quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:35 schreef Branieschopper het volgende:
Als ik naar de Dirk van de Broek
hier stopte ik met lezenquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:35 schreef Branieschopper het volgende:
Als
SUPER SAIYAN LEVEL 3!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:07 schreef chiren het volgende:
TS moet gewoon zo doen bij die meneer:
[afbeelding]
''Hey, als je nu niet ophoudt, pomp ik er zo eentje op je oog''
whahhahahhahahhahahhahaha WAT EEN PUNICA PATSERquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:07 schreef chiren het volgende:
[afbeelding]
OMG!!!!! Bestaan zulke mensen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:07 schreef chiren het volgende:
[afbeelding]
HAHAHAHAHAAHAquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:07 schreef chiren het volgende:
[afbeelding]
Hier stopte ik met lezenquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:35 schreef Branieschopper het volgende:
zegt!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:46 schreef Gluckskafer het volgende:
TS is bang van mensen die hem groetenvoor sociaal contact
en toch lijkt ie meer op Super Saiyan 5 Gohanquote:
autistquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:35 schreef Branieschopper het volgende:
Als ik naar de Dirk van de Broek bij mij om de hoek ga, kom ik altijd een man tegen bij de ingang van de desbetreffende firma annex vlees- en zuivelinstituut, die mij altijd vriendelijk begroet... Zet ik eerst mn fiets op slot voor de deur, kijkt ie me heul de tijd strak aan.. Vervolgens stap ik de winkel binnen en krijg ik al meteen, exact op met moment dat mijn poten de drempel raken, een pontificaal "Hallo" naar mijn arme oren geslingerd.. Dit is een ritueel geworden die hardnekkige vormen begint aan te nemen, want hij staat er echt elke week! Gister werd ik gedwongen om weer een bezoek te brengen aan die voordelige supermarkt (Bier & wcpapier was op) .. Enfin, ik kom daar aan en zie in één oogopslag dat de Hallo-man al paraat staat om mij aan te spreken... Ik raak de drempel en.. en.. ik hoor "Goedemiddag"!!!! ... Ik dacht echt WTF gebeurd er mij nu, dus ik snel de winkel weer uit (Uiteraard ging dit ritueel gepaard met een "daag" van de hallo-man) en nadat ik buiten stond, maakte ik direct rechtsomkeer naar de heilige drempel.. Ik liep er overheen, terwijl ik de man enerzijds verwachtingvol, anderzijds vol afkeer aankeek.. Waarschijnlijk interpreteerde de hallo-man dit als een oorlogsverklaring en riep uit volle borst: "haha nog een keer goedendag meneer"
Ik:![]()
![]()
Wtf
Hij:![]()
![]()
![]()
Klacht: Zie TT plus diezelfde man die ineens géén hallo meer zegt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |