KUT cursusquote:Op zondag 30 september 2007 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee(sorry, ik moet oefenen met nee-zeggen).
997550

Arcee weet uiteraard ook dat het cijfertje op de frontpage van het forum en het aantal posts dat werkelijk in het forum staat niet gelijk hoeft te zijn. Sterker nog, de kans dat het gelijk is is minimaal.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jawel, maar aangezien Bruce zo te zien net de data heeft binnengetrokken, kunnen we beter hem vragen.
Even de data van de laatste week toevoegen en kijken welke post de 1.000.000ste was.
Of dat blijkt dat die nog gepost moet worden, kan ook.

Yup, vandaar ook dat Arcee "Of dat blijkt dat die nog gepost moet worden, kan ook." had toegevoegd.quote:Op zondag 30 september 2007 15:21 schreef Bruce117 het volgende:
Arcee weet uiteraard ook dat het cijfertje op de frontpage van het forum en het aantal posts dat werkelijk in het forum staat niet gelijk hoeft te zijn. Sterker nog, de kans dat het gelijk is is minimaal.

Ah Arcee, was me weer eens te slim afquote:Op zondag 30 september 2007 15:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yup, vandaar ook dat Arcee "Of dat blijkt dat die nog gepost moet worden, kan ook." had toegevoegd.

quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:38 schreef APK het volgende:
Die post zal wel weer naar een of ander tragisch, werkloos huiswijf gaan dat pretendeert een leven te hebben omdat ze in haar miljoenste post weet te melden dat ze naar de dokter moet om haar gordelroos te laten behandelen.

Ook jij maakt een kansquote:

999055quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:24 schreef paultjuhhh het volgende:
test

Trustequote:Op maandag 1 oktober 2007 03:09 schreef kleinzusje het volgende:
999083![]()
Truste, het wordt een spannende nacht
![]()

Meetellen NZquote:Op maandag 1 oktober 2007 03:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Truste![]()
Spannende nachten zijn ok![]()

Snap ikquote:Op maandag 1 oktober 2007 03:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik wilde het spannend houden![]()
999087![]()
![]()

Misschien heeft Danny expres deze zondag uitgekozen, zodat de Feedback gaat winnenquote:Op zondag 30 september 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:
Het schiet niet echt op deze zondag...
997572

Nope, piemelbreekstertjequote:

Ach.. het zegt niets, het kan net zo goed toevallig een SC of FB post zijn... of iemand die op dat moment net ff het Natasia bewonerstopic een kickje geeft, omdat ze het klaarspeelt negatief in het nieuws te blijven komenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Zal vast in de COS gebeuren...
En vandaag.

Volgens mij kunnen de statsboysquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe weten we eigenlijk wie de miljoenste post maakt?

Hehehe inderdaad, maar heb het nét gemeld in de COS.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef Leandra het volgende:
Het gaat nu idd snel... het leuke is: volgens mij hebben een heleboel mensen helemaal niet door dat de miljoenste post eraan zit te komen (ze weten immers sowieso geen enkel topic buiten de COS te vinden)
Het zal dus wel het tijdstip zijn waardoor het nu sneller gaat
999921

Wááát, ik wil die miljoenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hehehe inderdaad, maar heb het nét gemeld in de COS.

Why? Ik vind dat een hardcore dgk-poster het moet krijgen... no offense, ik heb je nog nooit hier gezien.quote:

Fijn... kunnen die COShoeren de boel nog meer verbaggeren in de hoop de miljoenste post te halen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hehehe inderdaad, maar heb het nét gemeld in de COS.

Je peecee zal nu maar vastlopen, of de peugeotbanner keert ineen keer terug, ieeh....quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:41 schreef Gert het volgende:
999939
Potrverdikkie wat een spanning toch!

Inderdaad, paupervolk. Nee, dán het edele postings tellen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fijn... kunnen die COShoeren de boel nog meer verbaggeren in de hoop de miljoenste post te halen...
999945
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |