Ben ik er een keer niet bij, winnen ze opeens...quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:32 schreef Afunados het volgende:
Kutkutkut, zooooveel kansen gehad![]()
Blijkt wel dat we een aantal versterkingen nodig hebben, twee geschorsten achterin, en een cruciale fout van Maaskant om Siahaya centraal achterin te zetten.
Achja volgende week nieuwe kansen. Met drie punten achterstand op RKC en FCDB de winterstop ingaan is meer dan we gehoopt hadden aan het begin v/h seizoen..
Kijk eens op het MVV forum (www.mvvmaastricht.nl), dan weet je genoegquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ben ik er een keer niet bij, winnen ze opeens...
Hoe was de wedstrijd verder? MVV behoorlijk aanvallend gespeeld begrijp ik? Viel Jantje Michels nog op achterin of niet op gelet?
Van den Brom ook niet populair in Maastricht, begrijp ik...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:46 schreef Afunados het volgende:
[..]
Kijk eens op het MVV forum (www.mvvmaastricht.nl), dan weet je genoeg
quote:Speler Veendam verdacht van verkrachting
Een 21-jarige voetballer van BV Veendam is door de politie aangehouden op verdenking van verkrachting. De speler zou zich tijdens het trainingkamp van de Groningers deze zomer hebben vergrepen aan een 56-jarige vrouw.
De vrouw deed afgelopen zomer aangifte van verkrachting die zou plaats zou hebben gevonden op het Duitse Waddeneiland Borkum. Ze claimde achtervolgd te zijn door een donkere man op een fiets.
Na de aangifte stonden zeven donkere spelers van Veendam DNA-materiaal af. Naar aanleiding daarvan is een speler in opdracht van de Duitse justitie opgepakt.
Die van Cambuur doen het alle nul fantastisch!!!quote:Op maandag 17 december 2007 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doen het de Zuid Amerikanen van Eindhoven, Helmond, Zwolle, Cambuur, Veendam en Omnisport?
Idem bij ons.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:20 schreef methodmich het volgende:
Telstar gaat door. "Gekkenhuis, gisteren nog op dat veld getraind en het is een ijsbaan." aldus Jesper Hogedoorn een kleine twintig minuten terug.
Bij 'ons' is het dus alsnog afgelast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |