Jij ook.... eerst naar school!quote:Op zondag 30 september 2007 13:33 schreef jslavenburg het volgende:
1¤ per is onder het minimum loon.
Kom later nog is terug
Het staat er nog steeds verkeerd hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 13:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
had het al verbeterd, was een woord vergeten
Ga huilenquote:Op zondag 30 september 2007 13:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds verkeerd hoor.
quote:Op zondag 30 september 2007 13:51 schreef Computeraddic het volgende:
Ooit aan gedacht dat ie mischien doof is???
Wat ben jij triest zeg.quote:Op zondag 30 september 2007 13:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat doe jij al ja.... dus ik zie geen noodzaak om dat ook nog eens te gaan doen.
ga jij nou maar lekker gamen ofzoquote:Op zondag 30 september 2007 13:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat doe jij al ja.... dus ik zie geen noodzaak om dat ook nog eens te gaan doen.
blijkbaar ook naar Southparkgekekenquote:Op zondag 30 september 2007 14:05 schreef ChimeraOffline het volgende:
je hebt ze in de VS dus serieusbij de Wall Mart heeft iedereen een bordje om met hun functie erop.
Staan van die bejaarden bij de deur met het bordje "People Greeter" die je af en toe een karretje geven enzo. Compleet nutteloos.
eens2 (bw.)quote:
Je mag zelf anders ook niet tot die groep gerekend wordenquote:Op zondag 30 september 2007 13:31 schreef MetalSonic het volgende:
Nou het is mij wat, ik ben door de Dirk van den Broek ingehuurd om mensen te begroeten. Ik krijg hier ¤ 1 per uur voor, en de meesten groeten wel terug. En nou is het mij opgevallen dat er vaak een onzeker jongetje langskomt met bril, maar niet slim genoeg kijkent kijkend om een HBO/ Universitaire opleiding te doen.
Maar hij groet nooit terug, ik zeg hallo/ goeden dag of goede morgen maar hij kijkt altijd naar de grond. Praat hij nooit met anderen ?
Klacht: Mensen zoals dat jongetje die nooit teruggroeten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |