Dont start.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:05 schreef SpecialK het volgende:
als 3+5, 8 is waarom is water dan een banaan?
Ook een goeie vraag.
je weet gewoon het antwoord nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:05 schreef SpecialK het volgende:
als 3+5, 8 is waarom is water dan een banaan?
Ook een goeie vraag.
Leuk, nu het nog in praktijk maken met elkaar.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:08 schreef DaantjeF het volgende:
Begrijpen en elkaar helpen en van dienst zijn?
niet voor mij nee, want dat geen wat jij nu beschrijft is het aangenamer maken van het bestaan. Ik wil weten waarom het bestaan er is. En of mensen dat kunnen bevatten. Want als je het goed bekijkt is er maar 1 mens hier, en dat ben jijzelf. Ik kan namelijk niet bewijzen dat er meerdere mensen zijn dan ikzelf, a priori.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:08 schreef DaantjeF het volgende:
De zin van wetenschap is het verklaren van het leven en al haar facetten, om deze te doorgronden en gewenst, zo aangenaam mogelijk te maken.
Alles willen weten lijkt me onmogelijk, maar dat lijkt me voor velen een genetische mate van "drang" naar wetenschap. Wetenschap kan dus ook voldoening en wijsheid geven waarmee je anderen weer van dienst kunt zijn.
Is dat niet de zin van het leven? Begrijpen en elkaar helpen en van dienst zijn?
met vragen schiet je niets op, dat bedoel ik nou. Antwoorden zoek ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:10 schreef felic. het volgende:
Als de zin van het leven niet duidelijk is, waarom moet de zin van het leven dan duidelijk zijn?
Hou je van iemand?quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:12 schreef reetvermaak- het volgende:
[..]
niet voor mij nee, want dat geen wat jij nu beschrijft is het aangenamer maken van het bestaan. Ik wil weten waarom het bestaan er is. En of mensen dat kunnen bevatten. Want als je het goed bekijkt is er maar 1 mens hier, en dat ben jijzelf. Ik kan namelijk niet bewijzen dat er meerdere mensen zijn dan ikzelf, a priori.
dat zou in dit geval geen enkel verschil maken. Jezelf projecteren/spiegelen op/aan anderen is nog steeds een actie die niets met het zijn zelf te maken heeft.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:15 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
Hou je van iemand?
Of hou je alleen van jezelf?
Natuurlijk maakt dat verschil, dat toon ik je toch.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:17 schreef reetvermaak- het volgende:
[..]
dat zou in dit geval geen enkel verschil maken. Jezelf projecteren/spiegelen op/aan anderen is nog steeds een actie die niets met het zijn zelf te maken heeft.
Jeeetje, dat je nog in discussie wil gaan. Het antwoord op de zin van het leven zoeken op het FOK!Forum, hoe veel bier heb jij gezopen vannacht?quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:13 schreef reetvermaak- het volgende:
[..]
met vragen schiet je niets op, dat bedoel ik nou. Antwoorden zoek ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |