Maar elke referee heeft in zijn carrière ooit wel zo'n match(en). Als je dus allemaal gaat schorsen op basis van één wedstrijd, dan blijf je op den duur zonder referees achter.quote:Op zondag 30 september 2007 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een man met een blindestok had vandaag die match minder kapot gefloten dan die vent nu ...
quote:Afbraakplannen Koning Boudewijnstadion concreet
De stad Brussel en het Brussels Gewest hebben een akkoord bereikt om het Koning Boudewijnstadion af te breken. Het akkoord komt er na de bouwplannen voor een nieuw stadion op de terreinen van Schaarbeek-Vorming. Brussels burgemeester Freddy Thielemans is een voorstander van die nieuwe plannen. Het Koning Boudewijnstadion zou dus afgebroken worden en plaats maken voor huisvesting, winkels en bureauruimtes. De minister-president van het Brussels Gewest zal de twee projecten voorstellen op 17 oktober. (belga/adv)
je vergeet Oostende ... Met een 7-3 tot gevolg ...quote:Op zondag 30 september 2007 13:44 schreef blueangel_ het volgende:
En steek die topictitel maar in je reet !
Club - Moeskroen was een geweldige pot voetbal voor de neutrale voetballiefhebber, volgens mij was dit de eerste tegenstander in een jaar of 10 die in Jan Breydel niet met 10 voor de goal komt liggen.
Ach, in Nederland is het ook he-le-maal kut.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
4 oktober en nog één Belgische ploeg in Europa. Bedankt Belgische topploegen, wat zijn jullie toch sterk.
en toch maar alweer Anderlecht ...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
4 oktober en nog één Belgische ploeg in Europa. Bedankt Belgische topploegen, wat zijn jullie toch sterk.
Vooral de manier waarop Brann Bergen zo eenvoudig aanval na aanval ineenbokste (doodsimpele combinaties waarmee ze als door boter gingen) staat me niet aan. Alsof ze 2 niveaus intelligenter speelden, want in principe moet klup steeds sterker zijn (al is Brann, en dat weet ik al jaren, een sterke ploeg). Voorts wint Brann verdient denk ik op basis van het aantal kansen, maar van al die kansen zijn de doelpunten nog het vermijdbaarst van allemaal. Wat een verdedigende blunders van Kucera (weer hijquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet dat zo niet. Het Noorse voetbal staat wat mij betreft niet lager aangeschreven dan de onze, en Brann is leider in die competitie. Afgetekend, met indrukwekkende resultaten, ook de laatste weken. Ik had het eigenlijk een beetje voelen aankomen, al is de ontgoocheling nog steeds immens natuurlijk.quote:Alsof ze 2 niveaus intelligenter speelden, want in principe moet klup steeds sterker zijn (al is Brann, en dat weet ik al jaren, een sterke ploeg).
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:22 schreef Heero87 het volgende:
Ondertussen ligt er opnieuw een plan op tafel om de competitie te hervormen. Er wordt nu gedacht aan twee reeksen met telkens tien teams die voor de winter 18 wedstrijden tegen elkaar spelen. Na de winter komen dan de vijf besten uit de B-reeks naar de A-reeks, de vijf slechtsten uit de A-reeks maken de omgekeerde weg.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
lol, voor zo'n spandoek mag Rapid ook wel een boete krijgen me dunkt. Zouden ze slecht behandeld zijn door de Brusselse politie?![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:12 schreef BramKVO het volgende:
[..]
je vergeet Oostende ... Met een 7-3 tot gevolg ...
Trouwens, waar zou Blondel moeten staan id nationale ploeg? Op elke positie zijn er imo net iets betere spelers beschikbaar (al roept VDE die ook niet altijd op)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:53 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Op linksmid heb je geen betere spelers, zeker niet op het niveau waarop Joe momenteel loopt te voetballen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
lol, voor zo'n spandoek mag Rapid ook wel een boete krijgen me dunkt. Zouden ze slecht behandeld zijn door de Brusselse politie?![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:53 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Op linksmid heb je geen betere spelers, zeker niet op het niveau waarop Joe momenteel loopt te voetballen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:18 schreef Masanga het volgende:
[..]
Indien Blondel zijn impulsieve "heb ik de bal niet dan is het maar zijn been"-acties kan onder controle houden kan hij (cfr zijn sterke debuut bij Moeskroen indertijd) een hele goeie (naar Belgische normen dan uiteraard) worden.
Anderzijds is zijn zwakte (zijn inzet en verbetenheid over het randje) ergens wel zijn sterkte natuurlijk. Ik zie wel een toekomst voor hem bij de Duivels, al betwijfel ik of vechter Blondel de stijl heeft die VDE het liefst ziet (geslepen, sluw,..)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |