abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 16:58:19 #176
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61295947
En dan Joey Barton ook nog even terug/vrij kopen en dan gaat ook niet alle aandacht naar de spitsen
Some memories are best forgotten
Room 23
  maandag 1 september 2008 @ 17:01:58 #177
52871 Blight
Supersized.
pi_61296046
Joey Barton? Die mag echt weg blijven, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_61296061
Gewoon op de bank zetten. Hij heeft toch ervaring met zitten?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 1 september 2008 @ 17:03:31 #179
52871 Blight
Supersized.
pi_61296085
Als ze nu ook nog even last minute een linksback aanschaffen dan ben ik een gelukkig man. Ball heeft in mij niet echt een fan, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_61296100
In your face SCUM
pi_61296141
Kunnen ze de guzman ook even ophalen voor 15 miljoen ze hebben nu toch genoeg geld
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 17:06:19 #182
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61296143
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:01 schreef Blight het volgende:
Joey Barton? Die mag echt weg blijven, .
Volgens mij is de kans ook relatief nihil dat je hem de komende maanden tegen komt Volgens mij zit hij nog even vast

Maar vond het op zich wel een goede speler, schijnt alleen geen goede kerel te zijn in het groepsproces
Some memories are best forgotten
Room 23
  maandag 1 september 2008 @ 17:06:47 #183
52871 Blight
Supersized.
pi_61296149
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:06 schreef Palmboom313 het volgende:
Kunnen ze de guzman ook even ophalen voor 15 miljoen ze hebben nu toch genoeg geld
Asjeblieft zeg, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 17:10:44 #184
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61296253
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:06 schreef Palmboom313 het volgende:
Kunnen ze de guzman ook even ophalen voor 15 miljoen ze hebben nu toch genoeg geld
geen Samaras verhalen....
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61296538
Ik zou als fan niet echt blij zijn met zo'n buitenlandse leiding.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61297481
Geruchten gaan dat Berbatov aan Man City wordt verkocht. Zou wel de ergste Lollllerpownage zijn aan de richting van United.

edit:
Zie dat bovenstaande al is gepost maar het blijkt dat ie nu gewoon in gesprek is met United.

[ Bericht 32% gewijzigd door Ludacriss op 01-09-2008 18:04:28 ]
pi_61297683
Wat is Man City een neppe club, contrast tegenover Man Utd..
pi_61298068
Manu heeft toch ook investeerders?
  maandag 1 september 2008 @ 21:51:49 #189
52871 Blight
Supersized.
pi_61305269
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:09 schreef uwbftp het volgende:
Wat is Man City een neppe club, contrast tegenover Man Utd..
.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 22:33:24 #190
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61307148
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zou als fan niet echt blij zijn met zo'n buitenlandse leiding.
Idd, de vorige leiding was volkomen afkomstig uit de UK
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61309976
quote:
'Robinho kiest voor City'

Robinho maakt volgens het Spaanse televisiestation La Cadena Ser de overstap naar Manchester City. Real Madrid ontvangt 40 miljoen euro voor de aanvaller.

Ook AS en Marca maken melding van de transfer. De Braziliaan heeft nog niet getekend in Manchester, maar de Spaanse media maken maandagavond melding van de overgang van de Braziliaan.

Naar verluidt zou Chelsea naast het net hebben gevist. De transfermarkt in Engeland sluit om 01:00 uur Nederlandse tijd.
Wat een helden.
pi_61309986
Heb je met Elano, Robinho en Jo wel een mooie gele driehoek!
  maandag 1 september 2008 @ 23:50:53 #193
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61310036
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:48 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Wat een helden.
Dat zou een bak zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61310055
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:04 schreef MaxPower het volgende:
In your face SCUM
Hij vertrekt alsnog naar United.
pi_61310062
quote:
Ambitieus City biedt ook op Villa

Manchester City is nog flink wat van plan de komende uren. Na het gigabod op Dimitar Berbatov, hebben de Engelsen hun zinnen ook gezet op David Villa.

The Citizens deden maandag een bod van 37 miljoen euro op de spits van Tottenham Hotspur. Ondanks het vertrouwen in de komst van de Bulgaar laat Man City niets aan het toeval over. Als back-up hebben de Engelsen een aardig alternatief volgens Sky Sports: David Villa (foto), de superspits van Valencia en de topscorer van het afgelopen EK in de Alpenlanden.

Mocht die transfer niet lukken dan hoopt de tweede club uit Manchester op Mario Gomez van VfB Stuttgart. Geld is er genoeg voor de ploeg van trainer Mark Hughes. City werd maandag officieel overgenomen door een Arabische investeringsgroep genaamd: Abu Dhabi United Group.

"We hebben boden klaar voor drie spitsen. Dimitar Berbatov, maar ook David Villa en Mario Gomez. We hebben inmiddels geboden op Villa en Gomez, dus het is nu afwachten wat we kunnen bereiken", spreekt Sulaiman Al-Fahim, directielid van de ADUG. We hebben een budget, en deze transfers die wij willen bewerkstelligen tonen aan hoe serieus we zijn."
pi_61310741
pi_61310841
Vet toch
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2008 @ 00:23:05 #198
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61310857
Is er nou nog iets rond gekomen, zie nl niks op mcfc.co.uk?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61310909
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:51 schreef Blight het volgende:

[..]

.
Ja hoezo? Bij Man Utd krijgt de jeugd tenminste nog een kans. Man City is Chelsea #2... Die fans ook, haha...
pi_61310927
Ze zijn paniekerig aan het doen, belachelijk.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')