Mijn ma had gebeld met Wehkamp of ik een andere pc mocht hebben (stond in hun krantje) die honderd euro duurder was en dat ik die dan betaald. Nee dat mocht niet? Acer moest dan toestemming geven dat ik een andere pc mocht hebben. Terwijl er staat dat je binnen 14 dagen Wehkamp iets mag retouneren of ruilen..quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef AcerOne het volgende:
terugsturen naar wehkamp? zit toch binnen de omruilgarantie.
Kan dat ook te maken hebben dan met dat de pc steeds uitvalt?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:38 schreef vanOekelen het volgende:
Er is een kans dat door het transport de videokaart niet helemaal lekker meer in het moederbord zit, ofwel, maak de kast even open en druk even alles goed aan.
Zou zomaar kunnen, als de videokaart er niet goed inzit kan dit soms kortsluiting veroorzaken waardoor de pc uit kan springen lijkt me.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:53 schreef Terpstra het volgende:
[..]
Kan dat ook te maken hebben dan met dat de pc steeds uitvalt?
gewoon terugbrengen, dat valt onder garantie. Niet zelf iets proberen doen, gaan & hem daar op de toonbank deponeren.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:52 schreef Terpstra het volgende:
[..]
Mijn ma had gebeld met Wehkamp of ik een andere pc mocht hebben (stond in hun krantje) die honderd euro duurder was en dat ik die dan betaald. Nee dat mocht niet? Acer moest dan toestemming geven dat ik een andere pc mocht hebben. Terwijl er staat dat je binnen 14 dagen Wehkamp iets mag retouneren of ruilen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |