartjes hier wel effe apart voor jullie allen
Mooi gemaaktquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:43 schreef MrManiak het volgende:
Hehe.
Gelukkig niet meer, maar die ene dag wel.
* MrManiak maakt een buigingquote:
4quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:01 schreef R-Mon het volgende:
"Let op: bewaar de actiecoupon na deelname goed."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |