Als ze 1.7 pakken is dat toch wel één van de duurste transfers uit de Jupiler League van de laatste jaren denk ik?quote:

Wat is er in Waalwijk gebeurd ? Drie rode kaarten.quote:20.00 FC Dordrecht FC Volendam 1-1 (1-1) Einde wedstrijd
20.00 Go Ahead Eagles FC Omniworld 1-0 (1-0) Einde wedstrijd
20.00 MVV HFC Haarlem 2-0 (2-0) Einde wedstrijd
20.00 RKC Waalwijk BV Veendam 5-2 (4-1) Einde wedstrijd
20.00 FC Emmen FC Zwolle 0-1 (0-1) Einde wedstrijd
20.00 Helmond Sport SC Cambuur-Leeuwarden 1-1 (1-0) Einde wedstrijd
20.00 ADO Den Haag Fortuna Sittard 3-0 (1-0) Einde wedstrijd
20.00 TOP Oss RBC Roosendaal 3-3 (3-3) Einde wedstrijd
20.00 AGOVV Apeldoorn FC Eindhoven 2-0 (1-0) Einde wedstrijd
20.10 Stormvogels Telstar FC Den Bosch 0-1 (0-0) Einde wedstrijd

Keeper Ditewig pakte al vlot in de wedstrijd een doorgebroken RKC-aanvaller, die hem passeerde. Kreeg rood.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat is er in Waalwijk gebeurd ? Drie rode kaarten.

Ik zie het nu ja. Kaarten zijn wel terecht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Keeper Ditewig pakte al vlot in de wedstrijd een doorgebroken RKC-aanvaller, die hem passeerde. Kreeg rood.
Nog voor rust legde Bakens een doorgebroken Veendammer neer, Exouzidis liep mee en kreeg de rode kaart die Bakens had moeten krijgen.
Tweede helft in de slotfase schopte Kiefer, een invaller, een RKC'er (ik meen Garcia) gigantisch onderuit met een tackle van achteren en kreeg hij terecht direct rood.

Overigens was het schandalig dat die Kiefer zo verontwaardigd keek naar zijn volledig terechte rode kaart...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Keeper Ditewig pakte al vlot in de wedstrijd een doorgebroken RKC-aanvaller, die hem passeerde. Kreeg rood.
Nog voor rust legde Bakens een doorgebroken Veendammer neer, Exouzidis liep mee en kreeg de rode kaart die Bakens had moeten krijgen.
Tweede helft in de slotfase schopte Kiefer, een invaller, een RKC'er (ik meen Garcia) gigantisch onderuit met een tackle van achteren en kreeg hij terecht direct rood.

Was het voor Ditewig niet al de 2e keer dat hij dit seizoen binnen 5 minuten met rood kon vertrekken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:42 schreef methodmich het volgende:Keeper Ditewig pakte al vlot in de wedstrijd een doorgebroken RKC-aanvaller, die hem passeerde. Kreeg rood.

Het is iig wel zijn 2de rode kaart dit seizoen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:06 schreef Maja het volgende:
[..]
Was het voor Ditewig niet al de 2e keer dat hij dit seizoen binnen 5 minuten met rood kon vertrekken.
Volgende week komt ADO naar onze Dijk. Kan een leuke pot worden![]()

Of ooit?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ze 1.7 pakken is dat toch wel één van de duurste transfers uit de Jupiler League van de laatste jaren denk ik?

Van Nistelrooij ging ooit van Den Bosch naar Heerenveen voor 1 miljoen gulden. Koevermans van Sparta naar AZ voor ongeveer 750.000 euro. Demy de Zeeuw ging voor maar 100.000 van Eagles naar AZ. Sikora ooit transfervrij van Go Ahead naar Vitesse, John de Jong van ADO naar Utrecht weet ik niet, verder kan ik weinig "grote" transfers bedenken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:10 schreef methodmich het volgende:
Is ook zeer goed mogelijk Erasmusch. Weet eigenlijk niet wat momenteel de duurste ooit is uit de eerste divisie.

Maar dat was gewoon de opleidngvergoeding.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:08 schreef Erasmusch het volgende:
Toen ie naar PSV ging kregen ze iets van 2 ton

Correctquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat was gewoon de opleidngvergoeding.

En voorlopig heeft van Muyen geen enkele plaats meer. Nummer 19 van Den Bosch moet z'n handjes is thuishouden, treurige mongool dat het is. Verder zijn wij kut, is Den Bosch een laffe counterploeg en is weer eens bewezen dat die hele Jupiler League geen ene reet voorstelt......quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:49 schreef methodmich het volgende:
Bij Dordt gaat Bartje van Muyen centraal spelen, zodat ie alle defensieve plaatsen heeft gehad. Guy Ramos gaat naar het middenveld, Sequeira bank. Toch verrassend, vorig jaar nog één van de beste spelers.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |