Vandaag weer bijna een aanrijding door zo'n idioot. Het is dat ik goed oplette, anders had meneer vanavond geen drankje kunnen drinken met z'n vrienden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:50 schreef Rozevla het volgende:
Dat is me ook rete kut ja, kut sjonnies op scooters.
- Ik ga 90 op me scooter
Shitttt, lik me de lulll !!! Ik rijd met mijn auto jouw scooter eruit
das evolutie, debielen gaan eraanquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vandaag weer bijna een aanrijding door zo'n idioot. Het is dat ik goed oplette, anders had meneer vanavond geen drankje kunnen drinken met z'n vrienden.
Nee dat niet. Bovendien had m'n auto wel weer is een goede rem-test nodig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:59 schreef freddygonzales het volgende:
Had je nog schade aan de auto?
En wat is hier het nut van?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:29 schreef Rozevla het volgende:
[...] dus ik dacht die pak ik ffIk gooi me auto ervoor snij ze af en ga op de rem hangen.
Waarom rij je dan met zijn 3e naast elkaar? Dan daag je gewoon uit, laat de auto's er gewoon langs ofzo.quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:00 schreef Athmozz het volgende:
best opletten daarmee hoor. Toen ik, een vriendin & nog een vriend naasteen reden binnen de stad (daar mag je zelfs met hinderen van het verkeer met 3 naasteen fietsen, zolang je maar op jouw helft blijft) hebben we dat ook eens tegengekomen met een taxichauffeur. Rijdt die er ineens langs, snijdt ons & dat meisje valt. We hebben er toen niet beter op gevonden om ik links & die vriend rechts van de taxi te gaan rijden en er gewoon zijn spiegels af te stampen. Aan boeren in het verkeer moet je het hardhandig afleren.
Je hoort niet met ze 3 naast elkaar te fietsen, ik had dus serieus met me auto jullie van jullie fiets afgeredenquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:00 schreef Athmozz het volgende:
best opletten daarmee hoor. Toen ik, een vriendin & nog een vriend naasteen reden binnen de stad (daar mag je zelfs met hinderen van het verkeer met 3 naasteen fietsen, zolang je maar op jouw helft blijft) hebben we dat ook eens tegengekomen met een taxichauffeur. Rijdt die er ineens langs, snijdt ons & dat meisje valt. We hebben er toen niet beter op gevonden om ik links & die vriend rechts van de taxi te gaan rijden en er gewoon zijn spiegels af te stampen. Aan boeren in het verkeer moet je het hardhandig afleren.
In de binnenstad kan hij toch niet rapper rijden, de ruimte tussen ons en de voorligger was misschien 15à20 meter, tijdens het spitsuur kan je met de fiets makkelijk tussen de auto's mee zonder een gat van 100m te moeten laten hoor, die chauffeur vond het gewoon nodig om juist ons voorbij te steken. Verder kon hij niet, daar zat hij vast achter een ander. Als hij kon doorrijden hadden wij hem ook niet kunnen inhalen, 't is niet dat ik zo sportief ben ofzo...quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:04 schreef deepart het volgende:
Waarom rij je dan met zijn 3e naast elkaar? Dan daag je gewoon uit, laat de auto's er gewoon langs ofzo.
Ik heb een rijbewijsquote:Maar dat leer je wel als je over 8 jaar je rijbewijs mag gaan halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |