Hoho! Ken je klassiekers!quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:40 schreef krioro het volgende:
ja, en wie de fuck zijn jaap stobbe, loekie knol, en brammetje biesterveld?![]()
Ik kan weer slapen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:42 schreef tong80 het volgende:
Een spleenheup zit rechts van je gruwelbot. Onder de fluimnagel en net boven de draadslaaf. Als je op je hoofd gaat staan en met je linker arm probeert je rechter bil aan te raken zit ie ongeveer bij je graadheuvel.
dat is aan jou zelfquote:Op zaterdag 29 september 2007 03:49 schreef tong80 het volgende:
Die Wikedia verdient wel uitbreiding
Dankje dat scheelt me ctrl v'en.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:50 schreef tong80 het volgende:
In 1971 won Loeki Nieuwe Oogst, de AVRO tv-talentenjacht, en de aanmoedigingsprijs van Conamus. Daarna werd ze gevraagd voor Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer?. Loeki was een vast gezicht van Kwistig met muziek. Bovendien was ze te zien in het blijspel Huwelijk in de steigers en speelde zij in de kinderserie Warreltaal.
Die tijd is wel vergaan, denk je niet?quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:50 schreef tong80 het volgende:
In 1971 won Loeki Nieuwe Oogst, de AVRO tv-talentenjacht, en de aanmoedigingsprijs van Conamus. Daarna werd ze gevraagd voor Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer?. Loeki was een vast gezicht van Kwistig met muziek. Bovendien was ze te zien in het blijspel Huwelijk in de steigers en speelde zij in de kinderserie Warreltaal.
Ik heb hem niet geopendquote:
Ik ben bang dat Loekie is vergaan. Symbool van de jaren 90. Wat moet er terecht komen van de huidige reclame kijker?quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die tijd is wel vergaan, denk je niet?
quote:
Tijd is vergankelijk. Ze speelt nog steeds in musicals. Maar zoals vroeger wordt het natuurlijk nooit meerquote:Op zaterdag 29 september 2007 03:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die tijd is wel vergaan, denk je niet?
Is er een wisselbeker?quote:Op zaterdag 29 september 2007 04:21 schreef tong80 het volgende:
Slechtste kloon van vannacht :
http://forum.fok.nl/user/history/192813
Wat mis je dan nog?quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:49 schreef tong80 het volgende:
Die Wikedia verdient wel uitbreiding
Even ?quote:
Nog bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |