abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53558006
Ik was aan het rijden op een weg met daarnaast een fietspad.

Dus gaan er 2 van die fietsertjes zo bijdehand op de weg fietsen, dus ik dacht die pak ik ff Ik gooi me auto ervoor snij ze af en ga op de rem hangen.

Fietsen ze tegen me auto aan Gaan ze nog op me auto slaan dat ik niet normaal ben dus ik lag in een deuk!

Ohhh god Me klacht is dat fietsers veelal overal schijt aan hebben maar dit incident was toch wel erg grappig dat ik er niet wakker van kon liggen maar fietsers zijn kut en rijden overal door ze denken the fakking king te zijn. En dat is focking niet normaal want ik ben de koning !!!

Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_53558037
Ok, en nu weer terug naar je klas
Ehm... ok
  vrijdag 28 september 2007 @ 23:31:12 #3
69994 seto
-|||--------|||-
pi_53558044
kan jij een ruimteschip besturen
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_53558096
pilletje vergeten ?
FOK!'s rode weduwe.
pi_53558342
Stik aub in je vla
pi_53558374
Scooters en brommers op de rijbaan
X
X
X
pi_53558635
Dat is me ook rete kut ja, kut sjonnies op scooters.

- Ik ga 90 op me scooter

Shitttt, lik me de lulll !!! Ik rijd met mijn auto jouw scooter eruit
pi_53558833
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:50 schreef Rozevla het volgende:
Dat is me ook rete kut ja, kut sjonnies op scooters.

- Ik ga 90 op me scooter

Shitttt, lik me de lulll !!! Ik rijd met mijn auto jouw scooter eruit
Vandaag weer bijna een aanrijding door zo'n idioot. Het is dat ik goed oplette, anders had meneer vanavond geen drankje kunnen drinken met z'n vrienden.
X
X
X
  vrijdag 28 september 2007 @ 23:59:03 #9
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_53558874
Had je nog schade aan de auto?
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_53558880
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:57 schreef Frasier het volgende:

[..]

Vandaag weer bijna een aanrijding door zo'n idioot. Het is dat ik goed oplette, anders had meneer vanavond geen drankje kunnen drinken met z'n vrienden.
das evolutie, debielen gaan eraan
Mn oom zei hetzelfde tegen mij, "als jij je een keer doodrijdt was je gewoon te dom om op een scooter/motor te rijden "
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_53558886
Volgende keer gewoon gas geven !!! Die sjonnies zijn toch altijd de sjaak met hun opgevoerde bler ijzers
pi_53558925
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:59 schreef freddygonzales het volgende:
Had je nog schade aan de auto?
Nee dat niet. Bovendien had m'n auto wel weer is een goede rem-test nodig.
X
X
X
pi_53560532
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:29 schreef Rozevla het volgende:
[...] dus ik dacht die pak ik ff Ik gooi me auto ervoor snij ze af en ga op de rem hangen.
En wat is hier het nut van?

zaterdag 29 september 2007 @ 01:50:59 #14
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53560917
Mensen die het verkeer als een spelletje zien waar je mensen kunt 'terugpakken'...
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:30:10 #15
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_53562548
Sure .

TS is of 13, of heeft een paar steekjes los. In beide gevallen hoop ik niet dat het serieus in een auto rijdt.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_53562779
best opletten daarmee hoor. Toen ik, een vriendin & nog een vriend naasteen reden binnen de stad (daar mag je zelfs met hinderen van het verkeer met 3 naasteen fietsen, zolang je maar op jouw helft blijft) hebben we dat ook eens tegengekomen met een taxichauffeur. Rijdt die er ineens langs, snijdt ons & dat meisje valt. We hebben er toen niet beter op gevonden om ik links & die vriend rechts van de taxi te gaan rijden en er gewoon zijn spiegels af te stampen. Aan boeren in het verkeer moet je het hardhandig afleren.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_53562829
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:00 schreef Athmozz het volgende:
best opletten daarmee hoor. Toen ik, een vriendin & nog een vriend naasteen reden binnen de stad (daar mag je zelfs met hinderen van het verkeer met 3 naasteen fietsen, zolang je maar op jouw helft blijft) hebben we dat ook eens tegengekomen met een taxichauffeur. Rijdt die er ineens langs, snijdt ons & dat meisje valt. We hebben er toen niet beter op gevonden om ik links & die vriend rechts van de taxi te gaan rijden en er gewoon zijn spiegels af te stampen. Aan boeren in het verkeer moet je het hardhandig afleren.
Waarom rij je dan met zijn 3e naast elkaar? Dan daag je gewoon uit, laat de auto's er gewoon langs ofzo.

Maar dat leer je wel als je over 8 jaar je rijbewijs mag gaan halen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_53572642
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:00 schreef Athmozz het volgende:
Je hoort niet met ze 3 naast elkaar te fietsen, ik had dus serieus met me auto jullie van jullie fiets afgereden Als jullie met ze 3en naast elkaar fietsen vragen jullie om zulk soort dingen en zou ik ook schijt hebben aan die kut vriendin van je en ook afsnijden! Moet ze maar normaal leren fietsen
pi_53573164
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:04 schreef deepart het volgende:
Waarom rij je dan met zijn 3e naast elkaar? Dan daag je gewoon uit, laat de auto's er gewoon langs ofzo.
In de binnenstad kan hij toch niet rapper rijden, de ruimte tussen ons en de voorligger was misschien 15à20 meter, tijdens het spitsuur kan je met de fiets makkelijk tussen de auto's mee zonder een gat van 100m te moeten laten hoor, die chauffeur vond het gewoon nodig om juist ons voorbij te steken. Verder kon hij niet, daar zat hij vast achter een ander. Als hij kon doorrijden hadden wij hem ook niet kunnen inhalen, 't is niet dat ik zo sportief ben ofzo...
Als je er het verkeer mee hinderd, dan doe je dat idd niet, maar op zo'n moment kan dat geen kwaad.
quote:
Maar dat leer je wel als je over 8 jaar je rijbewijs mag gaan halen
Ik heb een rijbewijs
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')