quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
Cercle blijft het geweldig doen. Erg leuk voor die club.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
Cercle blijft het geweldig doen. Erg leuk voor die club.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:19 schreef Radegast het volgende:
Cercle speelde gisteren leuk, maar dat Sint-Truiden is me een partij slecht zeg.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:29 schreef Heero87 het volgende:
Mathijssen speelt met 4-3-3 op Brussels.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:29 schreef Heero87 het volgende:
Mathijssen speelt met 4-3-3 op Brussels.
Als de voorzitter ofzo dat vraagt, speelt Mathijssen volgens mij gewoon zonder spitsen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je vraagt je nu af of Matthysen nu opeens zelf het licht gezien heeft en een taktische bocht van 180° maakte of dat hem dat opgelegd is eigenlijk.
Maar hij was wel 100% terecht. En dan is het hilarisch dat zo'n speler (in dit geval de Vleesschauwer) zelfs voor de camera's als hij geconfronteerd wordt met de beelden van de fase staalhard blijft ontkennen dat er niks aan de hand was. De scheidsrechters zijn niet al te best bezig deze weken, maar wat sommige spelers en trainers allemaal uit hun botten slaan is al even erg. Het lijkt haast of wel elke speler of trainer wil profiteren van de arbitraire malaise door zelf ook wat imaginaire fouten aan te kaarten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:33 schreef Saviola het volgende:
Penalty in de laatste minuut voor Anderlecht, van een verrassing gesproken![]()
![]()
is enkel en alleen aan een domme fout van De Vleeschouwer te wijten hoor, was zuiver penaltyquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:33 schreef Saviola het volgende:
Penalty in de laatste minuut voor Anderlecht, van een verrassing gesproken![]()
![]()
Kon het moeilijk zien, ik zat achter het andere doel.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:27 schreef Heero87 het volgende:
Anderlecht in de laatste minuut nog langszij op Roeselare vanop de stip. Maar wel een terechte penalty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |