Doen ze straks wel in bed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:38 schreef pullup het volgende:
Ik ben benieuwd naar het privegesprek tussen Amanda en Brian zodirect.
Volgens mij gaat Jaap dit niet redden en zeker niet na het gesprek dat gisteren al heeft plaatsgevonden over Jaap bij die 5.
Geen flauw idee. Iets over credits.quote:
Helaas de streamlock is het echte toppuntquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
Jaap gaat er bij janken dat is wel het toppunt
De ultieme vorm van liegen als je echt niets beters meer weetquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat janken
Net goed Jaap.Je doet zelf net zo hard mee met iedereen naaien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:40 schreef Stupidisco het volgende:
heel goed Jaap, huilen !
Na al die halve bedreigingen, beledigingen wegtreiteren van sponsors....kan ie daar waarschijnlijk nog veel steun krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Iets over credits.
Jaap is nu een martelaar en gaat huilen en het is allemaal de schuld van achter.
streamlock!
dit is niet gezegd!quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:42 schreef Dreamboy het volgende:
Ik voelde hem aan komen.
JAAP HAD EEN BACKUP MET BRIAN EN VAN DE FEBO MOEST HIJ OMSCHAKELEN OM EEN BACKUP MET HUUP AAN TE GAAN.
IK WEET DIT HEEL ZEKER
Ja en daarna met Dennis.Eigen stomme schuld.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:42 schreef Dreamboy het volgende:
Ik voelde hem aan komen.
JAAP HAD EEN BACKUP MET BRIAN EN VAN DE FEBO MOEST HIJ OMSCHAKELEN OM EEN BACKUP MET HUUP AAN TE GAAN.
IK WEET DIT HEEL ZEKER
En die anderen zijn zo dom dat hij er toch weer mee wegkomt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Angstzweet vermengd met een vleugje paniek
[afbeelding]
Nadia beheerst deze techniek tot in haar vingertoppenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De ultieme vorm van liegen als je echt niets beters meer weet
kan je je capslock uitzettenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:44 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
DIT IS GEWEESD NA HET HUWELIJKS AANZOEK TOEN CORA ER NOG WAS
De val van Jaap dreunt hier in het noorden nog na..... Topavond...quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Angstzweet vermengd met een vleugje paniek
[afbeelding]
ANDERS SCHREEUW JE NIET ZO !!!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:44 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
DIT IS GEWEESD NA HET HUWELIJKS AANZOEK TOEN CORA ER NOG WAS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |