quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:15 schreef DutchGooner het volgende:
Rijaard van Den Haag gelijk na de wedstrijd tegen Helmond opgepakt vanwege vechten met stewards
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:15 schreef DutchGooner het volgende:
Rijaard van Den Haag gelijk na de wedstrijd tegen Helmond opgepakt vanwege vechten met stewards [afbeelding]
Leuk avondje Helmondquote:Crisissfeer bij ADO na arrestatie RijaardDoor Maarten Dekkers
Vrijdag, 11 januari 2008, 22:11
Vlak voor het einde van de met 2-0 verloren wedstrijd tegen Helmond Sport is ADO-reservespeler Daniel Rijaard -- samen met een tweede persoon, die mogelijk uit de ADO-organisatie afkomstig is, maar ook een bekende van Rijaard kan zijn -- door de Helmondse politie gearresteerd.
De arrestatie geschiedde in de laatste seconde van de wedstrijd toen Rijaard, samen met enkele medespelers en een aantal andere Haagse begeleiders de spelerstunnel van Helmond Sport wilde ingaan. De speler van ADO Den Haag werd door de aanwezige stewards de toegang geweigerd, waarop een woordenwisseling ontstond. Rijaard schopte in zijn frustratie tegen een deur, waardoor een steward met zijn vinger klem kwam te zitten. Een handgemeen tussen stewards en Rijaard volgde daarop, waarna de verdediger door toegestormde agenten in de boeien werd geslagen. Het was het begin van een compleet handgemeen tussen een grote groep Helmondse stewards en een aantal ADO-ers (onder wie Knopper en assistent-trainer Gentile), die over een hek klommen om met stewards op de vuist te gaan.
Na afloop van de wedstrijd toonde ADO Den Haag-trainer Wiljan Vloet zich, zowel door de gebeurtenissen als ook door de nederlaag, zeer aangeslagen. "Het lijkt wel of ik aan een dood paard aan het trekken ben", aldus de trainer, die in de perskamer nog niet eens had meegekregen dat -- op het moment dat Rijaard door vier agenten werd afgevoerd -- de Haagse fans door de Helmondse politie de supportersbus in werden geslagen.
Vlak voor het vertrek van de spelersbus deed zich nog een laatste incident voor toen trainer Vloet en interim-directeur John Arzbach -- onder het oog van alle spelers -- enorme ruzie met elkaar maakten. Een ADO-fansite weet inmiddels te melden dat Vloet binnenkort zijn ontslag zal aankondigen.
De politie mocht zich ook weer eens uitleven dus. Na al dat harde staken hadden ze wel een verzetje verdiend.quote:[knip] .. de Haagse fans door de Helmondse politie de supportersbus in werden geslagen.
[knip]
Gentile is niet opgepakt, die is gewoon de spelersbus ingestapt, hij zal morgen zijn ontslag krijgen naar het schijnt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoorde inderdaad dat Rijaard en Gentile zijn opgepakt na vechten met politie / stewards. En dan Vloet weg is??
Hopelijk als plaatsvervanger ipv als back-up.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:30 schreef methodmich het volgende:
De balans dus zoek met Van der Sloot en Van der Velden op het middenveld DRD?
Wel een jonge keeper van AZ, Kevin Rijnvis, gehaald als back-up voor Rensen.
Aan wie hebben jullie het (bijna) verkocht?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Afunados het volgende:
Vanavond eens kijken wat we tegen RKC kunnen. In een bijna verkocht stadion zal het iig een heet avondje worden. Kan niet wachten
Het was nog vroegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Aan wie hebben jullie het (bijna) verkocht?
en dus weer helemaal niets in Oss.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 04:00 schreef Tim86 het volgende:
hopen op een periodetitel van TOP nu..kleine kans alleen.
Klote dat die inhaalwedstrijd van DB-Volendam er is...daardoor kan er bijna zeker niemand kampioen worden vrijdag en moet je er dan een halve week later achter komen
leuk joh..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dus weer helemaal niets in Oss.
wat je dus (zeer waarschijnlijk) baseert op die ene wedstrijd die je van Den Bosch hebt gezien dit jaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
leuk joh..
ik kan nu een betoog gaan houden over het lelijke countervoetbal van DB maar sla dat maar over denk ik
Dank je.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:30 schreef Tim86 het volgende:
nee ik baseer het niet alleen op die wedstrijd tegen TOP..dan had ik het nog veel leuker kunnen maken..achja we kunnen nu wel weer eindeloos een TOP - FCDB discussie gaan houden maar daar zit verder ook niemand op te wachten denk ik..succes zondag
9 stuks, als ik goed geteld heb. Maar d'r zaten er weer enkele belachelijke bij hoor.quote:
klopt denk het ook. een aantal vraag je je af waaromquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
9 stuks, als ik goed geteld heb. Maar d'r zaten er weer enkele belachelijke bij hoor.
Thanksquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dank je.
En jullie in de volgende periode.
En dat meen ik echt.
Ja dat zegt meer dan genoeg..als je tegenstander dat al toegeeft..Hij vond het sowieso geen rood. KNVB moet nu ook niet kloten maar de rode kaart gewoon seponeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:51 schreef fanneke het volgende:
Ik vond o.a. die voor Exzouzidis (RKC) zeer twijfelachtig. Thiebaut (die door hem werd 'neergehaald') gaf dat zelf ook al aan.
Thiebaut vond het wel een overtreding (fout) maar geen rood? Dat klopt toch sowieso niet? hij was toch doorgebroken, als het dan een overtreding is, is het ook rood.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat zegt meer dan genoeg..als je tegenstander dat al toegeeft..Hij vond het sowieso geen rood. KNVB moet nu ook niet kloten maar de rode kaart gewoon seponeren.
Leugenaarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:37 schreef fanneke het volgende:
Dank je.
En jullie in de volgende periode.
En dat meen ik echt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het niveau van de scheidsrechters in de eerste divisieNederland is lachwekkend. Slaat helemaal nergens op.
Jij was niet in Apeldoorn gisteravond begrijp ik...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:31 schreef Tim86 het volgende:
er is 1 scheidsrechter die volgens mij alleen eerste divisie fluit die er echt bovenuit steekt als je het mij vraagt: Danny Makkelie
Jonge scheids, voelt de wedstrijd goed aan, communiceert op een normale manier met spelers en ik kan hem op nagenoeg geen fouten betrappen.
ghehe nee dat klopt...ben nu bij een stuk of 5 wedstrijden geweest waar hij erg goed was. Het was dus kut gisteren?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij was niet in Apeldoorn gisteravond begrijp ik...
Compleet foutenfestival van het arbitrale trio met Makkelie aan het hoofd.
"voetbal gaat om de 3 punten, niet om de schoonheid"quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
leuk joh..
ik kan nu een betoog gaan houden over het lelijke countervoetbal van DB maar sla dat maar over denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |