quote:
Op maandag 5 november 2007 19:14 schreef methodmich het volgende:[..]
Je hebt gelijk, was zuid. Had het nog nagevraagd. Wel had ik ze gezegd dat ze "Schapenkoppen" moesten zingen.

Maar inderdaad, Putter heeft die avond geen vervolg kunnen geven. Osei vond ik al een rare aanwinst, die is alleen maar erg lang. Hopelijk komt Muhamadu gauw terug, die deed het vorig seizoen best leuk. Overigens blijkt dan volgens mij toch weer hoe goed Lopes was, zeker voor het niveau van de JL.
Die worden goed opgevoed op school merk ik!
Lopes was een spits van een ander niveau. Putter haalt z'n niveau maar niet en Osei speelt ook zeer weinig, maar heeft daarin niets laten zien waar iemand van onder de indruk kan zijn. Het probleem zit hem niet alleen in de spitsen, maar meer in de tegenstanders.
Veel trainers hebben het na de wedstrijd over "de topploeg" of "het zeer goede team", wat een excuus is om zelf verdedigender te spelen en zich aan ons aan te passen. Dat maakt het voetballen heel moeilijk. Paar individuele fouten, paar scherpe counters en we verliezen veel meer dan noodzakelijk is. Vooral thuis is dit heel erg. Kruys heeft het over aanvallend en dominant voetbal gehad.....thuis domineren we alle wedstrijden (behalve Omniworld) dit seizoen. Maar we hebben maar 12 punten van de mogelijke 24 gepakt.
Als dit zo doorgaat zakt het aantal toeschouwers weer richting of onder de 2.000, stopt de groei van de businessclub en zijn we weer terug waar we drie jaar geleden waren. Dan heb ik kunnen genieten van twee leuke seizoenen en zijn we weer verder een grijze middenmoter........