Ik weet er (helaas) alles van, vulkanische toestanden dat ingewand van mij. Misschien eet ik toch teveel sambal.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nu is het nog uw orale opening, u moet morgen maar eens opletten wanneer u op het toilet zit![]()
![]()
![]()
Een rol pepermunt, methos of iets anders met veel mint kan nog wel wat verbeteren, althans wanneer u dit inneemt na een paar stevige glazen water![]()
Succes ermee![]()
Dan moet jij mijn recept eens nadoen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:34 schreef reetvermaak- het volgende:
je klaagt jezelf dus aan omdat je geen smaak hebt.
Jouw omgeving wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:00 schreef RuttieQ het volgende:
Ik heb er nooit last van na een kauwgompje van de Appie![]()
Whehe, dubbel genieten!quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:15 schreef freddygonzales het volgende:
Ik heb het wel eens gehad met frikandellen. 's Avonds rond een uur of 7, 3 frikandellen opgevroten en de volgende ochtend om 09.00 uur als je een boer laat nog steeds frikandellen proeven![]()
stop jij pepermunt en mentos in je reet?quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nu is het nog uw orale opening, u moet morgen maar eens opletten wanneer u op het toilet zit![]()
![]()
![]()
Een rol pepermunt, methos of iets anders met veel mint kan nog wel wat verbeteren, althans wanneer u dit inneemt na een paar stevige glazen water![]()
Succes ermee![]()
Nou nee ik niet, maar in het geval van de TS zou het wellicht meer goed doen dan kwaadquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:21 schreef PainDivine het volgende:
[..]
stop jij pepermunt en mentos in je reet?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |