Maar da's toch vet slecht voor de ozonlaag?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:50 schreef warrel het volgende:
Met EQS kan je CFA's doen. Statistische shit man![]()
Ja, voor even jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:03 schreef mcDavid het volgende:
Zorgt wel weer voor lekkere warme zomers, though.
Hmmm! Winterquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:11 schreef mcDavid het volgende:
Het hele jaar door kunnen schaatsen heeft ook wel weer wat!
Oh noesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:56 schreef warrel het volgende:![]()
Ik kwam toennet een meisje uit de categorie 'allernaarste meisje op de hele wereld' tegen!!! OMG OMG
Vrouwen zonder bikini/minirokquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:50 schreef warrel het volgende:
[..]
Hmmm! WinterMijn winterjas
Schaatsen
Knuffelen
IJs
Hmmm
![]()
quote:
Wastwat?quote:
Jepsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wastwat?
Ik ben - heel wijs - niet naar het Delft-in-Leiden feest geweest, maar gewoon een toffe party gejoined![]()
Het was zo ergquote:
Ik heb toch ook wel stijl?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsAmsterdamse chicka's hebben tenminste gevoel voor stijl
Stuk voor stuk
Marco en ik hadden al bedacht dat we heel vrouwlijk Delft maar eens op masterclass naar Amsterdam moeten sturen
Jeps, maar jij bent een uitzondering in Delftquote:
Je bent een Leidse => zie eerdere reactiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:53 schreef warrel het volgende:
[..]
Het was zo erg![]()
[..]
Ik heb toch ook wel stijl?
Ik had wel puik uitzicht ja, tijdens het eten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsAmsterdamse chicka's hebben tenminste gevoel voor stijl
Stuk voor stuk
Marco en ik hadden al bedacht dat we heel vrouwlijk Delft maar eens op masterclass naar Amsterdam moeten sturen
Ze woont toch echt in Delft hoor, dacht ik zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je bent een Leidse => zie eerdere reactie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |